Halve waarheid van Hugoquote:'We zijn pas echt goed beschermd met elkaar als er een vaccin is'
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:03 schreef hollandia02 het volgende:
Zullen wij het enigste land zijn met coronabeleid op drugs?
quote:Welk land kleurt rood, oranje of groen? EU-landen spreken af dat ze dezelfde kleurcodes gaan gebruiken
De 27 EU-lidstaten hebben afgesproken dat ze dezelfde criteria gaan gebruiken om te bepalen welke corona-kleurcode een land of regio krijgt. Tot nu toe hanteerde elk land zijn eigen criteria. Dat kon ertoe leiden dat België aan Spanje code rood gaf, terwijl Nederland Spanje oranje kleurde. Europees commissaris Didier Reynders had deze uniforme kleurcodes begin september voorgesteld. Het gaat wel om aanbeveling, geen wet, maar Reynders verwacht dat alle lidstaten de afspraken zullen volgen.
Ik schop er maar weer een ouderwetse oude kreet in: mensen die besmet zijn en dus het virus kunnen verspreiden, blijven thuis.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Als jij niet de hele tijd boven rochelende mensen hangt, hoef je niet voortdurend nieuwe mondkapjes te hebben hoor. Ze zijn ook vooral succesvol in verspreiding van deeltjes te voorkomen, niet om besmetting tegen te gaan.
Ja, dat bleek erg goed te werken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:06 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik schop er maar weer een ouderwetse oude kreet in: mensen die bemset zijn en dus het virus kunnen verspreiden, blijven thuis.
90% doet dat dus niet, gaat rustig boodschappen doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:06 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik schop er maar weer een ouderwetse oude kreet in: mensen die bemset zijn en dus het virus kunnen verspreiden, blijven thuis.
Een wasmachine hebben de meeste mensen wel staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:56 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen echt steeds nieuwe mondkapjes gaan gebruiken als ze ze zelf moeten betalen?
Bij verantwoord gebruik heb je er nogal veel van nodig.
De mondkapjes zijn gelukkig ook niet de heilige graal, dus dat scheelt. Het is een onderdeel van een groot pakket maatregelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:05 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat heel veel mensen mondkapjes niet op de juiste manier gaan gebruiken.
Ik denk daarom dat de maatregel weinig zin heeft, tenzij de mondkapjes worden verschaft.
Ik denk lockdownquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:07 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb er vertrouwen in dat het over vier weken beter gaat.
Prognose qua cijfers voor 10 november 2020?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:07 schreef Justin_Case het volgende:
Ja hoor 90 procent van de Corona patiënten gaat gewoon boodschappen doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
90% doet dat dus niet, gaat rustig boodschappen doen.
Los van of het wel of niet mag, in de bijbel staat gewoon dat je je aan de wet moet houdenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Nee, die willen ook max. 30 maar grondwettelijk kan het niet. Ik begrijp niet waarom, want ze kunnen online uitzendingen doen of in kleinere groepen samenkomen.
Dat is nog maar de vraag, hoeveel mensen weten niet dat ze besmet zijn als ze geen tot amper klachten hebben?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:06 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die van mij zijn door mijn zus gemaakt. Die kunnen in een pannetje even koken, drogen en weer klaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:07 schreef bamibij het volgende:
[..]
Een wasmachine hebben de meeste mensen wel staan.
Was vanavond nog op RTL Nieuws, op basis van cijfers van het RIVM. Gaat om 20%quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)uiten-rivm-ggd-covidquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:08 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja hoor 90 procent van de Corona patiënten gaat gewoon boodschappen doen.
Word zo moe van al die verzonnen statestiek hier.
Na vanavond en de laatste weken heb ik het tegenovergestelde eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:07 schreef Justin_Case het volgende:
De EU probeert heel wanhopig nog relevant te blijven maar heeft echt niks meer te zeggen. De wederopstanding van de natiestaat is daar.quote:
Het is ook niet zo makkelijk als je ineens symptomen krijgt en ineens niet meer de deur uit mag. Daar word je door overrompeld. En helaas is het niet makkelijk om een online bezorgingsslot op korte termijn te vinden. Je moet dan dus terugvallen op lieve buren, familie of vrienden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |