Zo heel @onlogisch is Luuk nou ook weer niet. Blind is het meest @onlogischquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu kan 5-3-2 best werken hoor, maar dan wel met twee beweeglijke jongens voorin en een coach die het daadwerkelijk tactisch goed neerzet (lol)
Blind heeft filmpjes van Overmars gekeken, komt goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo heel @:onlogisch is Luuk nou ook weer niet. Blind is het meest @:onlogisch
Blind kan toch juist prima de hele linkerflank bestrijken?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind Luuk erger, al lijkt Blind me daar ook niet de meest geschikte keuze. Maarja wat is er anders, Wijndal kon je nog een keer proberen daar wellicht. Voor de positie naast Memphis heb je nog wel wat betere opties, denk zelfs dat Promes daar beter kan spelen dan als buitenspeler (al is hij totaal uit vorm dus eigenlijk heeft hij niks in de basis te zoeken. Berghuis had ik daar wel willen zien)quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je moet dan Malen/Berghuis/Bergwijn/Promes naast Depay zetten inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt krankzinnig, zet dan Malen of Berghuis lekker naast Memphis.
Maar goed het is Frons, er is natuurlijk een quotum aan non-voetballers die gehaald moet worden.
Wijnaldum en Van de Beek samen liep meestal ook niet echt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet dan Malen/Berghuis/Bergwijn/Promes naast Depay zetten inderdaad.
Twee spelers die ruimte kunnen maken voor Wijnaldum en van de Beek.
Dijks voor Sinkgraven.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:02 schreef De_Kraam het volgende:
--------------De Cil
Veltwijf - Willem Jansen - 4giver - Sinkgraven
---Hendrix - Klaassen - Strootgod
---Luukinho-van der Hoorn-Dost
Ultieme Frons de Boer opstelling.
Nooit meer scoren.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:02 schreef De_Kraam het volgende:
--------------De Cil
Ik hoop dat dit satire is, want nee dat kan hij totaal niet (meer).quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blind kan toch juist prima de hele linkerflank bestrijken?
De laatste keer dat hij dat deed is wel 3 jaar geleden ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit satire is, want nee dat kan hij totaal niet (meer).
Franks handelsmerkquote:
Van Aanholt, Haps, Wijndal zou ik dan eerder voor gaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste keer dat hij dat deed is wel 3 jaar geleden ja.
Ik ga misschien een rare naam noemen.. maar... Dijks? Is dat geen optie als je dit wil spelen?
Memphis zwerft natuurlijk graag, dan is het fijn als hij dat vrijuit kan doen en dat er dan toch nog bezetting in de punt is. Feyenoord speelde ook zo toen Koeman in 2014 naar dit systeem switchte met Pellè als spits.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Luuk erger, al lijkt Blind me daar ook niet de meest geschikte keuze. Maarja wat is er anders, Wijndal kon je nog een keer proberen daar wellicht. Voor de positie naast Memphis heb je nog wel wat betere opties, denk zelfs dat Promes daar beter kan spelen dan als buitenspeler (al is hij totaal uit vorm dus eigenlijk heeft hij niks in de basis te zoeken. Berghuis had ik daar wel willen zien)
Waarom gekke opties bedenken als Van Aanholt gewoon een prima keuze zou zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste keer dat hij dat deed is wel 3 jaar geleden ja.
Ik ga misschien een rare naam noemen.. maar... Dijks? Is dat geen optie als je dit wil spelen?
Luuk de Jong is toch ook geen aanspeelpunt? Zou dan liever Memphis in die rol hebben, en dat hij ook nog verder genoeg vrijheden heeft wat sowieso wel kan in dit systeem.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Memphis zwerft natuurlijk graag, dan is het fijn als hij dat vrijuit kan doen en dat er dan toch nog bezetting in de punt is. Feyenoord speelde ook zo toen Koeman in 2014 naar dit systeem switchte met Pellè als spits.
Sinkgraven is veel te aanvallend joh.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:02 schreef De_Kraam het volgende:
--------------De Cil
Kijken of je nog zo lacht als ie een voorzet van Hateboer vanaf de italiaanse achterlijn inkopt.quote:
Van Aanholt is ook gewoon een matige speler natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom gekke opties bedenken als Van Aanholt gewoon een prima keuze zou zijn?
1x winst in 11 matches. Scorebordjournalistiek.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Franks handelsmerk
Fijn ook dat die dat heeft overgedragen aan Jaap Stam. 3 goals in 11 wedstrijden. Voetbalplezier
[ afbeelding ]
Dat zal er niks aan af doen. Vind dat echt een hele matige 'voetballer'.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kijken of je nog zo lacht als ie een voorzet van Hateboer vanaf de italiaanse achterlijn inkopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |