Niet altijdquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:28 schreef Draak31 het volgende:
Wel raar dat ze sexclubs ook gaan sluiten, is allemaal 1 op 1 werk.
Ik vond die beperking tot 30 man vrouw per ruimte al ver gaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:28 schreef Draak31 het volgende:
Wel raar dat ze sexclubs ook gaan sluiten, is allemaal 1 op 1 werk.
"Jezus wat een dooie avond, ik ga wel naar huis..."quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:32 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik vond die beperking tot 30 man vrouw per ruimte al ver gaan.
Even serieus, maar we weten nog niets over extra steunmaatregelen. Wellicht komt er nog iets extra's voor horeca nu?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat overdreven maar het is wel een klap, hopelijk duurt het niet langer dan 4 weken
Personeel?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Even serieus, maar we weten nog niets over extra steunmaatregelen. Wellicht komt er nog iets extra's voor horeca nu?
Het belangrijkste is dat de huur op een of andere manier betaald kan worden lijkt me. Want als alles dicht zit zijn er verder niet heel veel kosten denk ik?
Das waar. Vooral dure restaurants hebben mensen in vaste dienst.quote:
zo eng is het niet in Amsterdam hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:36 schreef Qarrad het volgende:
Zoonlief hier: "Ja ik ga van het weekend naar Amsterdam schoenen kopen."
Ik: "Eh, wat?"
Hij: "Ja, schoenen kopen."
Ik: "In Amsterdam?"
Hij: "Ja, is leuker dan hier."
Ik: "Het is dat ik je zelf hebt gelegd, anders zou ik vragen uit welk ei je net bent gekropen."
Pubertje had afgeleid uit de 700+ besmettingen aldaar dat er in heel Amsterdam precies zoveel besmettelijke mensen rondlopen. Ik begin te snappen waarom hij zijn wiskunde-examens steeds verknalt en hoe dit in heel Nederland een beetje gaat.
Ook als het nul-urencontracten zijn, zijn er dus een hele hoop mensen die een tijd lang geen inkomen krijgen en ook steun nodig hebbenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das waar. Vooral dure restaurants hebben mensen in vaste dienst.
Zat vooral te denken aan kleine cafe's.
Denk dat de meeste pubers niet eens weten dat het in Amsterdam een hot spot is, laat staan dat ze weten hoeveel besmettingen er zijn. Pubers hebben het druk met fappen, bende maken en met vrienden. Zo hoort het eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:36 schreef Qarrad het volgende:
Zoonlief hier: "Ja ik ga van het weekend naar Amsterdam schoenen kopen."
Ik: "Eh, wat?"
Hij: "Ja, schoenen kopen."
Ik: "In Amsterdam?"
Hij: "Ja, is leuker dan hier."
Ik: "Het is dat ik je zelf hebt gelegd, anders zou ik vragen uit welk ei je net bent gekropen."
Pubertje had afgeleid uit de 700+ besmettingen aldaar dat er in heel Amsterdam precies zoveel besmettelijke mensen rondlopen. Ik begin te snappen waarom hij zijn wiskunde-examens steeds verknalt en hoe dit in heel Nederland een beetje gaat.
Of je nog een gaatje vrij had in de agendaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Net gebeld door de tandarts. Dacht meteen 'shit, corona uitbraak daar en een BCO'.
Of ik in maart ook een half uurtje later mijn volgende afspraak kan doen...
Was er vorige week nog, best drukquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo eng is het niet in Amsterdam hoor
"Daarvoor heb je toch de bijstand? We moeten met zijn allen participeren!"quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Ook als het nul-urencontracten zijn, zijn er dus een hele hoop mensen die een tijd lang geen inkomen krijgen en ook steun nodig hebben
Ik moet vrijdag naar Nieuw-West voor een APK.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, het is alleen maar de grootste covid hotspot van Nederland maar verder gaat het primaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
broekzak/vestzak toch, maakt niet echt uit waar het geld vandaan moet komenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
"Daarvoor heb je toch de bijstand? We moeten met zijn allen participeren!"
Ik denk dat we over een half jaar veel mensen op straat aan het schoffelen zien.
Wacht.. wat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
- 2128 besmettingen van daadwerkelijk de afgelopen 24 uur
- Geen overlijdens van de afgelopen 48 uur, 2 overlijdens van 10 oktober
- 1 oktober staat op 4541, dus die lijkt inderdaad op een plateau beland te zijn.
- 2 oktober staat op 4944, de nieuwe negatieve topper
- Als we uitgaan van een 7 dagen vertraging met ziekenhuisopname, worden momenteel mensen opgenomen van rond 5/6 oktober. De verwachting is dan dus nog wel dat de cijfers van 11 dagen terug telkens rollend op blijven lopen.
God, wat is deze data een bende. Als ik toegang tot mn BI-systemen heb ga ik wel ff vergelijken met gisteren.
We zullen voor je bidden. Thoughts and prayers en zo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag naar Nieuw-West voor een APK.
RIP Tijn
Wat voor een auto heb je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag naar Nieuw-West voor een APK.
RIP Tijn
Het zijn vast geweldig lieve mensen, maar gezien de aantallen daar en het vooruitzicht dat hij met twee andere naïeve provinciaaltjes daar dan rondloopt vind ik het niet heel nodig om die schoenen per se daar te gaan kopen dit weekend met de trein.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat ze continu achterlopen met de administratie. Er druppelen vaak nog gegevens binnen van weken geleden. Dat er nu ~2000 besmettingen zijn geregistreerd binnen 24 uur wil niet zeggen dat dat alles is dat ze hebben. Waarschijnlijk worden er over twee weken nog besmettingen op 13 oktober bijgeschreven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wacht.. wat?
Waarom worden dit soort cijfers niet gegeven?
Iedereen weer overstuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |