abonnement Unibet Coolblue
pi_195725460
Is er van de uitzending van Zondag met Lubach van gister (18 oktober) al een mooi Facebookplaatje gemaakt?
Liefst over de fabeltjesfuik. O+.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 19 oktober 2020 @ 09:28:53 #77
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195725652




[ Bericht 33% gewijzigd door Summers op 19-10-2020 10:17:49 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 12:14:11 #78
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195727650
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:28 schreef Summers het volgende:

[ afbeelding ]
Ja als ik door die regen dodelijk ziek zou kunnen worden :Y Of anderen dodelijk ziek zou kunnen maken :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_195727817
quote:
88s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:14 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja als ik door die regen dodelijk ziek zou kunnen worden :Y Of anderen dodelijk ziek zou kunnen maken :Y
Dus jij droeg al een mondkapje tegen de griep?
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 12:29:04 #80
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195727894
quote:
11s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:24 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dus jij droeg al een mondkapje tegen de griep?
Nee hoezo?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_195727911
quote:
88s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:29 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nee hoezo?
Daar kan je ook dodelijk ziek van worden en kan dodelijk zijn voor een ander.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 12:33:02 #82
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195727957
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:29 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Daar kan je ook dodelijk ziek van worden en kan dodelijk zijn voor een ander.
Dat klopt maar dat is een bekende ziekte waarvan de behandelmethoden duidelijk zijn. Covid-19 is een onbekende bloedziekte. Als je van regen ineens ziek zou worden dan zou ik zeker wel een paraplu op willen doen ook als het niet persee regent.

Om de vergelijking nog verder door te trekken doe ik alleen mondkapje op als ik in een ruimte ben met veel personen en 1,5m houden een beetje lastiger wordt. Zelfde zou ik bij de hypothetische regenziekte ook bij donkere wolken eerder de paraplu op doen dan bij heldere lucht.

Kwestie van logisch nadenken en je risico's proberen in te zien.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_195728106
quote:
88s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:33 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat klopt maar dat is een bekende ziekte waarvan de behandelmethoden duidelijk zijn. Covid-19 is een onbekende bloedziekte. Als je van regen ineens ziek zou worden dan zou ik zeker wel een paraplu op willen doen ook als het niet persee regent.

Om de vergelijking nog verder door te trekken doe ik alleen mondkapje op als ik in een ruimte ben met veel personen en 1,5m houden een beetje lastiger wordt. Zelfde zou ik bij de hypothetische regenziekte ook bij donkere wolken eerder de paraplu op doen dan bij heldere lucht.

Kwestie van logisch nadenken en je risico's proberen in te zien.
Ze weten inmiddels al wat meer over het virus, dus behandeling is ook verbeterd ten opzichte van begin dit jaar.

Het plaatje klopt ook niet helemaal. Er zouden gaten in moeten zitten om de vergelijking compleet te maken.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 12:45:40 #84
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195728187
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:40 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ze weten inmiddels al wat meer over het virus, dus behandeling is ook verbeterd ten opzichte van begin dit jaar.

Het plaatje klopt ook niet helemaal. Er zouden gaten in moeten zitten om de vergelijking compleet te maken.
Ik denk ook niet dat een mondkapje een perfect voorbehoedsmiddel is maar dat het samen met de 1,5m een beetje kan bijdragen aan de vermindering van de verspreiding. Nadeel van het kapje vind ik dat mensen met zo'n ding op ineens zich minder aan de 1,5m gaan houden, en dat ze vaak verkeerd gebruikt worden. Voordeel aan het kapje vind ik een soort signalering dat er iets aan de hand is en dat het altijd iets tegenhoudt.

Dingen zijn gewoon niet zo zwart wit. Dat een mondkapje niet alle virusdeeltjes tegenhoudt betekent niet dat het alle virusdeeltjes doorlaat. En het betekent al helemaal niet dat een mondkapje bij juist gebruik je kans op een virus infectie verhoogt.

Kortom nuance en context is hier het belangrijkst. Ook een paraplu met wat gaten erin houdt meer druppels tegen dan geen paraplu.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_195728405
quote:
88s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:
. Voordeel aan het kapje vind ik een soort signalering dat er iets aan de hand is en dat het altijd iets tegenhoudt.
Die signalering gaat er wel vanaf hoe meer mensen zo'n ding dragen. Verder wel mee eens dat het iets tegenhoudt, maar vind het niet genoeg reden om het iedereen te gaan verplichten. Laat ze eerst maar is uitzoeken of de negatieve gevolgen het opwegen tegen de miniscule positieve effect.

Negatieve gevolgen is niet alleen vermindering van afstand, maar oa ook een deprimerend straatbeeld. Wat weer niet goed is voor de mentale gesteldheid.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 13:04:00 #86
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195728464
:D ik denk dat een deprimerend straatbeeld, een van de mindere problemen is. Trouwens is nederland al een aaneenschakeling van deprimerend straatbeeld.

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_195728514
quote:
88s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:04 schreef Bosbeetle het volgende:
:D ik denk dat een deprimerend straatbeeld, een van de mindere problemen is. Trouwens is nederland al een aaneenschakeling van deprimerend straatbeeld.

[ afbeelding ]
Sommige locaties zeker.
  maandag 19 oktober 2020 @ 14:38:35 #88
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195729878
quote:
88s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:14 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja als ik door die regen dodelijk ziek zou kunnen worden :Y Of anderen dodelijk ziek zou kunnen maken :Y
Kan me voorstellen als je dat gelooft



[ Bericht 22% gewijzigd door Summers op 19-10-2020 14:47:12 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 19 oktober 2020 @ 14:50:26 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195730026
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Kan me voorstellen als je dat gelooft

[ afbeelding ]
Wat geloof jij hier dan? Dat alles aan covid-19 nep is?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 14:52:46 #90
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195730059
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Kan me voorstellen als je dat gelooft
Ik weet dat mensen die een nCoV2 besmetting hebben symptomen hebben die die lijken op een bloedaandoening en/of een heftige immuunreactie. Zeg maar de aandoening die wij Covid-19 zijn gaan noemen. Ik weet dat er mensen overlijden aan die symptomen, aan de hand van verschillende autopsyrapporten.

Ik weet dat nCoV2 met zijn spike eiwit aan de ACE2 receptor van menselijke, en varkens cellen kan binden (niet die van muizen) en vervolgens die cellen kan infecteren. En dat die cellen nCoV2 kunnen produceren. Ik weet dat de ziekte tussen mensen is overgedragen dmv een analyse van het genotype van dit virus.

Deze dingen zijn vrij duidelijk beschreven door meerdere onafhankelijk laboratoria in degelijke gepeer reviewde artikelen. Waarvan ik een goede samenvatting heb gelezen in Nature en uit de bronnen van die samenvatting pak hem 5 artikelen heb nagelezen waaronder die studie waarin aangetoont is dat het wel mensen maar niet muizencellen infecteerd (en als controle muizencellen met een humane ACE2 wel wat een redelijk bewijs is dat het via ACE2 gaat.).


Daarom 'geloof' ik inderdaad dat je van nCov2 ziek kunt worden en eventueel kunt overlijden en dat je het door gegeven kan worden door mensen.

Waarom 'geloof' jij dat het net zo is? Want ik wil graag een zo compleet mogelijk pakket aan metingen inbouwen in mijn argumentatie, en omdat ik niet alle experimenten zelf kan doen ga ik er vanuit dat het eerlijk gerapporteerd is door al deze afzonderlijke labs. En "denk ik vervolgens voor mijzelf" om deze conclusies te onderschrijven. :)


Tot zover mijn redenen voor mijn "geloof" wil je die van jou ook een keer delen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Bosbeetle op 19-10-2020 14:59:51 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 19 oktober 2020 @ 15:11:12 #91
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195730323
quote:
88s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:52 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik weet dat mensen die een nCoV2 besmetting hebben symptomen hebben die die lijken op een bloedaandoening en/of een heftige immuunreactie. Zeg maar de aandoening die wij Covid-19 zijn gaan noemen. Ik weet dat er mensen overlijden aan die symptomen, aan de hand van verschillende autopsyrapporten.

Ik weet dat nCoV2 met zijn spike eiwit aan de ACE2 receptor van menselijke, en varkens cellen kan binden (niet die van muizen) en vervolgens die cellen kan infecteren. En dat die cellen nCoV2 kunnen produceren. Ik weet dat de ziekte tussen mensen is overgedragen dmv een analyse van het genotype van dit virus.

Deze dingen zijn vrij duidelijk beschreven door meerdere onafhankelijk laboratoria in degelijke gepeer reviewde artikelen. Waarvan ik een goede samenvatting heb gelezen in Nature en uit de bronnen van die samenvatting pak hem 5 artikelen heb nagelezen waaronder die studie waarin aangetoont is dat het wel mensen maar niet muizencellen infecteerd (en als controle muizencellen met een humane ACE2 wel wat een redelijk bewijs is dat het via ACE2 gaat.).

Daarom 'geloof' ik inderdaad dat je van nCov2 ziek kunt worden en eventueel kunt overlijden en dat je het door gegeven kan worden door mensen.

Waarom 'geloof' jij dat het net zo is? Want ik wil graag een zo compleet mogelijk pakket aan metingen inbouwen in mijn argumentatie, en omdat ik niet alle experimenten zelf kan doen ga ik er vanuit dat het eerlijk gerapporteerd is door al deze afzonderlijke labs. En "denk ik vervolgens voor mijzelf" om deze conclusies te onderschrijven. :)
Jaarlijks overlijden mensen aan de griep zolang als ik leef en ik heb daar nooit mijn vrijheden voor moeten opgeven . Ik geloof niet dat het om de griep gaat maar om onze vrijheden af te kunnen nemen . Dat vertrouwen heb ik niet in msm bronnen aangezien het overduidelijk is dat de andere kant van het verhaal elke dag maand in maand uit gecensureerd word en je maar 1 kant van het verhaal mag horen of lezen of zien .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 15:23:58 #92
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195730557
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:11 schreef Summers het volgende:

[..]

Jaarlijks overlijden mensen aan de griep zolang als ik leef en ik heb daar nooit mijn vrijheden voor moeten opgeven . Ik geloof niet dat het om de griep gaat maar om onze vrijheden af te kunnen nemen . Dat vertrouwen heb ik niet in msm bronnen aangezien het overduidelijk is dat de andere kant van het verhaal elke dag maand in maand uit gecensureerd word en je maar 1 kant van het verhaal mag horen of lezen of zien .
Welke andere kant van het verhaal. Hoe ziet die andere kant eruit? En hoe verklaart die andere kant het verschil in symptomen van wat jij een griep (Covid-19) noemt en wat we normaal een griep (influenza infectie) noemen.

En om op de andere kant die jij aangeeft te belichten hoe controleert onze regering ons door eerst een half jaar te zeggen dat mondkapjes niet echt helpen om vervolgens toch op een aantal beperkte plekken te advies te geven om mondkapjes te dragen omdat daar vanuit een grote groep om gevraagd is.

Als het de regering te doen is om ons aan te sturen waarom dan zoiets als een mondkapje opzetten, welk grotere profeit heeft onze regering er van als wij een mondkapje ophebben op verschillende plekken ten opzichte van dat we dat niet hebben. Of is het slechts een soort van "mwoehaha zie je wel als wij zit zeggen gaan ze zitten, zie mij eens machtig zijn"? In dat laatste geval konden ze dat al jaren met bijvoorbeeld stoplichten... pfff kijk ze gaan, 1 rood lampje en ze stoppen wat een macht! (of zouden ze misschien vergezocht hoor denken dat een stoplicht bijdraagt aan de verkeersveiligheid)


En ligt het ook aan mij als ik die "gecensureerde" andere kant eigenlijk overal gewoon hoor en besproken zie worden? Het is wel hele slechte censuur als het gewoon gepubliceerd wordt en overal gelezen kan en mag worden. Of is er nog een andere kant die jij wel kunt vinden en ik niet?

[ Bericht 4% gewijzigd door Bosbeetle op 19-10-2020 15:35:31 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 16:22:45 #93
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195731415
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_195732186
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 19 oktober 2020 @ 19:41:08 #95
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195734805
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Beste debater 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 19:46:52 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195734939
quote:
En wie zou die elite zijn, Kaneel. Noem eens namen.

Is namelijk nogal lastig een onderzoek te doen als je niet weet waarnaar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195735053
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En wie zou die elite zijn, Kaneel. Noem eens namen.

Is namelijk nogal lastig een onderzoek te doen als je niet weet waarnaar.
"Elite" is ook wel een term waar je allerlei kanten mee in kunt.
Net als de dood van Epstein in zijn cel.
Vind het wel logisch dat die zaak vragen oproept. Wat denk jij van de zaak Epstein?
  Beste debater 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 19:52:15 #98
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195735098
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:50 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

"Elite" is ook wel een term waar je allerlei kanten mee in kunt.
Net als de dood van Epstein in zijn cel.
Vind het wel logisch dat die zaak vragen oproept. Wat denk jij van de zaak Epstein?
Ik denk dar Epstein een perverseling was met heel veel geld en derhalve heel veel mogelijkheden, en dat er ook legio perverselingen zijn feestjes konden waarderen.

Wat dat met een enorme elite, Moloch-offers, een Democratische Partij die kennelijk geheel suspect is, samenkomsten in batcaves, vreemde rituelen en - heel apart voor zo'n supergeheime organisatie - allerhande 'verborgen boodschappen die voor iedereen zichtbaar zijn', is mij nog steeds niet duidelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 19 oktober 2020 @ 19:53:27 #99
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195735125
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 19:54:05 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195735138
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:53 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
:')

Vertel nog eens die waarheid over Hillary's Moloch e-mail.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')