Jij loopt voor denk ik. Ik kijk via Ziggo Go. En zag iets stilliggen en daarna pas het bewegende ding dat idd op een vuilniszak leek.quote:
Je weet inmiddels toch dat jij standaard achter loopt?quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij loopt voor denk ik. Ik kijk via Ziggo Go. En zag iets stilliggen en daarna pas het bewegende ding dat idd op een vuilniszak leek.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch dat jij standaard achter loopt?
Omdat ze niet harder kunnen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:53 schreef Fer het volgende:
Waarom rijden die achterblijvers zo langzaam?
in deze fase al 7 of 8 ronden achter liggen is echt te veelquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:53 schreef Fer het volgende:
Waarom rijden die achterblijvers zo langzaam?
gewoon iets weggezakt. Niets ernstigsquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:01 schreef heywoodu het volgende:
Even weggedommeld, waarom rijdt Elliott niet meer op kop?
Gelukkig, kan ik stage twee nog altijd af met één zin.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gewoon iets weggezakt. Niets ernstigs
En z'n stop was iets minder.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gewoon iets weggezakt. Niets ernstigs
Stage 2, waarin verder HE-LE-MAAL niks gebeurde werd gewonnen door ....quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig, kan ik stage twee nog altijd af met één zin.
We zijn er nog nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Stage 2, waarin verder HE-LE-MAAL niks gebeurde werd gewonnen door ....
Zoiets?
Caution, spannend!quote:
nu niet meerquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig, kan ik stage twee nog altijd af met één zin.
Tot nu toe gaat het aardig.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Stage 2, waarin verder HE-LE-MAAL niks gebeurde werd gewonnen door ....
Zoiets?
Ik vermaak me niet.quote:Zonder noemenswaardige zaken en met Elliott op kop werd de competition caution bereikt, waarna de race echt kon beginnen. Stage één was verder echter niet bijster interessant: Elliott won 'm na een niet al te geweldig duel met Harvick.
Echt wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |