abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:42:11 #201
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_195607390
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 12:32 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja he? In de eerste golf kende ik nog niemand die zich liet testen. Nu in mijn omgeving echt ook al een stuk of 10 (en ik ken niet eens echt veel mensen :D ). En ikzelf natuurlijk ook.
Je hoort het nu wel veel meer ja. Kwam denk ik vooral dat mensen met milde of hooguit vervelende klachten toen vaak thuis moesten blijven i.p.v. getest werden.

Bij mij gelukkig in de directe omgeving nog helemaal niemand. En zelfs via via moet het wel best een aantal stappen gaan.

Binnen mijn bedrijf ook wel een aantal besmettingen. Maar niemand die ik ken. Ook nog niemand van mijn afdeling.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_195607424
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 12:41 schreef Strani het volgende:

[..]

Niet normaal joh. Ook niet fijn voor dat gezin dat ze nu toch anders aangekeken zullen worden voor een tijdje, als het echt explodeert.
Ja ik weet niet, dat valt mee geloof ik. Ze weten niet precies hoe het kan en namen ook niet echt risico's omdat de dochter in de zorg werkt. Die was vrij gelukkig, maar kan dat ze het meegenomen heeft.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:47:09 #203
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195607487

Zo raar is het ook weer niet dat het misgaat in de giro...
pi_195607537
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 12:42 schreef Redefine het volgende:

[..]

Je hoort het nu wel veel meer ja. Kwam denk ik vooral dat mensen met milde of hooguit vervelende klachten toen vaak thuis moesten blijven i.p.v. getest werden.

Bij mij gelukkig in de directe omgeving nog helemaal niemand. En zelfs via via moet het wel best een aantal stappen gaan.

Binnen mijn bedrijf ook wel een aantal besmettingen. Maar niemand die ik ken. Ook nog niemand van mijn afdeling.
Fijn dat het in jouw omgeving nog meevalt! :) Ik denk dat het inderdaad ook wel klopt met dat in het begin veel meer mensen echt alleen thuis werkten en het advies om mensen uit de weg te gaan toen nog best goed werd nageleefd. Dan verspreidt het ook minder snel, krijgen mensen ook minder snel "gewone" virussen met klachten die op corona lijken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:49:22 #205
87554 Cee
Welluk?
pi_195607550
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 12:42 schreef Redefine het volgende:

[..]

Je hoort het nu wel veel meer ja. Kwam denk ik vooral dat mensen met milde of hooguit vervelende klachten toen vaak thuis moesten blijven i.p.v. getest werden.

Bij mij gelukkig in de directe omgeving nog helemaal niemand. En zelfs via via moet het wel best een aantal stappen gaan.

Binnen mijn bedrijf ook wel een aantal besmettingen. Maar niemand die ik ken. Ook nog niemand van mijn afdeling.
Ik durf het bijna niet hardop te typen want dan ga ik vast jinxen maar van deze golf ken ik (nog) niemand die positief is getest. Ken maar twee mensen die zich überhaupt hebben laten testen, waarvan eentje twee keer, alle keren positief.
Van anderen hoor ik wel dat ze veel mensen kennen, misschien is mijn kennissenkring gewoon heel klein. :')

Maar van de eerste golf zijn er twee collega's die het hebben gehad (inclusief ziekenhuisopname) en binnen de familie (niet heel dichtbij, neef van mijn moeder) twee sterfgevallen. En een aantal mensen waarvan ik vermoed dat die het hebben gehad want ze hadden dezelfde klachten in januari/februari maar toen was er nog niks bekend.
pi_195607575
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 12:47 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo raar is het ook weer niet dat het misgaat in de giro...
Ik verbaas me hier steeds al over. Hier bij ons gaat veel mis, maar kan me nou niet voorstellen dat we rijen dik langs de kant zouden gaan staan. Dan hadden we dikke #ophef zoals toen met Feyenoord.
  ESF Reporter dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:50:42 #207
87554 Cee
Welluk?
pi_195607586
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 12:47 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo raar is het ook weer niet dat het misgaat in de giro...
Is gewoon optisch bedrog Momo, perspectief misleidt, als je van bovenaf zou kijken zou je zien dat de straat 3 km lang is en ook de armen van die man en de vrouw ernaast is een pop.

Of zo.
}:|
pi_195607618
Misschien mogen zij dan weer niet met 600 man zingen in de kerk.
pi_195607630
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 12:51 schreef Em31 het volgende:
Misschien mogen zij dan weer niet met 600 man zingen in de kerk.
Voor het zingen de kerk uit
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_195607646
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 12:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet hardop te typen want dan ga ik vast jinxen maar van deze golf ken ik (nog) niemand die positief is getest. Ken maar twee mensen die zich überhaupt hebben laten testen, waarvan eentje twee keer, alle keren positief.
Van anderen hoor ik wel dat ze veel mensen kennen, misschien is mijn kennissenkring gewoon heel klein. :')

Maar van de eerste golf zijn er twee collega's die het hebben gehad (inclusief ziekenhuisopname) en binnen de familie (niet heel dichtbij, neef van mijn moeder) twee sterfgevallen. En een aantal mensen waarvan ik vermoed dat die het hebben gehad want ze hadden dezelfde klachten in januari/februari maar toen was er nog niks bekend.
Sterfgevallen :o Ondanks geen naaste familie wel heftig :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:53:44 #211
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195607667
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:06 schreef Strani het volgende:

[..]

Toen men hier na de eerste golf wat de ruimte kreeg om uitgebreider te gaan testen was het dacht ik zo'n 40% van de positieve gevallen dat asymptomatisch was. En dat is nog een voorzichtige schatting begreep ik.
Ik bedoel maar...
|:)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:56:17 #212
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195607730
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 12:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet hardop te typen want dan ga ik vast jinxen maar van deze golf ken ik (nog) niemand die positief is getest. Ken maar twee mensen die zich überhaupt hebben laten testen, waarvan eentje twee keer, alle keren positief.
Van anderen hoor ik wel dat ze veel mensen kennen, misschien is mijn kennissenkring gewoon heel klein. :')

Maar van de eerste golf zijn er twee collega's die het hebben gehad (inclusief ziekenhuisopname) en binnen de familie (niet heel dichtbij, neef van mijn moeder) twee sterfgevallen. En een aantal mensen waarvan ik vermoed dat die het hebben gehad want ze hadden dezelfde klachten in januari/februari maar toen was er nog niks bekend.
Ik kende in de eerste golf niemand persoonlijk met corona, nu zijn ze al niet meer op 1 hand te tellen. Gelukkig is er nog niemand doodziek van geworden.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_195607822
In mijn omgeving overigens nog helemaal niemand die positief is getest. Nu bij de tweede golf wel meerdere die klachten hebben en zich hebben laten testen, maar allemaal negatief.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:01:49 #214
87554 Cee
Welluk?
pi_195607853
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Sterfgevallen :o Ondanks geen naaste familie wel heftig :{
Ja, ze waren beiden wel kwetsbaar en op wat hogere leeftijd (volgens mij rond de 70) maar de neef van m'n moeder werd ziek, naar het IC, geen plaats meer hier in Brabant dus verplaatst naar Groningen. Zijn vrouw stuurde in de week van de aankondiging lockdown nog een opbeurend kaartje naar mijn oma en opa die in een verpleeghuis zitten. Om te zeggen hoe vervelend deze situatie voor ze is maar zodra dingen weer normaal zijn komt ze een bakske koffie drinken. Dat heeft ze nooit gehaald want nog geen week later, vlak voordat haar man werd opgenomen werd ze ziek, kwam ze ook op het IC terecht. Haar man kon via videobellen afscheid van haar nemen.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:01:50 #215
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_195607854
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 12:44 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja ik weet niet, dat valt mee geloof ik. Ze weten niet precies hoe het kan en namen ook niet echt risico's omdat de dochter in de zorg werkt. Die was vrij gelukkig, maar kan dat ze het meegenomen heeft.
Dat scheelt dan gelukkig nog.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:02:35 #216
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_195607873
Ik hoor op dit moment in de wandelgangen dat de Efteling vandaag meer bekend gaat maken over Polka Marina, alsof al het nieuws van vandaag nog niet genoeg was!
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:03:10 #217
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_195607884
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:01 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja, ze waren beiden wel kwetsbaar en op wat hogere leeftijd (volgens mij rond de 70) maar de neef van m'n moeder werd ziek, naar het IC, geen plaats meer hier in Brabant dus verplaatst naar Groningen. Zijn vrouw stuurde in de week van de aankondiging lockdown nog een opbeurend kaartje naar mijn oma en opa die in een verpleeghuis zitten. Om te zeggen hoe vervelend deze situatie voor ze is maar zodra dingen weer normaal zijn komt ze een bakske koffie drinken. Dat heeft ze nooit gehaald want nog geen week later, vlak voordat haar man werd opgenomen werd ze ziek, kwam ze ook op het IC terecht. Haar man kon via videobellen afscheid van haar nemen.
Heftig :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:03:58 #218
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_195607899
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik hoor op dit moment in de wandelgangen dat de Efteling vandaag meer bekend gaat maken over Polka Marina, alsof al het nieuws van vandaag nog niet genoeg was!
Al deze journaals twee keer zolang :o
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_195607951
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:01 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja, ze waren beiden wel kwetsbaar en op wat hogere leeftijd (volgens mij rond de 70) maar de neef van m'n moeder werd ziek, naar het IC, geen plaats meer hier in Brabant dus verplaatst naar Groningen. Zijn vrouw stuurde in de week van de aankondiging lockdown nog een opbeurend kaartje naar mijn oma en opa die in een verpleeghuis zitten. Om te zeggen hoe vervelend deze situatie voor ze is maar zodra dingen weer normaal zijn komt ze een bakske koffie drinken. Dat heeft ze nooit gehaald want nog geen week later, vlak voordat haar man werd opgenomen werd ze ziek, kwam ze ook op het IC terecht. Haar man kon via videobellen afscheid van haar nemen.
Vreselijk :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_195607964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik hoor op dit moment in de wandelgangen dat de Efteling vandaag meer bekend gaat maken over Polka Marina, alsof al het nieuws van vandaag nog niet genoeg was!
Klein Jobietje vond dat altijd zo'n leuke attractie, en niet te wild, gewoon golfjes O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:07:05 #221
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195607967
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:01 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja, ze waren beiden wel kwetsbaar en op wat hogere leeftijd (volgens mij rond de 70) maar de neef van m'n moeder werd ziek, naar het IC, geen plaats meer hier in Brabant dus verplaatst naar Groningen. Zijn vrouw stuurde in de week van de aankondiging lockdown nog een opbeurend kaartje naar mijn oma en opa die in een verpleeghuis zitten. Om te zeggen hoe vervelend deze situatie voor ze is maar zodra dingen weer normaal zijn komt ze een bakske koffie drinken. Dat heeft ze nooit gehaald want nog geen week later, vlak voordat haar man werd opgenomen werd ze ziek, kwam ze ook op het IC terecht. Haar man kon via videobellen afscheid van haar nemen.
Zulke tragische verhalen vind ik dat ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_195607970
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:03 schreef Redefine het volgende:

[..]

Al deze journaals twee keer zolang :o
Wacht maar, morgen komt onze verslaggever ter plekke er alles over vertellen!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:07:47 #223
87554 Cee
Welluk?
pi_195607979
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik hoor op dit moment in de wandelgangen dat de Efteling vandaag meer bekend gaat maken over Polka Marina, alsof al het nieuws van vandaag nog niet genoeg was!
Polka Marina is positief getest en zal een tijd in quarantaine moeten verblijven. Omdat zowel Holle Bolle Gijs als de heks in het huis waar Hans en Grietje op het erf gevangen zitten behoren tot de kwetsbare groep, worden ook zij uit voorzorg getest en in isolatie gezet, aangezien ze symptomen vertonen. Van Gijs wordt verwacht dat de mensen hun handen niet goed hebben gewassen bij het voeren en hij daardoor besmet is geraakt. Van de heks is niet bekend hoe ze het virus opgelopen zou kunnen hebben aangezien ze alleen woont en de radicale besmettelijke jeugd al wekenlang op gepaste afstand en hermetisch afgesloten te logeren heeft.
pi_195607994
Pff zo irritant bij Among Us dan ben je net een spel begonnen, gaat iemand gewoon aan het begin al op de Emergy Meeting knop rammen :') Alsof je dan al iets weet :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:08:24 #225
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_195607998
Volgens de Nederlandse corona-routekaart zou mijn regio van 5 miljoen mensen momenteel nog net op niveau 'waakzaam' zitten. Spanje als geheel wel net op 'ernstig'.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')