Nee daar is geen enkele aanwijzing voor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:54 schreef vosss het volgende:
[..]
"Gelukkig gebruiken onze medewerkers hun gezond verstand".
Echt daar was ik zo fucking pissig over toen
100% dat daar heel veel besmettingen en verspreidingen plaats gevonden hebben door die lakse houding van de GGD toen![]()
Zou ook beter zijn om de supermarkten te sluitenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:12 schreef Benny het volgende:
Horeca dicht. Ondertussen lekker lopen klooien voor de ingang van de supermarkt, over koppen lopen in de Action en meeneurien in de kerk
Wordt wel een feest als ze de supermarkten ook verplichten maximaal 30 mensen binnen te hebben. In een beetje supermarkt loopt al makkelijk 10-15 man personeel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:12 schreef Benny het volgende:
Horeca dicht. Ondertussen lekker lopen klooien voor de ingang van de supermarkt, over koppen lopen in de Action en meeneurien in de kerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Zoals mensen die nu na al die maanden nog steeds niet begrijpen dat het niet om het aantal doden gaat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk een soort tracker moeten ontwerpen voor die steeds nagebauwde kreten, grollen en pseudowetenschappelijke "kritische" oneliner-vragen van al de mondige stuurlui aan virtuele wal die populair zijn een paar weken.
Eerst was het "Zweden begrijpt het tenminste" "gewoon een soort griepje" (net zo hardnekkig als influenza zelf) en momenteel "Iers model".
Of dat je zodra iemand ze uitkotst via een toetsenbord een virtuele duim tegen het voorhoofd moet zetten anders krijgt de laatste een klap, net als bij boeren. Hebben we toch wat lol van dat eindeloze napraten.
Denken die mensen serieus dat we het geheugen van een goudvis hebben en het niet net al op Facebook, Twitter etc. twaalf keer voorbij hebben zien komen?
Ja idd. Je denk toch snel 'och, er duikt zo vaak een nieuwe variant ergens van op. Meestal stelt het niet veel voor.'quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook wel moeilijk voor te stellen. Ik was zelf begin februari nog in Portugal en reed via Spanje en Frankrijk terug naar Nederland. Terwijl er toen al wat nieuws binnendruppelde over besmettingen van Italië naar Frankrijk, hield ik het totaal niet voor mogelijk dat we er hier in Nederland ook last van zouden krijgen, laat staan dat er in m'n woonplaats mensen met corona zouden rondlopen.
Hoe was het ook alweer om iemands hand te schudden of naast iemand in de supermarkt te staan..?quote:Een paar weken later heb ik m'n computer van m'n werk naar huis gehaald omdat ik toch niet meer van plan was op kantoor te werken.
Ik hoorde het net op de radio ... niet zo best nieuws .....quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 04:46 schreef Elan het volgende:
Uit de AD live blog.
Het Amerikaanse bedrijf Johnson & Johnson heeft de ontwikkeling van een vaccin tegen Covid-19 tijdelijk stilgelegd. Het bedrijf is op een tegenslag gestuit. Wat er precies aan de hand is, is nog onduidelijk. Johnson & Johnson wil het besluit nog niet toelichten.
Het farmaciebedrijf, waartoe ook het Nederlandse Janssen behoort, maakte bekend dat een proefpersoon onverwacht ziek is geworden, zo blijkt uit documenten die in bezit zijn van nieuwsmedium Stat News. In totaal doen er 60.000 mensen mee aan de klinische testen
Kan er ook nog wel bij.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wordt wel een feest als ze de supermarkten ook verplichten maximaal 30 mensen binnen te hebben. In een beetje supermarkt loopt al makkelijk 10-15 man personeel.
Sovjetpraktijen incoming, om 8 uur in de rij gaan staan zodat je om 16 uur 's middags naar huis kan met je halfje brood.
Met een CCCP t-shirt aan hoef je niet in de rij aan te sluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
We testen ze niet dus is er geen bewijs voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee daar is geen enkele aanwijzing voor.
Covid-patiënten zijn niet belangrijker. Sommigen worden zo ziek dat ze acute zorg nodig hebben. En in Nederland krijg je dat dan. Alleen is Covid zo besmettelijk, dat het om grote aantallen gaat, en dus veel patiënten tegelijk die acute zorg nodig hebben. En daardoor komt de zorg in zijn algemeenheid in de knel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:58 schreef roos94 het volgende:
Ik was nooit bang voor de hele pandemie maar ik word dat nu wel. Gaan we echt naar een wereld waarin mensen zullen sterven omdat de reguliere zorg versnipperd wordt. Want covid patienten zijn blijkbaar belangrijker dan mensen met kanker, hartoperaties, zwangere vrouwen die minder controle krijgen, nierpatiënten, die kunnen allemaal wel wachten natuurlijk. Een rammelend hart/borstgezwel/baby wacht ook wel even. Alles wijkt voor covid.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
We testen ze niet dus is er geen bewijs voorvolgens dezelfde logica spelen jongeren ook geen rol in het grote geheel.
Ik moet dan denken aan dat plaatje van die buschauffeur zonder bescherming in een bus vol covid patienten en dokters in hazmat pakken. Ook al was dat in de uk was die afbeelding en vooral de chaffeur typerend voor de regering eb het rivm in de begin fase.
Kalm kalm, bij het Oxford vaccin ook gebeurd, en dat gaat weer gewoon verderquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op de radio ... niet zo best nieuws .....
Het zou me niets verbazen als het virus er ook al langer was. Er komen kwamen zoveel vliegtuigen aan uit China iedere dag. Niemand kijkt er vreemd van op als je snotterig uit het vliegtuig stapt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral door het RIVM destijds kwam (kans dat het naar Nederland komt is nihil. Het is niet zo besmettelijk).
Had men wat meer opgelet en naar het buitenland gekeken, dan had men kunnen zien dat het wel degelijk besmettelijk was en dat het een kwestie van tijd was voordat het ook hier zou komen.
Nul inhoud, enkel je favoriete stokpaardjes herhalen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
We testen ze niet dus is er geen bewijs voorvolgens dezelfde logica spelen jongeren ook geen rol in het grote geheel.
Ik moet dan denken aan dat plaatje van die buschauffeur zonder bescherming in een bus vol covid patienten en dokters in hazmat pakken. Ook al was dat in de uk was die afbeelding en vooral de chaffeur typerend voor de regering eb het rivm in de begin fase.
Die blik ook van de chauffeur, priceless.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:27 schreef Noek het volgende:
[..]De onschuld
Kinderen in parken in Milaan, niks aan de hand
Het is niet uitzonderlijk dat er iemand ziek wordt. Dan wordt het onderzoek stilgelegd om uit te zoeken of het van de vaccinatie komt. Is gewoon als per protocol.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 04:46 schreef Elan het volgende:
Uit de AD live blog.
[..]
Kan er ook nog wel bij.
Lijkt mij vanavond al, denk niet dat ze er nog een week mee gaan wachtenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:14 schreef Nielsch het volgende:
Ook al enig idee wanneer de nieuwe maatregelen ingaan? Ik heb woensdagavond nog een korte kroegavond gepland.
De vorige keer dat de horeca gesloten werd ging dat een uur na de persconferentie al in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:32 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Lijkt mij vanavond al, denk niet dat ze er nog een week mee gaan wachten
Ik denk gewoon per 22u vanavond. Anders krijg je rare praktijken morgen met allerlei "happy hour" ideeën om maar van voorraad af te zijn ofzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De vorige keer dat de horeca gesloten werd ging dat een uur na de persconferentie al in.
Dat was heel erg abrupt en lang niet elke kroeg en restaurant wist dat toen.
Ik denk dat ze dit keer de horeca iets meer tijd geven en het per woensdag in laten gaan.
Dat vaccin gaat denk ik serieus pas over dik 12 maanden een keer de testfase verlaten en dan moet het nog over de hele wereld verspreid worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op de radio ... niet zo best nieuws .....
Dan gaat iedereen naar de kroeg vanavond dat lijkt me niet echt de bedoelingquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De vorige keer dat de horeca gesloten werd ging dat een uur na de persconferentie al in.
Dat was heel erg abrupt en lang niet elke kroeg en restaurant wist dat toen.
Ik denk dat ze dit keer de horeca iets meer tijd geven en het per woensdag in laten gaan.
Dat is precies ook de reden dat je echt een plan b moet hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat vaccin gaat denk ik serieus pas over dik 12 maanden een keer de testfase verlaten en dan moet het nog over de hele wereld verspreid worden.
Niet zo boos johquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nul inhoud, enkel je favoriete stokpaardjes herhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |