5Gquote:
We hebben altijd geweten dat 4g maar een tussenpaus was. 5g benaderd snelheden die je thuis bedraad ook hebt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
5G
Kan prima vooruit met 4. Onzin allemaal
Dan heb je geen donkerblauwequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
En dan heb ik ook de gouden. En meteen 128 GB.
Koekoek.
Ikzelf ga voor de IPhone 11.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
Iphone 7 gebruiker, begint na 3 jaar wel erg verpuderd te voelen. Mag ook vanaf vandaag verlengen.
11 of 12, mensen?
Het liefst wil ik dan nieuwste van het nieuwste, maar die iphone 12 mini lijkt mij aan de kleine kant, omdat ik dat formaat nu ook heb.
Maar ja, geld enzo
Eerst was die 35 euro dus dat valt dan nog mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:30 schreef Aether het volgende:
Nieuw!
USB‑C-lichtnetadapter van 20 W
¤ 25,00
Koop dan geen iPhone als je geldvriendelijker wilt zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ikzelf ga voor de IPhone 11.
5G is nu toch nog niet zo snel als over 2 jaar. En tegen die kun je alsnog upgraden.
Ook een budgetvriendelijkere keus.
128 gb hoort allang de standaard te zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
En dan heb ik ook de gouden. En meteen 128 GB.
Koekoek.
Wat in gods vredesnaam moet je met 128, 256 of 512 gb?? Alle fotos worden automatisch in de cloud gezet, documenten en apps zijn meestal hooguit 1/2 mb per stuk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Koop dan geen iPhone als je geldvriendelijker wilt zijn.
Bv Samsung is een kwalitatief veel betere keus en ook nog voor minder geld.
[..]
128 gb hoort allang de standaard te zijn.
Maar goed Apple he.....
Jazeker oled vs lcd merk je wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar merk je nou veel verschil in dat oled scherm? Of valt dat wel mee?
Gast boeiend. Dit is een Apple topic.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Met IPhone kun je jaren doen en daarna (als je ‘m netjes hebt gehouden) ook nog verkopen voor een goed bedrag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
128 gb hoort allang de standaard te zijn.
Maar goed Apple he.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |