abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195649239
Basic wilde eerst de groepslessen stopzetten voor 4 weken om extra fitness capaciteit te creëren, maar daar zijn ze schijnbaar toch van terug gekomen (ik werk er). We gaan het zien, Die mondkapjes op en af lijkt me volkomen geschift, volgens mij ook niet de bedoeling om dat ding steeds aan te raken. Ik hoef als instructeur geen kapje, nou ja, tot op het podium, dan mag ie weer af. Tja.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_195649260
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 07:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het was ook niet bedoeld als kritiek op jou maar als aanvulling. Mijn excuses als dat niet goed overkwam :)
Tja mij had het logischer geleken om dan op een andere post te reageren met die aanvulling :P maar opgehelderd nu.
pi_195650024
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 06:19 schreef GemMagic het volgende:

[..]

(...) maar gezien het ziekteverloop van corona kun je gewoon de zaak sluiten bij de eerste besmetting.
Dat kan pas als het bron- en contactonderzoek van de GGD goed werkt en zolang besmette (en dus zieke) mensen naar huis worden gestuurd met de opdracht om zelf maar rond te gaan bellen is daar in mijn ogen geen sprake van. Er is nu helemaal niet bekend waar de besmetting heeft plaatsgevonden.
pi_195650741
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 07:49 schreef josja het volgende:
Basic wilde eerst de groepslessen stopzetten voor 4 weken om extra fitness capaciteit te creëren, maar daar zijn ze schijnbaar toch van terug gekomen (ik werk er). We gaan het zien, Die mondkapjes op en af lijkt me volkomen geschift, volgens mij ook niet de bedoeling om dat ding steeds aan te raken. Ik hoef als instructeur geen kapje, nou ja, tot op het podium, dan mag ie weer af. Tja.
Dan moeten ze nu het reserveringssysteem aan gaan passen, om te voorkomen dat er meer dan 30 mensen in de fitness zijn.
pi_195651215
Bij mijn Basic Fit mogen er per kwartier, ik meen, 15 mensen inschrijven. In de praktijk komt dat dus neer op 60 of meer mensen op een bepaald tijdstip, met name in de avond.
pi_195653280
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:23 schreef Welten het volgende:
Bij mijn Basic Fit mogen er per kwartier, ik meen, 15 mensen inschrijven. In de praktijk komt dat dus neer op 60 of meer mensen op een bepaald tijdstip, met name in de avond.
Ja bij ons ook
pi_195653785
Update!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog minder druk :P
pi_195653826
Bij de vestiging in Hengelo draagt niemand de mondkapjes, behalve het personeel :')
pi_195653845
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:55 schreef Mazikeen het volgende:
Update!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog minder druk :P
Man man man.
Slappe hap.

Ik was vanmorgen in de BF. Draag gewoon een mondkapje bij binnenkomst en bij het wisselen van zaal/lopen door de algemene ruimtes.

Iedereen deed dat.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195653950
Inmiddels is de maximale bezetting van normale (bemande) clubs omlaag gebracht naar 9 leden per kwartier.

Zijn er live groepslessen dan kunnen er 5 leden met de uitbreiding “live groepslessen. ( + ¤ 4,99 per 4 weken) extra reserveren per kwartier.
pi_195653953
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Man man man.
Slappe hap.

Ik was vanmorgen in de BF. Draag gewoon een mondkapje bij binnenkomst en bij het wisselen van zaal/lopen door de algemene ruimtes.

Iedereen deed dat.
Ja het is nu ook gewijzigd.

Maar ik val over het feit dat het zo druk is. Ik werk 40 uur in de week. En kan alleen van 17:45 tot 19:45 trainen (ja ik train 2 uur per dag) maar het lijkt steeds drukker te worden -O-

Ze moeten dat terugdraaien. Het is namelijk onmogelijk 1,5 meter afstand te houden als het zo druk is
pi_195654023
Inmiddels heeft personeel van BF deze app gekregen:

Goedemiddag beste Teamleiders,

De mondkapjes plicht zal per direct niet meer gelden voor leden. We vinden het vervelend dat jullie van het kastje naar de muur worden gestuurd. Er zijn een aantal leden die tegen de verplichting van de mondkapjes zijn ingegaan. Op Social Media is dit uit de hand gelopen. Juridisch mogen wij het onze leden dus niet verplichten, wel dringend adviseren. Wij zullen deze verplichting dus per direct omzetten naar een ‘dringend advies’. Voor medewerkers blijft deze verplichting wel gelden.

Zouden jullie de template bij de entree per direct weg willen halen en dit bericht direct met jullie medewerkers communiceren?

Excuses voor deze verwarring. Blijf positief!
pi_195654070
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:04 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Maar ik val over het feit dat het zo druk is. Ik werk 40 uur in de week. En kan alleen van 17:45 tot 19:45 trainen (ja ik train 2 uur per dag) maar het lijkt steeds drukker te worden -O-

Ze moeten dat terugdraaien. Het is namelijk onmogelijk 1,5 meter afstand te houden als het zo druk is
Je traint tijdens de drukke piekuren. Is trainen voor je aan het werk gaat geen optie? Of tussendoor?
pi_195654083
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:08 schreef JanGroen het volgende:

De mondkapjes plicht zal per direct niet meer gelden voor leden. We vinden het vervelend dat jullie van het kastje naar de muur worden gestuurd. Er zijn een aantal leden die tegen de verplichting van de mondkapjes zijn ingegaan. Op Social Media is dit uit de hand gelopen. Juridisch mogen wij het onze leden dus niet verplichten, wel dringend adviseren. Wij zullen deze verplichting dus per direct omzetten naar een ‘dringend advies’. Voor medewerkers blijft deze verplichting wel gelden.

Zouden jullie de template bij de entree per direct weg willen halen en dit bericht direct met jullie medewerkers communiceren?

Slappe hap en uitstel van executie. Kwestie van tijd voor de plicht er wel is en die geldt dan ook voor sportscholen.
pi_195654101
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:11 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Je traint tijdens de drukke piekuren. Is trainen voor je aan het werk gaat geen optie? Of tussendoor?
Dan kan ik een half uur sporten.

Ik werk van 8:30 tot 17:30 en sport direct na het werk omdat er geen bf in de buurt is
pi_195654115
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:04 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Verschrikkelijk. Ja de avonden zijn erg druk.
Heb je geen 24/7 in de buurt, dat je later kunt?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195654127
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:14 schreef capricia het volgende:

[..]

Verschrikkelijk. Ja de avonden zijn erg druk.
Heb je geen 24/7 in de buurt, dat je later kunt?
Dat is te ver rijden :D
pi_195654128
quote:

Gaat lekker met de BF communicatie, schijnbaar was ook uitgelekt dat de groepslessen zouden vervallen, onduidelijkheid alom. Ze hadden natuurlijk wel kunnen verwachten dat mensen er tegenin zouden gaan, wat je er verder ook van vindt die kapjes, het is nog geen verplichting.
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_195654130
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:13 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Ik werk van 8:30 tot 17:30 en sport direct na het werk omdat er geen bf in de buurt is
Neem aan dat je geen functie hebt waarbij je thuis kunt werken en dan tussendoor te sporten en die uren dan daarna doorwerkt?
pi_195654134
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:13 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Als je bij een BF zit die 24/7 open is zou voor je werk ook kunnen als er dan op je werk een douche is waar je op tijd terecht kan.

edit: zit je niet, verkeerd gelezen sorry

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2020 13:15:23 ]
pi_195654155
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:14 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Dat is te ver rijden :D
Er zijn er een boel bijgekomen onlangs. Mss is er nu eentje dichtbij? Anders zou ik echt van sportschool wisselen. Als het altijd zo druk is.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195654160
Iemand die in de app van de sportschool vraagt: “Ik nies heel veel. Vinden jullie het erg als ik dan toch kom trainen? Groetjes en misschien tot zo!”

Waar heeft zo iemand het laatste halfjaar gezeten, vraag ik me dan af.
pi_195654175
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:14 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Neem aan dat je geen functie hebt waarbij je thuis kunt werken en dan tussendoor te sporten en die uren dan daarna doorwerkt?
Nope :D anders had ik dat wel gedaan. Hoewel er geen bf in de buurt zit.

Maar goed. Ik hoop dat ze het terugdraaien. Ik ga nog wel. Maar niet met plezier
pi_195654183
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:16 schreef _Arual_ het volgende:
Iemand die in de app van de sportschool vraagt: “Ik nies heel veel. Vinden jullie het erg als ik dan toch kom trainen? Groetjes en misschien tot zo!”

Waar heeft zo iemand het laatste halfjaar gezeten, vraag ik me dan af.
"Ja dat vinden wij erg" "blijf thuis" :{
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195654871
quote:

Netjes, interne communicatie verspreiden.....

Verder is dit natuurlijk een geldkwestie. Een sportschool mag gewoon als huisregel hebben dat je een mondmasker moet dragen. En, als je daar niet aan voldoet, de toegang weigeren. Maar dat is gedoe, kost leden en mensen die hun geld terugvragen.
Dus ze verschuilen zich achter het feit dst de overheid het nog niet verplicht kan stellen :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195654959
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:04 schreef JanGroen het volgende:
Inmiddels is de maximale bezetting van normale (bemande) clubs omlaag gebracht naar 9 leden per kwartier
Dat is al iets! Ik ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat zijn. En dan bedoel ik ook met de mogelijkheid om te reserveren (zijn slots snel vol ja/nee). We gaan het zien.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 14:17:14 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_195655259
Mijn BF verplicht ook mondkapjes, ik zie het aantal reserveringsslots ook flink dalen. [edit: ah, zie hele post over het niet kunnen verplichten. Ik zie het wel. Onze BF is sinds kort een 24/7 BF en de bezetting is na 21:15/21:30 al een stuk minder. Ik kan prima krachttrainen met mondkapje, denk ik. Ga het gewoon proberen. ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_195655357
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 14:17 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn BF verplicht ook mondkapjes, ik zie het aantal reserveringsslots ook flink dalen. [edit: ah, zie hele post over het niet kunnen verplichten. Ik zie het wel. Onze BF is sinds kort een 24/7 BF en de bezetting is na 21:15/21:30 al een stuk minder. Ik kan prima krachttrainen met mondkapje, denk ik. Ga het gewoon proberen. ]
Tijdens het trainen hoefde het niet hè. Alleen bij het lopen van het ene gedeelte naar het andere. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195655371
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:04 schreef JanGroen het volgende:
Inmiddels is de maximale bezetting van normale (bemande) clubs omlaag gebracht naar 9 leden per kwartier.

Zijn er live groepslessen dan kunnen er 5 leden met de uitbreiding “live groepslessen. ( + ¤ 4,99 per 4 weken) extra reserveren per kwartier.
Is dat bij elke bf?
  donderdag 15 oktober 2020 @ 14:22:40 #105
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_195655382
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 14:21 schreef capricia het volgende:

[..]

Tijdens het trainen hoefde het niet hè. Alleen bij het lopen van het ene gedeelte naar het andere. :)
Ja, maar dat is best kut, denk ik. Continue op-af gaat ook irriteren, dus is het handiger als ik hem ophoud. Ik ga het vanavond ervaren. Zag vorige week al iemand squaten met zo'n papieren maskertje op. Heb zelf een stoffen die redelijk fijn zit en waar ik alle kanten mee op kan.

[ Bericht 4% gewijzigd door SEMTEX op 15-10-2020 14:27:57 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_195659369
Tip: die papieren dingen zijn véél luchtiger. Ik ben van de zomer in Spanje geweest en daar moest ik de hele dag, ook op straat, een mondkapje op. Ik heb ook een stoffen kapje (want veel hipper ditdat) maar het was daar 44 graden en dan was zo'n papieren ding echt véél fijner.
Ik heb in die tijd ook in sportscholen in Spanje en Portugal getraind en daar moest je inderdaad ook bij het verplaatsen in de gym je mondkapje op. In de praktijk had men die alleen op bij het binnenkomen en weg gaan. Niemand trainde mét kapje op.
Ik ga ook niet mét kapje op trainen. Zeker bij zware lifts is het gewoon onprettig (qua ademhaling) en het is warm.
pi_195659601
Die papieren mondkapjes zijn luchtiger omdat ze bij de mondhoeken helemaal openstaan en daardoor zijn ze ook een stuk minder effectief dan mondkapjes die rondom helemaal aansluiten.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:44:54 #108
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_195661235
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:13 schreef Welten het volgende:
Tip: die papieren dingen zijn véél luchtiger. Ik ben van de zomer in Spanje geweest en daar moest ik de hele dag, ook op straat, een mondkapje op. Ik heb ook een stoffen kapje (want veel hipper ditdat) maar het was daar 44 graden en dan was zo'n papieren ding echt véél fijner.
Ik heb in die tijd ook in sportscholen in Spanje en Portugal getraind en daar moest je inderdaad ook bij het verplaatsen in de gym je mondkapje op. In de praktijk had men die alleen op bij het binnenkomen en weg gaan. Niemand trainde mét kapje op.
Ik ga ook niet mét kapje op trainen. Zeker bij zware lifts is het gewoon onprettig (qua ademhaling) en het is warm.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:25 schreef JanGroen het volgende:
Die papieren mondkapjes zijn luchtiger omdat ze bij de mondhoeken helemaal openstaan en daardoor zijn ze ook een stuk minder effectief dan mondkapjes die rondom helemaal aansluiten.
Voor zover ik weet worden er geen papieren maskers verkocht. Bedoelen jullie de maskers voor éénmalig gebruik? Dat zijn meestal 3-lagige melt-blown maskers: de buitenste lagen zijn waterafstotend, de middelste is een filter van melt-blown plastic. De herbruikbare maskers zijn meestal geweven katoen.

SPOILER
Bij melt-blown maskers zijn er openingen tussen de afzonderlijke vezels, in katoenen maskers liggen de katoenvezels van één draad dicht opeen, zijn er enkel openingen tussen de draden.
De melt-blown vezels zijn dunner (1 a 2 micron) dan katoenen vezels (15-20 micron), en veel dunnder dan de gesponnen katoendraden.

Melt-blown materiaal is dus veel "luchtiger", al betekent dat niet noodzakelijk dat het ook makkelijker ademt: het is een 3-dimensionaal weefsel, de lucht moet "zig-zaggen" om erdoor te gaan, en kleinere openingen veroorzaken in verhouding meer luchtweerstand (omdat lucht viscositeit heeft: de lucht die tegen de vezels botst remt de lucht eromheen af).
are we infinite or am I alone
pi_195662462
Net voor het eerst geweest sinds de lockdown, was volgens mij wel strakker ingeregeld met de app van BF, het was in ieder geval minder druk dan normaal. Ook dringend advies om mondkapjes te dragen bij binnenkomst en loopbewegingen. Daar hield nog lang niet iedereen zich aan helaas, maar goed...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195662614
Ik ga maandag pas weer. Ben benieuwd. Altijd de meest drukke dag in de week
pi_195670022
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Net voor het eerst geweest sinds de lockdown, was volgens mij wel strakker ingeregeld met de app van BF, het was in ieder geval minder druk dan normaal. Ook dringend advies om mondkapjes te dragen bij binnenkomst en loopbewegingen. Daar hield nog lang niet iedereen zich aan helaas, maar goed...
Ik ben gisterenavond geweest en ik was er wel te spreken over. Lekker rustig, veel meer de ruimte. Top, op deze manier.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:24:57 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195670152
Bij Sportcity hadden de mensen achter de bar een mondkapje op. Ze hebben het aantal groepslessen juist uitgebreid zodat meer mensen kunnen sporten. :)

Afijn om 7.30u een les bodybalance meegepakt. 8-)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_195672503
Heb net mijn ochtendlesjes weer gedraaid (niet bij BF), goed te merken dat veel mensen het niet meer prettig vinden, superrustig in de lessen. Vind het wel fijn eigenlijk, heb ik wat meer overzicht nu ik niet meer mag rondlopen.
pi_195679831
Niet prettig meer vinden of niet hebben kunnen reserveren vanwege het beperktere maximum aantal bezoekersaantallen?
pi_195684031
2 uur reserven kan niet meer ;(

SPOILER
Nu moet ik mijn trainingsschema weer gaan aanpassen
pi_195684488
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 22:31 schreef Mazikeen het volgende:
Als je harder traint ben je al moe bij 90 minuten :).
pi_195691434
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 22:58 schreef JanGroen het volgende:

[..]

Als je harder traint ben je al moe bij 90 minuten :).
Ik ben al moe na 60 minuten
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:59:37 #118
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_195691575
quote:

SPOILER
Wat doe jij 2 uur lang in de sportschool?
F.K.A. SuperwormJim
pi_195691682
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:59 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Wat doe jij 2 uur lang in de sportschool?
Cardio, kracht en cardio.

Dus zal cardio buiten moeten gaan doen.

Dag 1 borst en biceps
Dag 2 schouders, rug en triceps
Dag 3 benen en buik.

Dag 3 is het snelst
pi_195697003
Uurtje Bodypump en je hebt alle spiergroepen in 60 minuten getraind.
pi_195697059
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:29 schreef JanGroen het volgende:
Niet prettig meer vinden of niet hebben kunnen reserveren vanwege het beperktere maximum aantal bezoekersaantallen?
Ik weet van een aantal mensen dat ze het nu niet meer aandurven/niet fijn vinden, vooral in de seniorengroep die ik train. Maximum aantallen weet ik niet, ik mag er nog steeds 25 in de zaal.
pi_195697514
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:04 schreef JanGroen het volgende:
Uurtje Bodypump en je hebt alle spiergroepen in 60 minuten getraind.
Nee bah. Dat kan ik ook thuis doen
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:09:32 #123
46794 Berkery
Fat bastard
pi_195698219
quote:

Wordt dat gecontroleerd dan?
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_195698262
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:09 schreef Berkery het volgende:

[..]

Wordt dat gecontroleerd dan?
Toen niet....

Nu weet ik het niet :D
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:16:36 #125
46794 Berkery
Fat bastard
pi_195698367
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:11 schreef Mazikeen het volgende:

Toen niet....

Nu weet ik het niet :D
Ik was vandaag ook bij de BF, maar hoef alleen mijn pasje te gebruiken bij binnenkomst, zoals altijd.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_195716177
Bij BF kun je een tijdslot reserveren. Niemand kijkt vervolgens of je langer blijft dan het gereserveerde tijdslot.
pi_195716215
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 16:39 schreef JanGroen het volgende:
Bij BF kun je een tijdslot reserveren. Niemand kijkt vervolgens of je langer blijft dan het gereserveerde tijdslot.
Wat een wassen neus dan. :{
  zondag 18 oktober 2020 @ 16:42:27 #128
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_195716236
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 16:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Wat een wassen neus dan. :{
Moet je dan als een kleuterjuf daar alles gaan controleren?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195716249
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 16:42 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Moet je dan als een kleuterjuf daar alles gaan controleren?
Moet ik oplossingen voor hun probleem gaan bedenken?
pi_195724585
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 16:39 schreef JanGroen het volgende:
Dat klopt, maar ze hebben de capaciteit wel drastisch teruggeschroefd op mijn locatie. Ook dit vind ik trouwens wel eigen verantwoordelijkheid, hou je gewoon aan je tijdslot.
  maandag 19 oktober 2020 @ 06:48:57 #131
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_195724613
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 16:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Moet ik oplossingen voor hun probleem gaan bedenken?
Ehm nee, waar maak me dat uit op?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195725587
Hier staat bij BF wel zo'n spuitbus / fles om handen te ontsmetten maar daar loopt ook vrijwel iedereen voorbij... Apparaten / halters e.d. schoonmaken wordt dan weer wel gedaan. En omdat er alleen een toilet in de kleedkamer was hebben ze een apart toilet buiten de kleedkamers gemaakt. Top.
pi_195725598
@ Chia:
Zeker een wassen neus. Op papier moet je triage doen en werken met reserveringen, maar vervolgens stellen die reserveringen niks voor omdat er geen controle op is. Daarbij komt nog eens dat je bij BF alleen toegang tot de club kon reserveren (en geen specifieke activiteit als groepsles of fitness). Stel de capaciteit is 100 personen (2 x 25 per groepsleszaal en 50 fitness) en er reserveren 100 personen, dan klopt alles op papier. Als er echter 100 mensen hadden gereserveerd en die gingen allemaal fitnessen dan was het in de fitness afgeladen vol terwijl de 2 groepsleszalen leeg zijn.

@ TheVulture:
Eigen verantwoordelijkheid... Tja wat moet ik daar op zeggen. Laat ik zeggen dat dat de afgelopen maanden niet meer werkt.
pi_195725625
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:23 schreef JanGroen het volgende:
@ Chia:
Zeker een wassen neus. Op papier moet je triage doen en werken met reserveringen, maar vervolgens stellen die reserveringen niks voor omdat er geen controle op is. Daarbij komt nog eens dat je bij BF alleen toegang tot de club kon reserveren (en geen specifieke activiteit als groepsles of fitness). Stel de capaciteit is 100 personen (2 x 25 per groepsleszaal en 50 fitness) en er reserveren 100 personen, dan klopt alles op papier. Als er echter 100 mensen hadden gereserveerd en die gingen allemaal fitnessen dan was het in de fitness afgeladen vol terwijl de 2 groepsleszalen leeg zijn.

@ TheVulture:
Eigen verantwoordelijkheid... Tja wat moet ik daar op zeggen. Laat ik zeggen dat dat de afgelopen maanden niet meer werkt.
Denk dat het wel een beetje te maken heeft met de locatie van een BF, de mijne ligt in een nieuwbouwwijk met vrij veel hoogopgeleiden. Zie over het algemeen dat nensen zich er keurig aan houden. Denk dat je in een grote binnenstad met een diverser publiek wat vaker tegen mensen aanloopt die het niet zo nauw nemen.
pi_195725630
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:22 schreef Welten het volgende:
Hier staat bij BF wel zo'n spuitbus / fles om handen te ontsmetten maar daar loopt ook vrijwel iedereen voorbij... Apparaten / halters e.d. schoonmaken wordt dan weer wel gedaan. En omdat er alleen een toilet in de kleedkamer was hebben ze een apart toilet buiten de kleedkamers gemaakt. Top.
Op mijn BF club heeft de spuitbus bij de entree er zo'n 4 weken met dezelfde inhoud gestaan (vanaf 1 juli). Niemand gebruikte dat ding. Nu zijn er wel veel mensen die hem gebruiken, maar of er ook alcohol van minimaal 70% in zit weet ik niet. Dat spul is schreeuwend duur, dus het is verleidelijk om er een minder sterk (en dus minder effectief) desinfectiemiddel in te doen.
pi_195725799
Sportschool opgezegd. Te druk en ga lekker thuis trainen. :Y

Kom je ook een eind mee. :)
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 10:00:05 #137
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195725945
Je kan bij BF die timers toch gebruiken? Die je in restaurants ziet. Dat je ze op 1 uur of 1,5 uur zet en dat-ie dan gaat piepen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_195726042
Voor wie gaat piepen? Iedereen kan per kwartier een tijdslot reserveren variërend van 30 minuten tot anderhalf uur en oplopend per 15 minuten. Als er een timer afgaat weet niemand in de club wie tot die tijd gereserveerd had en wie dus eigenlijk zou moeten vertrekken.

Naar buiten gaan bij BF kan zonder pasje, dus er is geen controle. Beter is als je ook bij het naar buiten gaan zou moeten uitchecken, zodat de computer controleert of je netjes op tijd weer vertrekt. Ziet de computer dat je te laat weg gaat dan gelijk dat abonnement blokkeren voor 4 weken.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 10:37:13 #139
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195726419
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 10:08 schreef JanGroen het volgende:
Voor wie gaat piepen? Iedereen kan per kwartier een tijdslot reserveren variërend van 30 minuten tot anderhalf uur en oplopend per 15 minuten. Als er een timer afgaat weet niemand in de club wie tot die tijd gereserveerd had en wie dus eigenlijk zou moeten vertrekken.

Naar buiten gaan bij BF kan zonder pasje, dus er is geen controle. Beter is als je ook bij het naar buiten gaan zou moeten uitchecken, zodat de computer controleert of je netjes op tijd weer vertrekt. Ziet de computer dat je te laat weg gaat dan gelijk dat abonnement blokkeren voor 4 weken.
Je komt binnen, een medewerker geeft je een pieper met een tijdslot van 1u/1,5u die je bij je moet houden. En gaat hij af dan moet je de zaak verlaten.
  maandag 19 oktober 2020 @ 10:43:32 #140
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_195726503
Ik ga nu om 21:45 trainen :P Eerder was niet vrij.
pi_195726606
Ik kan toch gewoon gaan sporten zonder afsrpaak, het is er echt nooit te druk. Als ik vanmiddag rond 1 uur weer ga gaat het er zelfs leeg zijn :)

De BF hier is wel drukker, maar goed, dat is ook echt het paupervolk :X
stupidity has become as common as common sense was before
pi_195726666
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 10:37 schreef Rene het volgende:

[..]

Je komt binnen, een medewerker geeft je een pieper met een tijdslot van 1u/1,5u die je bij je moet houden. En gaat hij af dan moet je de zaak verlaten.
Uhhh, BF heeft 900 vestigingen x 100 personen die tegelijk binnen mogen zijn. Knappe webshop die dat in voorraad heeft.
pi_195726677
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 10:00 schreef Rene het volgende:
Je kan bij BF die timers toch gebruiken? Die je in restaurants ziet. Dat je ze op 1 uur of 1,5 uur zet en dat-ie dan gaat piepen.
de meeste sporters hebben toch zelf wel een mobiel bij met stopwatch?
pi_195726696
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 10:58 schreef JanGroen het volgende:

[..]

Uhhh, BF heeft 900 vestigingen x 100 personen die tegelijk binnen mogen zijn. Knappe webshop die dat in voorraad heeft.
Mogen er 100 in, of ook maar 30?
stupidity has become as common as common sense was before
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 11:06:10 #145
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195726751
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 10:59 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

#eigenveranywoording #dienemenweniet
pi_195727663
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:01 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Mogen er 100 in, of ook maar 30?
Sportscholen worden gezien als doorstroomlocatie dus geldt er een maximum van 100 personen mits de 1,5 meter gewaarborgd kan worden. Anders uiteraard minder.
pi_195727688
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 10:59 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat dan wel gaat werken. Mensen die tegen de regels in langer blijven dan dat ze gereserveerd hebben doen dat doelbewust. Hun eigen stopwatch aanzetten gaat dan dus ook niet werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door JanGroen op 19-10-2020 12:41:02 ]
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 12:33:45 #148
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_195727969
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:16 schreef JanGroen het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat dan wel gaat werken. Mensen die tegen de regels in langer blijven dan dat ze gereserveerd doen dat doelbewust. Hun eigen stopwatch aanzetten gaat dan dus ook niet werken.
Dat gaat zeker niet werken. Bij binnenkomst staat ook netjes dat een handdoek verplicht is. Genoeg mensen die zonder handdoek trainen. Ook het schoonmaken van de gebruikte apparaten gebeurt lang niet door iedereen. Oftwel, de verantwoordelijk bij de leden leggen zal niet werken.
F.K.A. SuperwormJim
pi_195735293
En weer een mailtje van basic fit

SPOILER
Ik ben niet geweest vandaag. Mijn man heeft klachten en wordt woensdag getest :)
pi_195735626
Blijf raadsel vinden dat sportschool nog open is.

Veel zwetende mensen in een gesloten ruimte.

Bij menig horeca is meer ruimte

Maar het zal aan mij liggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')