De 11 gaat echt goedkoper worden bij de providers en inclusief opladers en oortjesquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zouden bij de providers de oudere modellen al goedkoper zijn? Of gebeurt dit over een tijdje pas?
Ik wil graag mét lader, en vermoed dat de providers nog wel van hun voorraad met laders moeten.. maar zou ook zuur zijn als ik nu 100 euro extra betaal.
Of gewoon wachten tot vrijdag en dan maar de 11 bestellen?
Keuzes
Dus echt even wachten tot vrijdag?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
De 11 gaat echt goedkoper worden bij de providers en inclusief opladers en oortjes
Natuurlijk vertrouw me maarquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dus echt even wachten tot vrijdag?
Maar ook echt vanaf vrijdag of een week wachten?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Natuurlijk vertrouw me maar![]()
Nu een iPhone 11 kopen is niet slim, staat op het punt om flink te zakken.
Ik zou even kijken naar de prijzen vrijdag en dat extra weekje kan ook geen kwaadquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar ook echt vanaf vrijdag of een week wachten?
Ja maar, ik wil mijn oortjes 😢quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zou even kijken naar de prijzen vrijdag en dat extra weekje kan ook geen kwaad
Maar die hebben we toch allemaal al?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja maar, ik wil mijn oortjes 😢
6,1 inch is al best een grote telefoon. Mijn XR vind ik eigenlijk al best groot. De 12 Pro is net wat kleiner en lichter en de 12 Pro Max is dan weer een stuk groter met 6,7 inch.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:21 schreef Scrummie het volgende:
Hm. Zag zojuist videotje met alle modellen naast elkaar, en twijfel nu toch over de Pro vs Pro Max.
Valt best mee hoe groot dat uiteindelijk uitvalt.
Uiteindelijk zijn het allemaal grote telefoons natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
6,1 inch is al best een grote telefoon. Mijn XR vind ik eigenlijk al best groot. De 12 Pro is net wat kleiner en lichter en de 12 Pro Max is dan weer een stuk groter met 6,7 inch.
6 Plus zit qua formaat tussen een XR en 12 Pro Max in. De 6 Plus vond ik te groot dus daar kijk ik bijvoorbeeld naar.
Als je iets groter prima vindt, dan is de 12 Pro Max geen probleem.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het allemaal grote telefoons natuurlijk.
Ik had een 7 plus voor mijn huidige en die vind ik achteraf eigenlijk perfect qua grootte en mocht nog wel iets groter. tegenwoordig meer scherm maar minder bezel en home knop etc, dus dan kan het wel. Misschien wacht ik wel gewoon een maand om 'm ergens uit te proberen.
Als je camera belangrijk vindt wel. Anders volstaan de 12 Mini en 12 ook gewoon.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:19 schreef nils7 het volgende:
Potver ik wil gewoon een 12 mini pro.
Welke nu?
Een gewone Pro dan maar?
Ja vooral die Lidar wil ik graag.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als de camera belangrijk vindt wel. Anders volstaan de 12 Mini en 12 ook gewoon.
Welke Pro features vind je zo belangrijk?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:19 schreef nils7 het volgende:
Potver ik wil gewoon een 12 mini pro.
Welke nu?
Een gewone Pro dan maar?
Lidar, wil wat gaan doen met een eigen huis bouwen dus dan komt dat zeker van pas.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welke Pro features vind je zo belangrijk?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik dacht gaaf, je kan eindelijk het scrollbalkje pakken en daarmee snel door een lange pagina scrollen. Waarom verstopt dat scrollbalkje zichzelf dan?
Weer een fundamentele designfout.
Moker irritant als je wil scrollen in een heel topic op 1 pagina.quote:
Heb je het over iOS of OSX?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moker irritant als je wil scrollen in een heel topic op 1 pagina.
iOSquote:
Alle 300 reacties op één pagina?!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moker irritant als je wil scrollen in een heel topic op 1 pagina.
Jazekerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Alle 300 reacties op één pagina?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |