quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Nieuwsuur: “Vrijblijvendheid is verleden tijd..”
Routekaart: “Werk zoveel mogelijk thuis..”
Ik hoop dat het bij die groep die zich niks van de regels aantrok goed is doorgedrongen dat over 2 weken ook een echte lockdown mogelijk is als zij dat gedrag voortzetten, waardoor de cijfers zeker niet zullen dalen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zijn precies de gedachtepatronen waardoor we in deze ellende zitten. Veel mensen blijven de dringende adviezen maar naast zich neerleggen omdat ze vinden dat ze heus al heel veel laten.
Het is best pijnlijk om dit sentiment onder de goed geïnformeerde bezoekers van deze topicreeks te moeten constateren. Dat maakt me weinig hoopvol ten aanzien van de opvolging van de maatregelen en adviezen die uit de persconferentie van vanavond voortvloeien.
Tussen 12-13 Oom Piet en Tante Nelquote:
Er was het afgelopen half jaar al vrijwel niemand op kantoor. En als er al iemand wel was zat je op minstens vijf meter afstand. Er zijn dagen geweest die ik op een hele dag misschien 2,5 paardenkop tegenkwam op mijn afdeling.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als je morgen naar je werk gaat, wees dan een beetje voorzichtig als je dat nog niet al uit jezelf was.
Oh no. Het enige goeie aan corona.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Tussen 12-13 Oom Piet en Tante Nel
Tussen 13-14 Buurman Henk en Buurvrouw Fatima
Tusssen 14-15 Vriendin Ingrid en Vriend Bruno
Geen idee, Rutte noemde dat. (en hij bedoelde dat er mensen in tijdsblokken komen, maar niemand had ooit van die term gehoord..)quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben wat dat betreft zeeer benieuwd naar over 2 weken.quote:
Ik heb vanaf maart al geroepen dat je er beter voor kunt zorgen dat ook thuiswerkers perspectief moeten hebben. 'Werk thuis als het kan' betekent voor sommigen effectief dat ze thuiszitten tot er een vaccin komt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:34 schreef Jor_Dii het volgende:
3 op bezoek is de max. en niet op verjaardagen bijv. 3 keer een groepje van 3. Dat mag dus niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:37 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Geen idee, Rutte noemde dat. (en hij bedoelde dat er mensen in tijdsblokken komen, maar niemand had ooit van die term gehoord..)
Weet de man van Fatima wel dat zijn vrouw met Henk loopt te rommelen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kringverjaardag is een betere termquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:37 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Geen idee, Rutte noemde dat. (en hij bedoelde dat er mensen in tijdsblokken komen, maar niemand had ooit van die term gehoord..)
Ik ben ook maar 5x in een half jaar geweest. Treurige tijden leven we in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Er was het afgelopen half jaar al vrijwel niemand op kantoor. En als er al iemand wel was zat je op minstens vijf meter afstand. Er zijn dagen geweest die ik op een hele dag misschien 2,5 paardenkop tegenkwam op mijn afdeling.
Achjee.... zijn Henk en Ingrid uit elkaar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Een kring is rond.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Achjee.... zijn Henk en Ingrid uit elkaar?
Ik snap gewoon niet dat ze de essentiële beroepenlijst er niet bij hebben gepakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf maart al geroepen dat je er beter voor kunt zorgen dat ook thuiswerkers perspectief moeten hebben. 'Werk thuis als het kan' betekent voor sommigen effectief dat ze thuiszitten tot er een vaccin komt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Achjee.... zijn Henk en Ingrid uit elkaar?
Wat mij betreft worden kringverjaardagen voor altijd verbodenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit beschouwde ik ook voor het hele coronagedoe al als uiterst ongewenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |