Stay away from my wodka you capitalistquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ze hebben wel vodka
[ afbeelding ]
is gewoon water hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:44 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Stay away from my wodka you capitalist
Daarom. Ja, er is veel haat onder mijn filmpjes (Alleen de filmpjes van m'n Nederlandse kanaal, want muziek maken kan ik prima) maar ondertussen zijn de haters anoniem en sta ik met m'n bekkie online.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:43 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Jij snapt dat als geen ander inderdaad. Toch nog stug doorgaan na al die haat en pogingen je te frustreren sieren je ook enorm.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
als dat wodka is worden ze de hele tijd dronken lopen![]()
ze trinken voda uit de fles
Hier kennen we ook je wat serieuzere kantquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daarom. Ja, er is veel haat onder mijn filmpjes (Alleen de filmpjes van m'n Nederlandse kanaal, want muziek maken kan ik prima) maar ondertussen zijn de haters anoniem en sta ik met m'n bekkie online.
dat denk ik ook, ze zitten nu al te schreeuwenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:45 schreef mario390 het volgende:
de kregen in deze schlechte ruim
straks en koller
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hier kennen we ook je wat serieuzere kant
Lekker watertjequote:
Nja die verkapte stalking bedoel ik eerder.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daarom. Ja, er is veel haat onder mijn filmpjes (Alleen de filmpjes van m'n Nederlandse kanaal, want muziek maken kan ik prima) maar ondertussen zijn de haters anoniem en sta ik met m'n bekkie online.
Zoals vroegahquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
als dat wodka is worden ze de hele tijd dronken lopen![]()
ze trinken voda uit de fles
Oh dat, met al die bezorgers, dat onbetaalde eten/drinken, en die andere fratsen? Ja ach, ik documenteer alles en heb maatregelen getroffen, dus op een gegeven moment houd dat ook echt wel op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:46 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Lekker watertje
[..]
Nja die verkapte stalking bedoel ik eerder.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:48 schreef mario390 het volgende:
man man elisabetta heeft dingen
vor de hele week gehalt![]()
ze werden nur 1 dag daar
blijven
Oh, ja oke fair enough. En ben niet zo dom als ik er uit zie, en mij voor doe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh, ja oke fair enough. En ben niet zo dom als ik er uit zie, en mij voor doe.Ik doe ook vaak dommer dan dat ik echt ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Collega's snappen anders niet waar ik mee bezig ben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |