abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195606295
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

100 personen per ruimte ook echt. Dat is in veel gevallen het hele bedrijf.
Zijn alleen de vitale bedrijven toch.
blablablabla
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:55:46 #252
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195606297
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:54 schreef kol7680 het volgende:
Straks nog even voor het laatst op het terras zitten voor de komende maanden...
Alsof je dat in Nederland sowieso in de komende maanden nog vaak had gedaan _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_195606305
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Geldt voor alle bedrijven.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195606306
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Zat ik net ook te lezen, dit staat haaks op 'werk zoveel mogelijk thuis'.. dit hele pakket van maatregelen zal zeker z'n effect gaan hebben. Maar mensen zullen en moeten gewoon naar hun werk, dus ik houd m'n hart echt vast.
Bijzonder ja.

Sterker nog, ik moet me sterk vergissen of ons management heeft dat stukje tekst al in een mail gezet om ervoor te zorgen dat iedereen weer naar kantoor moet.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:56:31 #255
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195606320
Welke politicus in nederland zou nu eigenlijk met zijn vuist op tafel durven slaan en zich in één klap voor het halve land onpopulair te maken door te roepen: "Dankzij jullie "burgers" is het echt helemaal finaal uit de hand gelopen en het is jullie eigen schuld nu krijgen jullie allemaal het lid op de neus en gaan we de maatregelen naleven en aanscherpen" En dat dan ook nog geloofwaardig kunnen doen. Ik zie het niemand doen eigenlijk.

Als Rutte of de Jonge dat zouden zeggen dan zou de reactie zijn "kijk wat schattig ze worden bozig" als een wiebes dat zou dan dan zou men zeggen "pff wat een autist eigenlijk" we hebben een type churchill of tatcher nodig om zoiets te doen. In de nederlandse politiek ken ik ze niet die dat kunnen... Misschien had may weggen of jorritsma het gekunt. of wiegel, bolkenstein, lubbers? ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_195606324
quote:

[..]

Valt onder 'algemene uitzonderingen'.
pi_195606328
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Hier eigenlijk sinds mei al overal verwarmde terrassen is werkelijk prima te vertoeven, ook in de late uurtjes.
blablablabla
pi_195606330
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Ehm, ja. Die winterterrassen werden juist weer net uit de grond gestampt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195606334
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:06 schreef VoMy het volgende:

[..]

Het voordeel van leven op een eiland. Zelfs hier zijn de Waddeneilanden er relatief makkelijk vanaf gekomen tot nu toe.

SV Schiermonnikoog - AVV Midsland zou gewoon voor volle tribunes gespeeld kunnen worden.
Zelfs binnen de regels, want alle inwoners zitten in de teams, niemand over voor de tribune!
#WeesGeenWhales
pi_195606337
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:55 schreef maan_man het volgende:

[..]

Ik begrijp oprecht niet hoe mensen enthousiast kunnen worden over zo'n routekaart. Zo'n routekaart is vooral een middel voor mensen die geen daadkracht durven tonen. Monitoren en snel en daadkrachtig ingrijpen als ergens een probleem ontstaat. Als het nu fout loopt, hebben ze de rug vrij en kunnen ze zeggen, maar wij hebben de routekaart gevolgd.

Van mij mag het amateurvoetbal of het theater er best uitgaan bij 250 besmettingen per dag als het merendeel van de besmettingen voortkomen uit deze activiteiten. Maar ze mogen van mij ook ongemoeid gelaten worden bij 10.000 besmettingen per dag als blijkt dat ze niet bijdrage aan de toename van het aantal besmettingen.
pi_195606338
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:55 schreef Binge-watch het volgende:

[..]

Met het verschil dat je de Giro niet kunt verplaatsen en er in het speelschema van de Eredivisie ruimte is ingebouwd om corona afgelastingen in te halen.
We hebben al een flinke achterstand om in te halen. Tenzij we met kerst gewoon doorballen of er geen wedstrijden meer afgelast worden wordt het wel erg krap.

Maar laten we maar op het beste hopen. En gewoon de rest van het seizoen geen fans meer toelaten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Redactie Games dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:57:29 #262
181272 crew  Noppie2000
pi_195606339
quote:

[..]

Ik begrijp oprecht niet hoe mensen enthousiast kunnen worden over zo'n routekaart.
Mensen, zeker zij die werken in sectoren die hard worden getroffen steeds, willen graag perspectief. Hoe lang, wat zijn criteria, wat gebeurt er wanneer X of Y. Een kaart als dit helpt daarbij en haalt, hopelijk, een groot deel van het onbegrip weg.
pi_195606340
quote:
88s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Welke politicus in nederland zou nu eigenlijk met zijn vuist op tafel durven slaan en zich in één klap voor het halve land onpopulair te maken door te roepen: "Dankzij jullie "burgers" is het echt helemaal finaal uit de hand gelopen en het is jullie eigen schuld nu krijgen jullie allemaal het lid op de neus en gaan we de maatregelen naleven en aanscherpen" En dat dan ook nog geloofwaardig kunnen doen. Ik zie het niemand doen eigenlijk.

Als Rutte of de Jonge dat zouden zeggen dan zou de reactie zijn "kijk wat schattig ze worden bozig" als een wiebes dat zou dan dan zou men zeggen "pff wat een autist eigenlijk" we hebben een type churchill of tatcher nodig om zoiets te doen. In de nederlandse politiek ken ik ze niet die dat kunnen... Misschien had may weggen of jorritsma het gekunt. of wiegel, bolkenstein, lubbers? ;)
Daar win je geen stemmen mee. Zo simpel is het en we zitten relatief dicht bij verkiezingen.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:57:40 #264
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195606343
quote:

Uit de hand gelopen, uit de hand gelopen. Het gaat de verkeerde kant op, maar alles is nog speelbaar. Maar dan moet iedereen inderdaad wel even zijn best ervoor gaan doen.
Antifa
pi_195606344
quote:
88s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Maar dan zitten we nu dus in zeer ernstig... alleen de maatregelen zijn daar nog niet.

Wie heeft dit schematje gemaakt?
Nee, als ze uitgaan van zeer ernstig, dan gaan er nog wel wat maatregelen bijkomen.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:57:58 #266
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_195606351
quote:

Grapperhaus?
Bedankt Hans.
pi_195606359
quote:

[..]

Ik begrijp oprecht niet hoe mensen enthousiast kunnen worden over zo'n routekaart. Zo'n routekaart is vooral een middel voor mensen die geen daadkracht durven tonen. Monitoren en snel en daadkrachtig ingrijpen als ergens een probleem ontstaat. Als het nu fout loopt, hebben ze de rug vrij en kunnen ze zeggen, maar wij hebben de routekaart gevolgd.
Houvast. Weten wat je in de toekomst kan verwachten. De routekaart is geen middel om als regering te gebruiken jezelf in te dekken, maar om het volk gerust te stellen dat je een visie op lange termijn hebt. Een regering die het gebruikt om zichzelf in te dekken, is de facto al verkeerd bezig.
pi_195606363
quote:

[..]

Als we toch met miljarden aan het smijten zijn kun je natuurlijk ook bedrijven die niet op de lijst van vitale bedrijven staan de kantoren sluiten, tenzij ze een directe dienst aan zo'n vitaal bedrijf leveren.

Soort van: Kunnen jouw mensen thuis werken? Ja? Mooi. Geef de sleutel van je kantoor maar, en doe 'm maar even dicht.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:58:37 #269
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195606365
quote:

Grapperhaus
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195606372
Wel weer knap dat zelfs bij niveau 4 er uitzonderingen worden gemaakt.

Ik wacht wel met oordelen als dit het idd is.
pi_195606379
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Valt onder 'algemene uitzonderingen'.
Ah ja ik lees het, wtf daar krijg je mensen niet mee thuis.
blablablabla
pi_195606387
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bijzonder ja.

Sterker nog, ik moet me sterk vergissen of ons management heeft dat stukje tekst al in een mail gezet om ervoor te zorgen dat iedereen weer naar kantoor moet.
Er zullen altijd bedrijven misbruik van maken. Maar er zijn ook genoeg bedrijven waar simpelweg niet alles thuis kan, dat wordt vaak vergeten. Dat is geen onwil. Probleem zijn de mensen die ondanks dat ze wel thuis kunnen werken toch komen, om iets te printen ofzo. En dan maar gelijk de hele dag blijven.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_195606389
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:57 schreef VoMy het volgende:

[..]

Uit de hand gelopen, uit de hand gelopen. Het gaat de verkeerde kant op, maar alles is nog speelbaar. Maar dan moet iedereen inderdaad wel even zijn best ervoor gaan doen.
Gisteren Nieuwsuur gezien? Het gaat niet de verkeerde kant op, het is compleet uit de hand gelopen. Geloof dat men enkele maanden geleden zei: "Nee, die zorg.. die gaat in de mogelijke 2e golf echt door hoor mensen, dit laten we ons niet weer gebeuren.."

Ondertussen hebben ze grote problemen in ziekenhuizen om het rond te breien door de toename van COVID patiënten én uitval van eigen personeel door ziekte/COVID.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195606391
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee, juist het tegenovergestelde _O- :')
pi_195606394
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Bedrijfsleven toch weer zijn zin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')