naar huisquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:59 schreef Schakeltopia het volgende:
waar is deze gebleven?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is dit Angus Young tijdens lockdown!?!?!?!
Gelukkig zie je het, mag ook wel na zoveel tijd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Iedereen heeft een ander leven.
Mijn leven is zoals het is en ik maak er het beste van. Ik heb 2000 abonnees op YouTube en die vinden stuk voor stuk mijn muzikale kwaliteit hartstikke in orde, en ik entertain elke avond mensen, dus ik doe blijkbaar toch iets goed. Ja dat andere kanaal is een beetje voorschut zetten en lollig, maar dat zie ik zelf ook in, dus ga niet net doen alsof je in mijn hoofd kan kijken.
Fijne avond, slaap lekker. En laat me maar met rust in vervolg, is het beste.
Okequote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Gelukkig zie je het, mag ook wel na zoveel tijd.
Succes met je muziek carrière
Je bent een beetje ziek pief paf poef, je moet met iemand gaan praten man, ik heb wel een nummer voor je vh pieter baan centrum jokerquote:
Bolkiequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:08 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je bent een beetje ziek pief paf poef, je moet met iemand gaan praten man, ik heb wel een nummer voor je vh pieter baan centrum joker
Bij @Paul en anders bij @Nattekatquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:11 schreef devzero het volgende:
Waar kan ik die @:paul knuffelmok bestellen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Is dat een datsun bij de finishlijn?
Dat is een italiaan die arrivederci zegt als hij een hete aardappel in zijn mond heeftquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Is dat een datsun bij de finishlijn?
Ik vrees dat er ook een @Danny mok isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:12 schreef DeBraad het volgende:
Vraag mij af of er ook een @:Justin_Case Mok gaat komen
Er is alleen haags_kwartiertje wc papier.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:12 schreef DeBraad het volgende:
Vraag mij af of er ook een @:Justin_Case Mok gaat komen
Ook een verklaring die plausibel isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een italiaan die arrivederci zegt als hij een hete aardappel in zijn mond heeft
Dat is alleen maar leuk! Als er dan ook een @Yvonnd mok komt is FOK! "Kom"pleet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik vrees dat er ook een @:Danny mok is
Briefjes van ¤500 toch ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is alleen haags_kwartiertje wc papier.
Is het dan Haags_Papiertje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is alleen haags_kwartiertje wc papier.
Nee @murp moet een tetten mok hebbbenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat is alleen maar leuk! Als er dan ook een @:Yvonnd mok komt is FOK! "Kom"pleet.
Jaaaaaaa een @murp mok!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee @:Murp moet een tetten mok hebbben
@Tentenkampquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:15 schreef devzero het volgende:
Heb net 5 van deze besteld. Dat zal fijn kamperen worden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:15 schreef devzero het volgende:
Heb net 5 van deze besteld. Dat zal fijn kamperen worden
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |