Wanneer niet dan? Ik ben geen fanboy van extremisten linksom of rechtsom, maar zo'n zware lockdown voor beperkte tijd spreekt me meer aan dan de relatief zachte kabinetsaanpak, die naar mijn idee toch teveel achter de feiten aanlopen en achter de bewegingen van het virus aanlopen in plaats van andersom..quote:
Je loopt 50 jaar achter denk ik. Om specifieker te zijn, ik werk met robots zoals je bijvoorbeeld ziet bij het fabriceren van auto's. Ik ben 50% op kantoor, 50% werkplaats. Het kantoordeel kan thuis.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Machines noem ik niet echt een kantoorbaan. Drukker of zo zie ik niet als een kantoorbaantje.
Maar niet de kerken benoemen natuurlijk. Dat ze in Barendrecht gewoon weer met 250 personen zaten te zingen, boeie, want partijen als het CDA en CU zullen hun eigen achterban toch niet teleurstellen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:31 schreef kol7680 het volgende:
Horeca beperkt, discussie over mondkapjesplicht
Over de horeca wordt nog gesproken. Zeker lijkt dat de openingstijden er flink beperkt zullen worden, maar volgens ingewijden ligt een volledige sluiting uitdrukkelijk op tafel. Volgens ingewijden geven de besmettingscijfers geen aanleiding daarover optimistisch te zijn.
Misschien stomme vraag maar hoe willen ze dit eigenlijk gaan handhaven als mensen gewoon de trein of bus in gaan?quote:Het openbaar vervoer wordt, net als eerder dit jaar, alleen voor noodzakelijke reizen.
Eerder dit jaar werd het ook niet gehandhaafd.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag maar hoe willen ze dit eigenlijk gaan handhaven als mensen gewoon de trein of bus in gaan?
Het is onderdeel van een project dat al twee jaar vertraging heeft opgelopen, dus twee extra weken kunnen er nog wel bij vind ik. Het is geen essentieel werk in die zin dat het vóór een bepaald tijdstip gedaan moet worden. Komt neer op wegwerken van achterstanden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat klinkt als een essentiëel beroep. Of kan dat werk gewoon stopgezet worden?
Wat mijn man doet heeft ook wel te maken met persoonlijke, vaak vertrouwelijke informatie, maar hij zit boven. Ik krijg daar niks van mee. Is overigens werk wat niet stilgelegd kan worden.
Niet. In maart gewoon gereist.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag maar hoe willen ze dit eigenlijk gaan handhaven als mensen gewoon de trein of bus in gaan?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:28 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Opnieuw een laf compromis op komst dus.
Niet denk ik. Zeker gezien het feit dat de definitie van noodzakelijke reis niet vast staat. Is een ernstig zieke moeder bijvoorbeeld een noodzakelijke reis?quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanavond?quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:36 schreef trein2000 het volgende:
Televaag meldt horeca om 18 uur dicht
Ja, dat wordt wel gezien als noodzakelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet denk ik. Zeker gezien het feit dat de definitie van noodzakelijke reis niet vast staat. Is een ernstig zieke moeder bijvoorbeeld een noodzakelijke reis?
Rennen naar de coffeeshop!quote:
Waarom toch altijd die nergens op gebaseerde claims.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:36 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dit zet toch geen zoden aan de dijk wanneer je middelbare scholen open laat. Dan verzuip je alleen de horeca voor niks.
Lekker als je een restaurant hebt, dan ga je dicht voordat je echt geld kan verdienen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:36 schreef trein2000 het volgende:
Televaag meldt horeca om 18 uur dicht
Precies, maar wel met minder capaciteit gaan rijden dus lekker druk. Dit is wel weer heel erg vrijblijvend allemaal. #Team Red Teamquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet denk ik. Zeker gezien het feit dat de definitie van noodzakelijke reis niet vast staat. Is een ernstig zieke moeder bijvoorbeeld een noodzakelijke reis?
Door wie? Waar staat dat? Want dat is mijn punt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat wordt wel gezien als noodzakelijk.
Bij de eerste lockdown werkte het ook gewoon op deze manier.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies, maar wel met minder capaciteit gaan rijden dus lekker druk. Dit is wel weer heel erg vrijblijvend allemaal. #Team Red Team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |