Snoeirieusquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snoeihard of gewoon furieus hard?
Is al een paar weken terug dat die plaatjes eruit gehaald zijn volgens mij.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb gewoon een nieuwe geopend. Dit stond er in
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:29 schreef Amee het volgende:
[..]
Jij moet het altijd sterker maken. Whaha!
Ga poepenquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:20 schreef Amee het volgende:
Zeg me wat ik moet doen
Want ik kan het niet meer aan
Niet bij machte mij los te maken
Niet in staat om verder te gaan
nee, ik ben al drie keer geweest vandaagquote:
Maar jij hoeft niet mee te doen. Gewoon naar me kijken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, ik ben al drie keer geweest vandaag
neuh ik ben mario nietquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:47 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar jij hoeft niet mee te doen. Gewoon naar me kijken.
Maar Mario is dus iemand die kijkt wanneer een vrouw poept?quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil je niet weten maar @:derrabbit en @:hemarookworst weten wat ik bedoel
jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:53 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar Mario is dus iemand die kijkt wanneer een vrouw poept?
Ik zou maar niet verder gaan met vragen stellen rondom mario, dat komt je nachtrust niet te goedequote:
Horror?quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou maar niet verder gaan met vragen stellen rondom mario, dat komt je nachtrust niet te goede
Hij is soms beetje vervelend qua bolken, vaak beetje apart maar wel een sprekend figuur voor DTSquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
Wel een wat apart figuur, maar heb geen hekel aan hem of zo.
Hij wilde mij daar niet hebben. Was gewoon weggestuurd als een vervelend kind. Hahaha!quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is soms beetje vervelend qua bolken, vaak beetje apart maar wel een sprekend figuur voor DTS
Van mij mag je best terug komen naar dts, al ben ik er ook niet altijd.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:53 schreef Amee het volgende:
[..]
Hij wilde mij daar niet hebben. Was gewoon weggestuurd als een vervelend kind. Hahaha!
Ik kom af en toe. Maar niet dat ik wegblijf om Mario, hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van mij mag je best terug komen naar dts, al ben ik er ook niet altijd.
Ah gelukkigquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik kom af en toe. Maar niet dat ik wegblijf om Mario, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |