Nee, dit kan nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Franks handelsmerk
Fijn ook dat die dat heeft overgedragen aan Jaap Stam. 3 goals in 11 wedstrijden. Voetbalplezier
[ afbeelding ]
Zo blijven die Amerikanen wel een teringhekel aan voetbal hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Franks handelsmerk
Fijn ook dat die dat heeft overgedragen aan Jaap Stam. 3 goals in 11 wedstrijden. Voetbalplezier
[ afbeelding ]
Ik twijfelde tussen Weghorst en Dost maar WIR BRAUCHEN BAS.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sinkgraven is veel te aanvallend joh.
Wel bizar dat zelfs Frons Weghorst niet inpast.
Ja De Roon en Hateboer doen het ook goed bij een betere club in Italië en bakken er in Oranje ook helemaal niks van.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Dijks schijnt het in een 5-3-2 best goed te doen bij Bologna.
Maar het blijft Dijks.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Dijks schijnt het in een 5-3-2 best goed te doen bij Bologna.
Wat overdreven weer. Hateboer gaan we nu eindelijk in zijn beste positie zien en De Roon heeft genoeg goede wedstrijden gespeeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja De Roon en Hateboer doen het ook goed bij een betere club in Italië en bakken er in Oranje ook helemaal niks van.
Dan toch veel eerder Sinkgraven dan Dijks, speelt gewoon bij een betere club.
Ik heb er niet zo veel op tegen als voetballer. Best redelijk niveau en doet zijn best. Alleen soms net zulke domme acties als Veltmanquote:
Ik verwacht een ontketende Hateboer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat overdreven weer. Hateboer gaan we nu eindelijk in zijn beste positie zien en De Roon heeft genoeg goede wedstrijden gespeeld.
Welnee, als De Roon een keer onzichtbaar speelt is dat zogenaamd al goed. Daar ga ik niet in mee, balafpakkertje die hem vervolgens meteen inlevert.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat overdreven weer. Hateboer gaan we nu eindelijk in zijn beste positie zien en De Roon heeft genoeg goede wedstrijden gespeeld.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee, als De Roon een keer onzichtbaar speelt is dat zogenaamd al goed. Daar ga ik niet in mee, balafpakkertje die hem vervolgens meteen inlevert.
Toen speelden ze geen 532.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Aanholt is ook gewoon een matige speler natuurlijk.
Mocht toen vorig jaar een keer meedoen en was ook schandalig slecht.
De Roon moet je dan ook beoordelen op zijn tweetsquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee, als De Roon een keer onzichtbaar speelt is dat zogenaamd al goed. Daar ga ik niet in mee, balafpakkertje die hem vervolgens meteen inlevert.
Oh vast niet, maar Van Aanholt is ook geen wonderspeler.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen speelden ze geen 532.
Kan me niet voorstellen dat Dijks beter is
Pak van m'n hart.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
Ze hebben Tom Egbers uit gezet, verstandig.
Dat heb ik altijd bij jouw posts over Blind, en die heeft tenminste daadwerkelijk goede interlands gespeeld.quote:
Volgens jou moet elke middenvelder technisch en creatief zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een aantal, ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij jouw posts over Blind, en die heeft tenminste daadwerkelijk goede interlands gespeeld.
Minimaal een bepaald basisniveau ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens jou moet elke middenvelder technisch en creatief zijn.
Nee nee nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minimaal een bepaald basisniveau ja.
Want wat heb je eraan om de bal af te pakken als je hem daarna meteen inlevert? Kanté bijvoorbeeld vind ik een geweldige speler, maar De Roon is gewoon een soort Alvarez.
Valt iig te hopen dat 532 voor verbetering zorgt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:18 schreef MC-Morgan het volgende:
Opmerkelijk maar waar; ik heb er zin in.
en Marsman.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nederland mist een type SigthorGod
Twee extra biertjes wordt wel aangeraden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Twijfel: wel of geen oogkapje vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |