Wat een lekker karretjequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een Ford Focus CC. Best vet al zeg ik het zelf
[ afbeelding ]
[..]
Nee.
Je beschrijft net de halve Nederlandse bevolkingquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Er zullen echt wel redenen zijn dat het écht niet anders kan.
Maar sjonge, binnen blijven zolang je ziek bent lijkt me toch niet zo moeilijk. Zeker niet als je ziektebeeld niet al te lang voortduurt. En je mag, als je positief getest bent, je tuin in en op je balkon zitten. Dus als het gebrek aan buitenlucht een klacht is, dan lijkt-ie me ongegrond.
Lijkt me, helaas, een kwestie van koppigheid en het niet serieus nemen van covid-19 als serieuze ziekte.
Ik zou zoiets echt op Feesboek flikkeren van "Hoi JuinenWoonCentraal, ik ga wel verhuizen hoor met Corona omdat jullie je verbouwing niet willen opschuiven, zijn hier nog vrijwilligers om te helpen sjouwen?"quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:57 schreef Fukushima het volgende:
[..]
een vriendin van mij is vorige week positief getest, maar zit midden in een verhuizing (stond afgelopen weekend gepland). Aan de woningstiching het verhaal uitgelegd en uitstel gevraagd van 1 tot 2 weken ivm quarantaine.
Woningstichting ging er niet in mee, deadline is deadline. huis was al ingepland voor verbouwing e.d.en moest afgelopen maandag opgeleverd worden en geeft daarbij aan dat de quarantaine een advies is en geen verplichting.
resultaat: ze heeft 2 personen gevonden die het inschatten als een 'griepje' en hebben haar geholpen met de verhuizing... wel hebben ze een mondkapje opgedaan en zijn ze deze week gewoon weer naar hun werk gegaan.
Ik kan daar niet zo goed tegen, en gelukkig meer mensen met mij in onze omgeving.
Gevolg door "APK became my death"quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:56 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het kenteken van zijn auto natuurlijk.
Heeft ze ernstige klachten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:56 schreef Leonos het volgende:
Dinnetje is vandaag getest, ben benieuwd.
Kopietje naar wethouder Hekkingquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zou zoiets echt op Feesboek flikkeren van "Hoi JuinenWoonCentraal, ik ga wel verhuizen hoor met Corona omdat jullie je verbouwing niet willen opschuiven, zijn hier nog vrijwilligers om te helpen sjouwen?"
Er zijn domme mensenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zou zoiets echt op Feesboek flikkeren van "Hoi JuinenWoonCentraal, ik ga wel verhuizen hoor met Corona omdat jullie je verbouwing niet willen opschuiven, zijn hier nog vrijwilligers om te helpen sjouwen?"
Nou ja, het is Leonos zijn vriendin dus vermoedelijk wel...oh, je bedoelt corona?quote:
Man man man... Beetje flexibel zijn zit er echt niet in bij sommigen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:57 schreef Fukushima het volgende:
[..]
een vriendin van mij is vorige week positief getest, maar zit midden in een verhuizing (stond afgelopen weekend gepland). Aan de woningstiching het verhaal uitgelegd en uitstel gevraagd van 1 tot 2 weken ivm quarantaine.
Woningstichting ging er niet in mee, deadline is deadline. huis was al ingepland voor verbouwing e.d.en moest afgelopen maandag opgeleverd worden en geeft daarbij aan dat de quarantaine een advies is en geen verplichting.
resultaat: ze heeft 2 personen gevonden die het inschatten als een 'griepje' en hebben haar geholpen met de verhuizing... wel hebben ze een mondkapje opgedaan en zijn ze deze week gewoon weer naar hun werk gegaan.
Ik kan daar niet zo goed tegen, en gelukkig meer mensen met mij in onze omgeving.
Zolang ie geen mensen gaat aanspreken omdat ze geen mondkapje dragen, lijkt me de kans dat hij het gaat overleven, nog wel aanwezig. Maar je weet het idd nooit in Amsterdamquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
de kans dat hij een mes tussen z'n ribben krijgt is vooralsnog groter dan corona
Ja maar....de planning!!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Man man man... Beetje flexibel zijn zit er echt niet in bij sommigen.
Dit moet de media in. Dit is pure broodmoord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:57 schreef Fukushima het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, het is Leonos zijn vriendin dus vermoedelijk wel...oh, je bedoelt corona?
Sorry Leonos!
Oef, hoop dat de test negatief terug komt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:56 schreef Leonos het volgende:
Dinnetje is vandaag getest, ben benieuwd.
Brood leeft nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:04 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dit moet de media in. Dit is pure broodmoord.
Hier is een complete renovatie van bijna 70 woningen opgeschoven i.v.m. Corona. Nog steeds een bezoeking, maar ze proberen het vanuit de woningbouw wel netjes te doen. Ben erg gehecht aan mijn bejaarde buren dus ben hier erg blij mee.quote:
Alle respect, maar er wonen ontzettend veel koppige zeurpieten in dit land.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je beschrijft net de halve Nederlandse bevolking
Aaahhhwww nee zo bedoelde ik m niet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, het is Leonos zijn vriendin dus vermoedelijk wel...oh, je bedoelt corona?
Sorry Leonos!
Nouja 20%, laten we het niet erger maken dan het is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je beschrijft net de halve Nederlandse bevolking
Yep.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:06 schreef Natalie het volgende:
[..]
Alle respect, maar er wonen ontzettend veel koppige zeurpieten in dit land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |