Nog niet. Kind heeft vakantie dus kijken of we wat leuks kunnen doen wat een beetje gaat icm de nieuwe maatregelenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede week om vrij te nemen zo te horen![]()
Nog leuke plannen voor komende week?
Suc6quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog niet. Kind heeft vakantie dus kijken of we wat leuks kunnen doen wat een beetje gaat icm de nieuwe maatregelen
Shit (of moet ik tegenwoordig 'corono' zeggen) happensquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrij is normaal wel lekker maar in deze tijd kan je niet veel.
Ik heb vanmiddag weer een overleg via teams. Jammer dat het nog steeds zo moet. Maar het is niet anders.
Wilde misschien naar dinoland maar dat is toch weer reizen en mogelijk drukquote:
Owja, herfst vakantie komt eraan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog niet. Kind heeft vakantie dus kijken of we wat leuks kunnen doen wat een beetje gaat icm de nieuwe maatregelen
Daarom zei ik al, suc6quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wilde misschien naar dinoland maar dat is toch weer reizen en mogelijk druk
corona happens klinkt ook welquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Shit (of moet ik tegenwoordig 'corono' zeggen) happens
Als het maar droog is. Dan kunnen we nog wel dingen doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, herfst vakantie komt eraan.
Succes met dingen buitens huis doen!
Laat eerst even hier keuren of dat magquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als het maar droog is. Dan kunnen we nog wel dingen doen.
Beetje in het bos wandelen enzo
Niet dat soort dingenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Laat eerst even hier keuren of dat mag
Eigenlijk wel. Maar gelukkig mag ik buiten sporten. Zelfs bij een complete lockdown volgens de routekaartquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je moet gewoon thuisblijven, zitten en je bek houden jongeman
#BringBackNormal #NormalLifeMatters #HaagsDoeErWatAanquote:
Draag maar weer bij aan de teloorgang van dit landquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar gelukkig mag ik buiten sporten. Zelfs bij een complete lockdown volgens de routekaart
True truequote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als het maar droog is. Dan kunnen we nog wel dingen doen.
Beetje in het bos wandelen enzo
Nopequote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:13 schreef dud0r het volgende:
Laat mij eens zeven punten maken.
Die jodelende loodgieter heeft me ingehaald
Kut Haan?quote:
Ik wel. Daarom ben ik gisterenavond ook nog gegaanquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Draag maar weer bij aan de teloorgang van dit land
TR gemacht want niet in dienst staan van de users!quote:
🥳quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
TR gemacht want niet in dienst staan van de users!
Heeft die punten gemaakt was hij alsnog woest vanochtend zag ikquote:
TR gemacht want wederom niet in dienst staan van de users!quote:
Happy hour tellen ze dubbel had ik hem verteld. Alleen niet wanneer..... tsjaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft die punten gemaakt was hij alsnog woest vanochtend zag ik
is nog niet wakker.quote:
Was hij woest, viesmad of ziedend?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft die punten gemaakt was hij alsnog woest vanochtend zag ik
Goed bezig. Ik neem het mee naar achterenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
TR gemacht want wederom niet in dienst staan van de users!
M'n jongens opzoeken in Rotterdamquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ga je weer met het treintje zo?
Over achteren gesproken , buk eensquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik neem het mee naar achteren
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Happy hour tellen ze dubbel had ik hem verteld. Alleen niet wanneer..... tsja
Ga'm wakker maken danquote:
Alle drie!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was hij woest, viesmad of ziedend?
Kun jij alweer bukken of is dat nog steeds 'gevoelig'quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Over achteren gesproken , buk eens
Beetje vaseline er op en gaan!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun jij alweer bukken of is dat nog steeds 'gevoelig'
Ik vraag dit voor mijn vriend @:danny
Ja kan nogquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun jij alweer bukken of is dat nog steeds 'gevoelig'
Ik vraag dit voor mijn vriend @:danny
Gelukkig, dan kun je nog een weekje mod blijvenquote:
Dat is mijn bonusquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kun je nog een weekje mod blijven![]()
Heeft @Paul al moeten bukkenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kun je nog een weekje mod blijven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |