Voor punten ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:53 schreef Schakeltopia het volgende:
jaa jongelui het is weer de hoogste tijd
Maar het is wel een strijd waarvan je soms afgevraagd zal hebben wtf is er mis met deze wereldquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh dat, met al die bezorgers, dat onbetaalde eten/drinken, en die andere fratsen? Ja ach, ik documenteer alles en heb maatregelen getroffen, dus op een gegeven moment houd dat ook echt wel op.
Ik vind het wel leuk om een beetje een act op te zetten met dat YouTube kanaaltje waarin ik die Nederlandse nonsens doequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik doe ook vaak dommer dan dat ik echt ben.
Collega's snappen anders niet waar ik mee bezig ben.
Welterusten Schakel .quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:53 schreef Schakeltopia het volgende:
veel puntjes pakken maar en tot de volgende![]()
Oh ja vaak zat. Denk dat het komt dat ze het niet kunnen hebben dat ik met een uitkering thuis zit wegens omstandigheden en tóch mijn hobby uitoefen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:54 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Maar het is wel een strijd waarvan je soms afgevraagd zal hebben wtf is er mis met deze wereld
met groene leidquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:53 schreef Schakeltopia het volgende:
jaa jongelui het is weer de hoogste tijd
Het is juist goed dat het een leuke meid is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe op dat is en fijne dame
maar waarschijnlik hadde
hem flavio binnen
Mensen willen zich graag beter voelen dan een ander en we gunnen elkaar uiteraard het licht in de ogen niet, dus dan zijn de bijstanders en wajongers makkelijke prooien. Het zijn gewoon lijkepikkers, met alle respect naar jou natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh ja vaak zat. Denk dat het komt dat ze het niet kunnen hebben dat ik met een uitkering thuis zit wegens omstandigheden en tóch mijn hobby uitoefen.
Dat hou je helaas alleen toch, mensen die er onbegrip voor hebben en dus de zwakkere gaan treiteren.
JIj doet het voor de lol. Ik puur omdat ze het anders niet snappen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om een beetje een act op te zetten met dat YouTube kanaaltje waarin ik die Nederlandse nonsens doeBlijkbaar kom ik héééél geloofwaardig over.
Ja precies. Dat zijn het ook. Het is triest man. Laat mensen lekker hun leven leiden. Of je het nou met ze eens bent of nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:56 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Mensen willen zich graag beter voelen dan een ander en we gunnen elkaar uiteraard het licht in de ogen niet, dus dan zijn de bijstanders en wajongers makkelijke prooien. Het zijn gewoon lijkepikkers, met alle respect naar jou natuurlijk.
ikmag me maar niet briatorequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is juist goed dat het een leuke meid is.
Dat een ander er gebruik van heeft gemaakt maakt toch niet uit ?
Vrouwen doen veel voor geld. Helaasquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ikmag me maar niet briatore
de ouwe greis met haar in bed vorstellen
Precies. Kijk dat ze dan het gesprek met je aangaan staat hun vrij en het staat jou vrij in hoeverre je er in mee gaat, maar dat soort tierelantijntjes is jezelf per direct diskwalificerenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja precies. Dat zijn het ook. Het is triest man. Laat mensen lekker hun leven leiden. Of je het nou met ze eens bent of niet
ja kann je niet 8 sekonden wachten ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vrouwen doen veel voor geld. Helaas
Ik sta al-tijd open voor een gesprek/discussie. Maar zodra het gaat lijken op schelden/zeiken/trollen, en je komt er achter dat er toch niet normaal mee te praten valt en dan houd het voor mij al gauw op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 02:03 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Precies. Kijk dat ze dan het gesprek met je aangaan staat hun vrij en het staat jou vrij in hoeverre je er in mee gaat, maar dat soort tierelantijntjes is jezelf per direct diskwalificeren
Jawel maar ik had niet naar de secondes gekeken..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 02:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja kann je niet 8 sekonden wachten ?
Precies, jij hoeft niet als dienstverlener een beetje de opgekropte frustratie van een ander te verwerken. Tenzij je er aandeel in gehad zou hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 02:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik sta al-tijd open voor een gesprek/discussie. Maar zodra het gaat lijken op schelden/zeiken/trollen, en je komt er achter dat er toch niet normaal mee te praten valt en dan houd het voor mij al gauw op.
Die uitkering wist ik nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh ja vaak zat. Denk dat het komt dat ze het niet kunnen hebben dat ik met een uitkering thuis zit wegens omstandigheden en tóch mijn hobby uitoefen.
Dat hou je helaas alleen toch, mensen die er onbegrip voor hebben en dus de zwakkere gaan treiteren.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:55 schreef DeBraad het volgende:
mensen die er onbegrip voor hebben en dus de zwakkere gaan treiteren.
heb ikquote:
Qua Zwakkeren deel ik de mening van Hans Teeuwenquote:
Dat is oud, toen was zelfs mario nog jong. Wel lekker nummertjequote:
Klopt zeker oud hahahquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 02:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is oud, toen was zelfs mario nog jong. Wel lekker nummertje
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 02:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Eerder wie bolkt wie met welke bolk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |