Ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:40 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Het druipt natuurlijk wel heel ver door he.
1 miljoen mensen zijn werkzaam in de horeca sector.
Maar de leverancier krijgt geen/minder bestellingen, daardoor minder personeel nodig, ze rijden niet meer zo veel, minder vrachtwagens nodig, etc...
Dan heb je nog een gros van die 1 miljoen die minder/geen koopkracht meer hebben waar veel andere sectoren weer last van hebben.
Tja, dat is het geval bij exponentiële groei. In 1 verdubbelingscyclus (momenteel ongeveer 11 dagen) gaat een ziekenhuis van halfvol naar vol.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit lijkt inderdaad in een soort stroomversnelling te komen nu..
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Krankzinnig, ik wil helemaal geen routekaart ik wil 2 weken lockdown.
Amsterdam is natuurlijk niet wezenlijk anders dan de rest van het land, lijkt gewoon een voorbode op wat je staat te wachten als je onvoldoende/niet ingrijpt.quote:
Verdubbeling iedere 10,3 dagen momenteel inderdaad..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tja, dat is het geval bij exponentiële groei. In 1 verdubbelingscyclus (momenteel ongeveer 11 dagen) gaat een ziekenhuis van halfvol naar vol.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Amsterdam is natuurlijk niet wezenlijk anders dan de rest van het land
Duurt langquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pas over 2 dagen volgens Maurice
bohquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:21 schreef Justin_Case het volgende:
Ik zie nog steeds een lichtpuntje. De dag dat het af gaat vlakken komt ook steeds dichterbij.
Want?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:21 schreef Justin_Case het volgende:
Ik zie nog steeds een lichtpuntje. De dag dat het af gaat vlakken komt ook steeds dichterbij.
Ooit is de zon zo groot dat de aarde in de zon zit. Op die dag is er geen corona, en die dag is ook vandaag weer een stapje dichterbij gekomen.quote:
https://pletdecurve.nlquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar dat staartje wat iemand hier gisteren ook postte, 7300 positieve gevallen zijn er natuurlijk veel te veel, maar als je ze kunt terugvoeren naar de dag van besmetting geeft dit wel een beter beeld
Nou ja, ooit gaat het wel weer een keer afvlakken en elke dag is er eentjequote:
Hadden we maar... geen hindsight bias?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:24 schreef Scrummie het volgende:
Hadden we maar... tja. Ik zal er niet weer opnieuw over beginnen
It's the most wonderful time of the yearquote:
Neu, allemaal dingen die 'we' voor de zomer al riepen. Heeft niets met hindsight te maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:24 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Hadden we maar... geen hindsight bias?
Wat een pipoquote:
- 2128 besmettingen van daadwerkelijk de afgelopen 24 uurquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:17 schreef _serial_ het volgende:
#COVID19NL statistieken t.o.v. gisteren:
Positief getest: 7393
Totaal: 188876 (+7378 ivm -15 corr.)
Opgenomen: 111
Totaal: 13470
Opgenomen op IC*: 38
Huidig: 297
Totaal: 3630
* bewezen of verdacht
(stichting-nice.nl)
| Forum Opties | |
|---|---|