Beter dat hij Mountainhouse niet opstelt. Kan hij ook niet geblesseerd raken. Verliezen doen ze toch wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:37 schreef Zorro het volgende:
De bondscoach kan duidelijk niet meer om Berghuis heen.
Ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wil je Sinkgraven als linksback?
Na zijn opmerking over Bijlow en nu weer het niet opstellen van Berghuis is het mij wel duidelijk: net als Blind hebben we weer te maken met een mongloïde anti-Feyenoord bondscoach die liever Ajacieden opstelt die toevallig een paar keer recht in het potje hebben gepist toen zij uit bed stapten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:39 schreef Bottendaal het volgende:
Geen Berghuis, rot toch op Frank de Boer
Dit ook, hoe bedenk je ditquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
5-3-2 en Luuk de Jong
Oké. Dit kan niet.
Zou een uitstekende keuze zijn voor die plek, kan goed voetballen en de linkerflank bestrijken. Alleen zijn fitheid is een probleem.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In ieder geval een die vaker op die positie moest spelen
En Frank moest bondscoach wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:43 schreef Haringkop het volgende:
Blind.moet.spelen kkrrrgggrgrgggggggkkk
Echt krankzinnig, zet dan Malen of Berghuis lekker naast Memphis.quote:
En weer kansloos onderuit als resultaat.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Na zijn opmerking over Bijlow en nu weer het niet opstellen van Berghuis is het mij wel duidelijk: net als Blind hebben we weer te maken met een mongloïde anti-Feyenoord bondscoach die liever Ajacieden opstelt die toevallig een paar keer recht in het potje hebben gepist toen zij uit bed stapten.
Voorzetjes vanaf de flanken inkoppen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
5-3-2 en Luuk de Jong
Oké. Dit kan niet.
Malen zou met twee spitsen veel logischer zijn. Alsof Frank gewoon al vijf jaar het NLse voetbal niet heeft gevolgd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt krankzinnig, zet dan Malen of Berghuis lekker naast Memphis.
Maar goed het is Frons, er is natuurlijk een quotum aan non-voetballers die gehaald moet worden.
Kan niet wachten op Siem en boerderijhoofdquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Malen zou met twee spitsen veel logischer zijn. Alsof Frank gewoon al vijf jaar het NLse voetbal niet heeft gevolgd.
Of gokken op één voorzet die toevallig goed op het hoofd van Luukinho valt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Malen zou met twee spitsen veel logischer zijn. Alsof Frank gewoon al vijf jaar het NLse voetbal niet heeft gevolgd.
Ja dat systeem werkte eigenlijk helemaal niet daar, alleen die eerste pot. Daarna moesten ze binnen de wedstrijd telkens overschakelen naar 4-3-3 voordat het ergens op begon te lijken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb ik ooit een leuke wedstrijd gezien als ze in een 5-3-2 opstelling speelden? Volgens mij alleen Spanje in 2014. Ok..dat gaat helemaal niks worden vanavond.
Atalanta speelt de pannen van het dak met 532. Maar Frons is geen Gasperini.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb ik ooit een leuke wedstrijd gezien als ze in een 5-3-2 opstelling speelden? Volgens mij alleen Spanje in 2014. Ok..dat gaat helemaal niks worden vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |