Dat was toch al zo de afgelopen twee weken?quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:42 schreef Tijn het volgende:
Maximale groepsgrootte van 30 zonder uitzonderingen... betekent dat theaters dicht? Ik kan me niet voorstellen dat een beetje zaal break-even kan draaien met zo weinig publiek.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Goeie bron man.
OV-gebruik is stukken lager dan vorig jaar maarja, dat is niet onderdeel van het stokpaardje dat iedereen schijt heeft.
Zoiets?quote:Dat blijkt uit onderzoek van EenVandaag onder ruim 26.000 leden van het opiniepanel naar het draagvlak voor de nieuwe coronaregels die dinsdag ingingen. 17 procent van de deelnemers geeft aan zich niet zo streng aan de regels te gaan houden. Bijna de helft daarvan zegt zich zelfs bijna niet of helemaal niet aan de coronaregels te houden.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-iets-mis~aca1bb5b/
Dit ja. Horeca houdt zich prima aan de regels.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij hoe nu verdeling besmetting thuis op een feestje/diner of in een kroeg/restaurant is.
Denk dat je nog beter in een restaurant kan zitten die zich goed aan de regels houdt.
Ja, hoe vroeger ze de kroegen sluiten, hoe minder tijd er overblijft om thuis te werkenquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Pff, dan moet je dus al om 10 uur in de ochtend naar de kroeg om jezelf te bezatten.
Dus geen betaalde vakantie, want je kunt het kantoorwerk thuis doen. En met hoeveel mensen werk je in de werkplaats? Als je grotendeels alleen staat, lijkt me dat geen enkel probleem.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:33 schreef Mr.Sandman het volgende:
Je loopt 50 jaar achter denk ik. Om specifieker te zijn, ik werk met robots zoals je bijvoorbeeld ziet bij het fabriceren van auto's. Ik ben 50% op kantoor, 50% werkplaats. Het kantoordeel kan thuis.
Dat denk ik ook, ik vind het wel sneu dat de horeca nu weer voornamelijk de lul is en er niets wordt gedaan achter de voordeur. Flikker er dan ook gewoon een avondklok tegenaan...quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij hoe nu verdeling besmetting thuis op een feestje/diner of in een kroeg/restaurant is.
Denk dat je nog beter in een restaurant kan zitten die zich goed aan de regels houdt.
Morgen met koeienletters in de T: "Tosti mag nog wel. Dik driegangenmenu niet"quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah ze kunnen in ieder geval nog de lunchgasten ontvangen
Denk vooral bibliotheken en gebouwen die een uitzonderingen hadden gekregen, ik was laatst even in Almere daar mochten er volgens mij nog 400 mensen in.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:42 schreef Tijn het volgende:
Maximale groepsgrootte van 30 zonder uitzonderingen... betekent dat theaters dicht? Ik kan me niet voorstellen dat een beetje zaal break-even kan draaien met zo weinig publiek.
Zo’n beetje elke gemeente heeft uitzonderingen gegeven aan de wat grotere theaters.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was toch al zo de afgelopen twee weken?
Nee, je bent gewoon aan het zeiken over dat de scholen dichtblijven en dat de maatregelen daarom niets gaan uithalen terwijl dat een nergens op gebaseerde claim is. Hinderlijk irritant gedrag.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:41 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Want? Welke resultaten hebben we met dat uurtje vroeger van paar weken terug of zelfs de huidige maategelen.
Het is gewoon laag fruit.
Aangezien het geen straf is zou ik niet weten wat dit ermee te maken heeft.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:43 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Dit ja. Horeca houdt zich prima aan de regels.
Dat.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:43 schreef kol7680 het volgende:
Zo voorspelbaar dat het kabinet de horeca maar weer de nek om draait. Ik verwacht felle protesten uit die hoek en terecht.
en vergeet Mohammed en Fatima niet he... aldus Wildersquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat.
De boeren, jongeren en horeca hebben het helemaal gedaan dit jaar
Je kan daar in ieder geval nog aan take-away doen. De cafés zullen vast meer balen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Lekker als je een restaurant hebt, dan ga je dicht voordat je echt geld kan verdienen.
natuurlijk geldt dit.... dat lijkt me ook logisch.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:45 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zouden ze daarom horeca niet helemaal dicht gooien? Hoeven ze minder te compenseren?
Horeca maatregelen zijn wel tijdelijk lees ik vanuit meeste media ofniet?
OV-bewegingen liggen gewoon stukken lager dan je kunt verwachten in deze tijd bij normaal gedrag. Daar doet een of andere peiling bijzonder weinig aan.quote:
Oh, maar die hebben het al tig jaar gedaan volgens hemquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en vergeet Mohammed en Fatima niet he... aldus Wilders
ook hier geldt: het is geen straf, dus ik snap dit nietquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat.
De boeren, jongeren en horeca hebben het helemaal gedaan dit jaar
Dat is wel mijn vermoeden, ja. Als ze de horeca beperken, moeten ze alsnog hun eigen broek ophouden. Als ze helemaal dicht moeten zal de staat over de brug moeten komen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:45 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zouden ze daarom horeca niet helemaal dicht gooien? Hoeven ze minder te compenseren?
Alle maatregelen zijn tijdelijk. De hele pandemie is tijdelijk.quote:Horeca maatregelen zijn wel tijdelijk lees ik vanuit meeste media ofniet?
Willen we meer of minder zieke Marokkanen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh, maar die hebben het al tig jaar gedaan volgens hem
Haha verkeerde woordkeuze. Bedoelde kort, weekje of 2 voor nu.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is wel mijn vermoeden, ja. Als ze de horeca beperken, moeten ze alsnog hun eigen broek ophouden. Als ze helemaal dicht moeten zal de staat over de brug moeten komen.
[..]
Alle maatregelen zijn tijdelijk. De hele pandemie is tijdelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |