Dan kan je dus naar de kroeg tot 10quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
De maatregelen gaan per morgen in, niet donderdag.
In Belgie mag je niet verblijven, je mag er alleen doorheen reizen, de Belgen willen daar geen Nederlanders meer hebben, al een paar weken niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:39 schreef hollandia02 het volgende:
Reisadvies België | Ministerie van Buitenlandse Zaken
Laatst gewijzigd op: 13-10-2020 | Nog steeds geldig op: 13-10-2020
Het aantal besmettingen met het coronavirus is in heel België toegenomen. De kleurcode van het hele land is daarom aangepast van ‘geel’ (let op: er zijn veiligheidsrisico’s) naar ‘oranje’ (alleen noodzakelijke reizen). Reis alleen naar België als het noodzakelijk is. Na een verblijf in België gaat u bij terugkeer in Nederland 10 dagen in thuisquarantaine. Als u toch naar Belgie reist houdt u dan rekening met speciale voorwaarden om België in te reizen. Zie voor deze informatie de rubriek ‘Coronavirus’.
Nee, die willen ook max. 30 maar grondwettelijk kan het niet. Ik begrijp niet waarom, want ze kunnen online uitzendingen doen of in kleinere groepen samenkomen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:49 schreef OProg het volgende:
Maar je kan dus wel met een wet mondkapjes verplichten maar het aantal bezoekers van de kerk durven ze niet aan te pakken doordat CDA en CU er bij zitten.
Triest.
Ja, vrijwel niemand was een heilige in de afgelopen maanden. Maar ik ben niet zo hypocriet om mijn gedrag op het bordje van de overheid te schuiven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja even belachelijk aangezet natuurlijkIk heb zelf een Corona-proof barbecue georganiseerd nog geen maand geleden (voor zover dat lukte) dus ik ben echt geen heilige.
Vrijheden zijn idd wat makkelijker in -en af te kaderen. Alles voor het virus.quote:
Dat is met name MOGELIJK vervelend voor je eigen gezondheid en niet dat van vele anderen dus ga vooral je goddelijke gang.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
Ik, en vele Nederlanders met mij, ga heel lang met 1 mondkapje doen, ergo het heeft weinig zin.
Als de overheid wil dat ik op een verantwoorde manier mondkapjes ga gebruiken, mag de plek waar ik ze op moet ze aan mij verschaffen.
Zo niet, 1 mondkapje per week.
Natuurlijk niet, als de maatregelen morgen in gaan, dan zijn de kroegen dicht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dan kan je dus naar de kroeg tot 10
Jij neemt duidelijk je verantwoordelijkheid! Chapeau!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
Ik, en vele Nederlanders met mij, ga heel lang met 1 mondkapje doen, ergo het heeft weinig zin.
Als de overheid wil dat ik op een verantwoorde manier mondkapjes ga gebruiken, mag de plek waar ik ze op moet ze aan mij verschaffen.
Zo he.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
ja, en die maatregelen gaan in om 10, de sluitingstijd van de kroegquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:53 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als de maatregelen morgen in gaan, dan zijn de kroegen dicht.
Zo, daar heb je de overheid mooi te pakken!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
Ok kleuterquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
goed voor je eigen gezondheid maatquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
Ze zouden alcohol nuttigen na 7 uur in de privé sfeer moeten verbieden als ik dit zo leesquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
Net als je doet met onderbroeken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef Tanatos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |