Ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:58 schreef Dven het volgende:
Op zich, zo'n lekkere herfstlockdown. Beetje vuur stoken, wat films kijken, lange wandelingen met de honten, 's avonds wat sterks achterover tikken samen met wat maten tijdens een kaartspel. Genot
Er is nooit het idee geweest dat er maar 6000 besmettingen zijn, sowieso moet je voor alles een inschatting maken welke fractie van de besmettingen je wél ziet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:36 schreef Confetti het volgende:
De overheid heeft natuurlijk de beschikking over veel meer data dan wij zien op het dashboard. Aangezien ze zo hard ingrijpen vrees ik dat het onder de oppervlakte meer borrelt dan die 6 duizend besmettingen.
Jullie worden vast niet persoonlijk geraakt door de lockdown. Zullen niet jullie baan kwijt raken. Anders zou je er niet zo gemakkelijk over denken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:42 schreef satecl het volgende:
[..]
DitLekker in het achtertuintje een vuurtje stoken met wat herfstbock en spotify lijstje aan. Niks mis mee.
De plaatselijke horeca vraag zijn TOZO, TVL en NOW aan. Iedereen happy
Voor iets dat een half jaar maximaal gaat duren? Ik krijg flashbacks naar de economische crisis van 2008 toen we bouwvakkers massaal hebben hebben omgeschoold en ander werk laten zoeken omdat er toch geen werk was.quote:
Lekker in je eentje, gezellig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:42 schreef satecl het volgende:
[..]
DitLekker in het achtertuintje een vuurtje stoken met wat herfstbock en spotify lijstje aan. Niks mis mee.
De plaatselijke horeca vraag zijn TOZO, TVL en NOW aan. Iedereen happy
Tijdens de eerste golf is mijn omzet met 50% gedaald en hetzelfde verwacht ik nu weer. In tegenstelling tot jij heb ik geen recht op honderden potjes en uitkeringen. Spreek in het vervolg dus maar gewoon voor jezelf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:43 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Jullie worden vast niet persoonlijk geraakt door de lockdown. Zullen niet jullie baan kwijt raken. Anders zou je er niet zo gemakkelijk over denken.
Volgens mij mag je gewoon 2 of 3 vrienden uitnodigen?quote:
Ik geloof niet dat je niemand in de buurt mag hebben.quote:
We maken er een gezellig feestje vanquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:43 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Jullie worden vast niet persoonlijk geraakt door de lockdown. Zullen niet jullie baan kwijt raken. Anders zou je er niet zo gemakkelijk over denken.
Kies je zelf voor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jij heb ik geen recht op honderden potjes en uitkeringen.
Als je mijn buurman geeft dan geef ik je dan aan zodra ik zie dat jullie ook maar 1x 1.5 meter bij elkaar in de buurt komen. Haal hele politiekorps erbij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Volgens mij mag je gewoon 2 of 3 vrienden uitnodigen?
Uhh, ik heb gewoon een baan in het onderwijs.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Tijdens de eerste golf is mijn omzet met 50% gedaald en hetzelfde verwacht ik nu weer. In tegenstelling tot jij heb ik geen recht op honderden potjes en uitkeringen. Spreek in het vervolg dus maar gewoon voor jezelf.
Drie keer gelezen, nog steeds geen idee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:46 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Als je mijn buurman geeft dan geef ik je dan aan zodra ik zie dat jullie ook maar 1x 1.5 meter bij elkaar in de buurt komen. Haal hele politiekorps erbij.
Lekker knuffelen onder de mistletoe straks in december.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:45 schreef Elan het volgende:
[..]
We maken er een gezellig feestje van. Zulke mensen zijn extreem vermoeiend.
Wtf staat hier.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:46 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Als je mijn buurman geeft dan geef ik je dan aan zodra ik zie dat jullie ook maar 1x 1.5 meter bij elkaar in de buurt komen. Haal hele politiekorps erbij.
Je doet maar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:46 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Schuimbekkend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:46 schreef Draak31 het volgende:
[..]
En omdat die mensen hard geraakt worden, wat ontzettend kut is, moet iedereen maar gaan zitten kniezen. Hoe durf je te relativeren en een positieve instelling te hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:46 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Uhh, ik heb gewoon een baan in het onderwijs.
Dus ik heb het niet over mezelf, maar wel over alle mensen die keihard geraakt worden door deze maatregelen.
Gewoon met je elleboog beuken onder die tak want de romantiek is er wel uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker knuffelen onder de mistletoe straks in december.
Ja joh, lekker elkaar verraden. Veel plezier met je buren controleren de komende periode.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:46 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad een utopie is om te denken dat dat niet gaat gebeuren. Welke maatregelen dan ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker knuffelen onder de mistletoe straks in december.
Of rood hoor. Ik ga hem niet nog een keer opzoeken, maar in het Corona-vakantietopic stond het pareltje over de rood verklaarde gebieden in Frankrijk: "Dat het rood is betekent niet dat je niet kunt gaan. Ik ga lekker naar de tour!" o.i.d.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:35 schreef Simmertje het volgende:
[..]
We konden er wel gewoon naar toe en dat deden we ook massaal, ondanks code oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |