als je dat kon zien was het misschien wel prettig geweest, nu merk je er weinig vanquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, het is alleen maar de grootste covid hotspot van Nederland maar verder gaat het prima
Het wordt wel wat meer als je bedenkt dat dit aantallen per dag zijn en mensen wel een dag of 7 besmettelijk zijn. Dan is ~4k besmettelijke mensen op ~800k inwoners al 1 op 200.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Niet dat je dat moet willen hoorMaar 700 mensen per dag op bijna 1 miljoen mensen is nog vrij onzichtbaar, dat bedoel ik meer.
Ik zal veel te makkelijk denken. Ik ben geen ambtenaar. Maar ergens wordt ingevoerd dat iemand besmet is. Dat gaat relatief snel, want anders kan niemand dat zien als hij inlogt met zijn Digid. Dan zou je zeggen als dat bestand/die invoer koppelt aan het bestand waar statistieken worden bijgehouden, dan ben je klaar en bij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat ze continu achterlopen met de administratie. Er druppelen vaak nog gegevens binnen van weken geleden. Dat er nu ~2000 besmettingen zijn geregistreerd binnen 24 uur wil niet zeggen dat dat alles is dat ze hebben. Waarschijnlijk worden er over twee weken nog besmettingen op 13 oktober bijgeschreven.
Ik stem voor een corona-app met een hatsjie-detector.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn klachten en wat is naar buiten gaan? Als ik voor iedere keer dat ik even een vestopte neus binnen moet blijven kan ik net zo goed t/m februari binnen blijven.
Niezen doe ik niet. Ik heb wel al een paar dagen geen reuk en smaak meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:54 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik stem voor een corona-app met een hatsjie-detector.
Wat wil je op je grafsteen hebben?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag naar Nieuw-West voor een APK.
RIP Tijn
Dit hoop ik vooral. Laten rollen die opgepotte centen door wie het kan!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:50 schreef rutger05 het volgende:
Tja, heel vervelend dat er weer maatregelen moeten worden genomen.
Er zijn vaccins ontwikkeld, er worden vaccins ontwikkeld, er zijn behandelingen en medicijnen ontdekt en hier wordt nog verder aan gewerkt. Mensen liggen minder lang op de IC en lijken in het algemeen minder ziek te worden.
Ik vermoed dat we het dit jaar nog moeten uitzingen met corona en dat volgend jaar in het eerste of tweede kwartaal de zaken goed onder controle zijn en dat de normale gang van zaken weer zal zijn opgepakt.
Er is veel vermogen opgebouwd door burgers. Als het weer mogelijk is, verwacht ik dat burgers het geld weer goed laten rollen. Mensen zullen er graag weer op uit willen gaan.
Ik hoop dat we een aantal positieve zaken aan het coronatijdperk overhouden;
- Dat mensen die goed thuis kunnen werken, ook blijvend thuis gaan werken en dat dit de norm en een recht gaat worden.
- Dat de kwaliteit van onlineonderwijs een enorme impuls zal krijgen. Tegenwoordig wordt van mensen verwacht dat zij zich hun leven blijven scholen, maar daar is het huidige onderwijs totaal niet op ingericht. Hopelijk gaat dit nu beter worden.
- Hopelijk ook het besef dat gezondheid van je zelf en je dierbaren het allerbelangrijkste is en dat welzijn veel belangrijker is dan welvaart.
- Respect en bescherming voor de natuur en het milieu en weg met die weerzinwekkende (wilde) dierenmarkten.
Het kenteken van zijn auto natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat wil je op je grafsteen hebben?
Als je gezond bent is er weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, het is alleen maar de grootste covid hotspot van Nederland maar verder gaat het prima
Niezen op het schermquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:54 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik stem voor een corona-app met een hatsjie-detector.
de kans dat hij een mes tussen z'n ribben krijgt is vooralsnog groter dan coronaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat wil je op je grafsteen hebben?
Dan weten we 't vast voor al je over een paar dagen positief test en we je daarna niet meer zien
Als je gezond bent is er weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Garage Alibaba?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag naar Nieuw-West voor een APK.
RIP Tijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Wat is dit voor onzinquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das waar. Vooral dure restaurants hebben mensen in vaste dienst.
Zat vooral te denken aan kleine cafe's.
een vriendin van mij is vorige week positief getest, maar zit midden in een verhuizing (stond afgelopen weekend gepland). Aan de woningstiching het verhaal uitgelegd en uitstel gevraagd van 1 tot 2 weken ivm quarantaine.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Echt he...
[..]
Dringend advies tot het uitschrijven van flinke boetes hiervoor a.u.b.
Zolang die er akkoord mee gaan, dikke prima toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:57 schreef Fukushima het volgende:
[..]
een vriendin van mij is vorige week positief getest, maar zit midden in een verhuizing (stond afgelopen weekend gepland). Aan de woningstiching het verhaal uitgelegd en uitstel gevraagd van 1 tot 2 weken ivm quarantaine.
Woningstichting ging er niet in mee, deadline is deadline. huis was al ingepland voor verbouwing e.d.en moest afgelopen maandag opgeleverd worden en geeft daarbij aan dat de quarantaine een advies is en geen verplichting.
resultaat: ze heeft 2 personen gevonden die het inschatten als een 'griepje' en hebben haar geholpen met de verhuizing... wel hebben ze een mondkapje opgedaan en zijn ze deze week naar werk gegaan.
Ik kan daar niet zo goed tegen, en gelukkig meer mensen met mij in onze omgeving.
Ervanuitgaand dat mensen die positief zijn getest binnen blijven (iig een groot deel hoop ik) is de kans dat je iemand op straat tegenkomt met corona nog steeds best klein toch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het wordt wel wat meer als je bedenkt dat dit aantallen per dag zijn en mensen wel een dag of 7 besmettelijk zijn. Dan is ~4k besmettelijke mensen op ~800k inwoners al 1 op 200.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:57 schreef Fukushima het volgende:
[..]
een vriendin van mij is vorige week positief getest, maar zit midden in een verhuizing (stond afgelopen weekend gepland). Aan de woningstiching het verhaal uitgelegd en uitstel gevraagd van 1 tot 2 weken ivm quarantaine.
Woningstichting ging er niet in mee, deadline is deadline. huis was al ingepland voor verbouwing e.d.en moest afgelopen maandag opgeleverd worden en geeft daarbij aan dat de quarantaine een advies is en geen verplichting.
resultaat: ze heeft 2 personen gevonden die het inschatten als een 'griepje' en hebben haar geholpen met de verhuizing... wel hebben ze een mondkapje opgedaan en zijn ze deze week gewoon weer naar hun werk gegaan.
Ik kan daar niet zo goed tegen, en gelukkig meer mensen met mij in onze omgeving.
Wat een verhaal ook echtquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:57 schreef Fukushima het volgende:
[..]
resultaat: ze heeft 2 personen gevonden die het inschatten als een 'griepje' en hebben haar geholpen met de verhuizing... wel hebben ze een mondkapje opgedaan en zijn ze deze week gewoon weer naar hun werk gegaan.
Er zullen echt wel redenen zijn dat het écht niet anders kan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:43 schreef Elan het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)sen-gaat-naar-buiten
Ongeacht wat ze vanavond gaan zeggen, er is toch eigenlijk geen beginnen meer aan op deze manier?
Zo'n woningbouwstichting moeten ze publiekelijk namen en shamen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:57 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Wisten ze dat ze positief was?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:58 schreef galantis het volgende:
[..]
Zolang die er akkoord mee gaan, dikke prima toch?
Ja en de bal is rond, ssssjlrp.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je gezond bent is er weinig aan de hand.
Ja. Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen is dat de vraag naar horeca niet wegvalt. Het is dus niet een typisch economisch probleem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |