je hoeft ook niet iedere keer een nieuwe op te doen. Herwasbare zijn ook goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:57 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen echt steeds nieuwe mondkapjes gaan gebruiken als ze ze zelf moeten betalen?
Bij verantwoord gebruik heb je er nogal veel van nodig.
Ze moeten gewoon een verplichte lockdown op 60+ en onder de 20 doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En wat hij nu in werking heeft is nog niet eens de helft die het Red Team eigenlijk wil.
3de golf, here we come
30..... is immers een publiek toegankelijke binnenruimte.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef opgebaarde het volgende:
Hoeveel mensen mogen vanaf morgen in een Boeing 747?
Naastenliefde noemen ze dat toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Nee, die willen ook max. 30 maar grondwettelijk kan het niet. Ik begrijp niet waarom, want ze kunnen online uitzendingen doen of in kleinere groepen samenkomen.
Pakket was niet heel verrassend meer, maar ik vond de manier waarop het gebracht werd wel weer sterk. Ook fijn dat ze toch nog even naar die routekaart hebben gekeken en er visueel wat beters van hebben gemaakt ipv die lappen tekst.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:00 schreef Elan het volgende:
Wat vonden jullie van de maatregelen? Viel het mee/tegen? Prima metafoortje weer van Hugogod over het dweilen trouwens.
Iets met artikel 10 en integriteit van de persoonlijke levenssfeer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:00 schreef speknek het volgende:
Is er een reden waarom het niet van de grondwet zou mogen, of is dat fake news?
Ze wilden een avondklok om feestjes aan banden te leggen. Dat proberen ze nu te doen met een verbod op alcohol.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:00 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens niemand wat te melden over het plots verdwijnen van de avondklokmaatregel?
Heel veel mensen gaan echt niet op de juiste manier mondkapjes gebruiken, ergo het heeft weinig zin.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je hoeft ook niet iedere keer een nieuwe op te doen. Herwasbare zijn ook goed
Wiebes is ook aan het roer, alleen die zie je nooit Hij zit bij de kerngroep die de besluiten neemt. En heeft er dus voor gezorgd dat de maatregelen van twee weken terug zijn afgezwakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:00 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Rutte is toch aan het roer? Of enkel bij de juiste beslissingen?
Leuk voor je puistjes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
Ik, en vele Nederlanders met mij, ga heel lang met 1 mondkapje doen, ergo het heeft weinig zin.
Als de overheid wil dat ik op een verantwoorde manier mondkapjes ga gebruiken, mag de plek waar ik ze op moet ze aan mij verschaffen.
Zo niet, 1 mondkapje per week.
Ja helaas wel, die kans is levensgroot.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:01 schreef quirina het volgende:
Die algehele lockdown zie ik nog wel komen.
Als jij niet de hele tijd boven rochelende mensen hangt, hoef je niet voortdurend nieuwe mondkapjes te hebben hoor. Ze zijn ook vooral succesvol in verspreiding van deeltjes te voorkomen, niet om besmetting tegen te gaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:58 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen echt steeds nieuwe mondkapjes gaan gebruiken als ze ze zelf moeten betalen?
Bij verantwoord gebruik heb je er nogal veel van nodig.
Duidelijk de horeca.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar van welke maatregel verwachten we hier nu het meeste effect? De horeca of de sport?
Of schieten we weer mis en blijken de scholen de bottleneck te zijn?
De meesten gaan dat niet doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:02 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Heel veel mensen gaan echt niet op de juiste manier mondkapjes gebruiken, ergo het heeft weinig zin.
Die leden zullen zich vanavond al wel melden hoor, via hun eigen kanalenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:04 schreef DireStraits7 het volgende:
Ben overigens benieuwd wat het OMT-advies was gisteren. Hopelijk wordt die morgen vrijgegeven.
Ik ben ervan overtuigd dat heel veel mensen mondkapjes niet op de juiste manier gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Als jij niet de hele tijd boven rochelende mensen hangt, hoef je niet voortdurend nieuwe mondkapjes te hebben hoor. Ze zijn ook vooral succesvol in verspreiding van deeltjes te voorkomen, niet om besmetting tegen te gaan.
Het gehele effect van de maatregelen, namelijk reisbewegingen beperken. Dat moet het gaan doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar van welke maatregel verwachten we hier nu het meeste effect? De horeca of de sport?
Of schieten we weer mis en blijken de scholen de bottleneck te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |