Nee dat verwacht ik niet. Klaassen punt naar achteren met Gravenbergh en Kudus daarvoor.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:31 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Daarom gaat Alvarez waarschijnlijk spelen als defensief zekerheidje.. Mocht dat zo zijn verwacht ik een rode kaart en een door hem veroorzaakte penalty.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als Alvarez woensdag in de basis begint zakt Ten Hag echt door het ijs als trainer. Hij kan kiezen tussen een aanvallend creatief middenveld wat al goede dingen heeft laten zien of een verdedigend inspiratieloos middenveld wat nog geen goede dingen heeft laten zien. Als hij dan alsnog het laatste kiest uit angst/defensieve zekerheid dan is ie echt af in mijn ogen. Hij denkt dan veel te veel in theorie en te weinig in praktijk, en toont bovendien geen ballen.
Die Matip is ook onzeker of hij mee kan doen dus ze hebben wel flinke defensieve problemen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
in een volle JC Arena had ik wel meer op een stuntje gehoopt maar nu het puur op kwaliteit aankomt is het gewoon moeilijk al hebben zij een kutkeeper
"We kijken per tegenstander naar de samenstelling van het middenveld "quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:31 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Nee dat verwacht ik niet. Klaassen punt naar achteren met Gravenbergh en Kudus daarvoor.
Mane tegen Schuurs en Blindquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Matip is ook onzeker of hij mee kan doen dus ze hebben wel flinke defensieve problemen.
Maar hun aanval gaat zeker een aantal keer scoren tegen onze verdediging, dus het wordt wel een doelpuntrijk duel denk ik
die zijn dan ook goed bezigquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Liverpool kan niet eens winnen van een Aston Villa 2-7
Klaiber is verdedigend ook beter ook koekoek.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mazraoui gaat ook sterretjes zien ben ik bang.
Salah met zijn gekke krulletjes LMAO KEKquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:53 schreef fathank het volgende:
Leverbad
Overgewaardeerd ploegje dravers.
Alsof je een stel knollen kunt vergelijken met een Arabische volbloed.
Heb je een punt. Toch is Schuurs sneller dan je denkt en met Timber je lengte. Al vind ik Timber niet onder doen voor Schuurs van wat ik heb gezien.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:11 schreef AmaninFull het volgende:
Ik zou Timber opstellen. Liverpool heeft zo veel snelheid, dat kunnen Blind en Schuurs samen niet belopen.
Als Ajax met 30/40 meter in de rug gaat spelen worden we afgeslacht ben ik bang.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:11 schreef AmaninFull het volgende:
Ik zou Timber opstellen. Liverpool heeft zo veel snelheid, dat kunnen Blind en Schuurs samen niet belopen.
jammerquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Antony is niet fit tegen Liverpool
Dat verschilt wel per club, PSV gaf bijvoorbeeld wel aan dat Zahavi en Teze besmet zijn....quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:42 schreef RipCity het volgende:
Wat een achterlijk land toch met dat ze niets meer zeggen over corona’s/blessures etc.
is ook veel beter, ze kunnen gewoon aan die speler vragen of ze het mogen zeggen en klaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat verschilt wel per club, PSV gaf bijvoorbeeld wel aan dat Zahavi en Teze besmet zijn....
Same, normaal enorm zenuwachtig al. Merk dat het mij dit jaar allemaal wat minder boeit eigenlijk, het voelt gewoon niet hetzelfde.quote:
Bans worden niet besproken gaat breder dan enkel fok.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:42 schreef RipCity het volgende:
Wat een achterlijk land toch met dat ze niets meer zeggen over corona’s/blessures etc.
Precies. Doe het blijkbaar vooral voor de sfeer in de stad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind er sowieso een stuk minder aan zo zonder publiek en al dat geneuzel
Ik verwacht morgen nog wel een mooi filmpje van de Ajaxmediagoden om er helemaal in te komen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind er sowieso een stuk minder aan zo zonder publiek en al dat geneuzel
Paulistas vonden het Antony filmpje niet echt leuk, was ook wel erg stereotiep, geen idee of het waar is dat hij geen voetbalschoenen had toen hij daar begonquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:52 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen nog wel een mooi filmpje van de Ajaxmediagoden om er helemaal in te komen!
echt jammer dat het zonder publiek is, ik verwacht er ook niet veel van, hopelijk valt het mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:14 schreef Ramboetan het volgende:
Alleen Onana en misschien Kudus in deze vorm zou bij hun in de basis staan. Zie het niet heel rooskleurig in, maar ik laat me graag verrassen.
Blind ook welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:14 schreef Ramboetan het volgende:
Alleen Onana en misschien Kudus in deze vorm zou bij hun in de basis staan. Zie het niet heel rooskleurig in, maar ik laat me graag verrassen.
mwa Blind is eigenlijk een libero, een beetje zoals Beckenbauer (uiteraard niet zo goed), gewoon een vrije rol achterin past hem prima maar echt een mandekker is hij natuurlijk nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |