Ik snap deze post niet. Wat heeft dit met sportuurtjes te maken?quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net gesquasht en morgen nog voor een groepsles ingeschreven.
Ff de laatste sportuurtjes eruit halen
lockdown incummingquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet. Wat heeft dit met sportuurtjes te maken?
tennis is GEEN sport maar een HOBBYquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net gesquasht en morgen nog voor een groepsles ingeschreven.
Ff de laatste sportuurtjes eruit halen
MEN VATTE ZE NIEquote:Testuitslag
Je bent op 11 oktober 2020 getest. De uitslag van je test is negatief.
Dat betekent dat er op dat moment geen coronavirus is gevonden.
Let op: Je moet toch nog thuisblijven in de volgende situaties*:
Je hebt kortgeleden nauw contact gehad (meer dan 15 minuten op minder dan 1,5 meter) met iemand die corona heeft. Je blijft 10 dagen thuis vanaf de dag dat je elkaar voor het laatst hebt gezien.
Je bent teruggekomen uit een buitenlands corona risicogebied (oranje of rood gebied). Je blijft 10 dagen thuis vanaf de dag dat je weer in Nederland bent aangekomen.
Je huisgenoot of iemand in je gezin (middelbare school of ouder) is ziek met coronaklachten en heeft ook koorts en/of benauwdheid. En deze persoon heeft nog geen testuitslag. Je blijft thuis totdat de testuitslag van deze persoon bekend is.
Als het bovenstaande niet voor jou geldt dan kun je weer naar buiten. Krijg je opnieuw klachten die kunnen passen bij het coronavirus? Blijf thuis en laat je testen. Worden je klachten erger? Bel dan de huisarts.
De testuitslag kun je niet gebruiken als bewijs dat je geen corona hebt. Voor meer informatie klik hier.
Heeft een van jouw contacten corona? Houd je dan aan de leefregels die je hebt gekregen. Heb je hier vragen over? Bel dan met de GGD.
* Voor kinderen van 0 t/m 4 jaar en basisschoolleerlingen geldt een aantal uitzonderingen. Klik hier voor meer informatie.
Lekker maat. Had uiteraard niet anders verwacht.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
MEN VATTE ZE NIE
@:lenny_leonard
Mooi. Dan heb je mij ook niet aan kunnen stekenquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
MEN VATTE ZE NIE
@:lenny_leonard
De broodje?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Scheetje gelaten
Ik ruik meteen de broodje kroket die ik in de middag heb gegeten (met extra mosterd)
Ben je een Turk ofzoquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Scheetje gelaten
Ik ruik meteen de broodje kroket die ik in de middag heb gegeten (met extra mosterd)
Zakformaat schat ik zo.quote:
Vannacht kramp in de kuiten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:23 schreef Caland het volgende:
Boys
Uurtje gesport (legday) @:ggmm @:onlogisch @:jojoortje
Liep de trap op als een megooltje
8/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |