Houdt je lief niet van pittig?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:06 schreef sigme het volgende:
Ha, nu heb ik zin in echte lekkere sambal!
Als m'n potjes leeg zijn (ik moet ze helemaal alleen leegeten, dus het duurt wel even), dan ga ik vast eens zo'n pot met milde specialiteit bestellen.
Jawel, maar z'n ingewanden niet. Helaas. En het wordt langzaam steeds gevoeliger.quote:
Aw, balen zeg!quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawel, maar z'n ingewanden niet. Helaas. En het wordt langzaam steeds gevoeliger.
Nu verkopen. Jaar wachten. Ingestorte markt, kopen. Kassa.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:06 schreef gcjoel het volgende:
Huis verkopen vind ik nog niet zo'n gedoe. Beetje opruimen enzo is nog wel overzichtelijk.
Iets nieuws vinden is deze markt lijkt me een hel
Jaartje in een eenpersoonsbed met je chickie in haar bezemkast moet te doen zijn, toch?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu verkopen. Jaar wachten. Ingestorte markt, kopen. Kassa.
Wat vervelend!quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawel, maar z'n ingewanden niet. Helaas. En het wordt langzaam steeds gevoeliger.
Dat zou wel ideaal zijn!quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is grofweg het plan, zonder eerst verkopen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
*boks*quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:32 schreef minilot het volgende:
Bluh. Ik moet voor mijn wekelijkse Eftelingnieuwsupdate een hele podcastaflevering beluisteren en ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat podcasts luisteren. Stel het al de halve avond uit maar ik *moet* voor middernacht mijn stukje uploaden dus het moet maar even.Laterz!
Best ok huis. Ook wel. Qua locatie en prijs.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:06 schreef AnneX het volgende:
@:Kreator van de week moest ik aan dit dorp denken https://www.jaap.nl/te-ko(...)ht/utrecht/langbroek
Lazy sunday
Het is er een van anderhalf uur ook echt. Grmbl. *ploeter*quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
*boks*
Vriend hier is er dol op. Ik vind het echt verschrikkelijk. Dat eeuwige geratel dat 9 van de 10x nergens over gaat. Ik praat liever mét mensen.
Sterkte!
Tja...jaap hé. Doorheen kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Best ok huis. Ook wel. Qua locatie en prijs.
Maar wat een droevig slechte foto's..
Jij maakt een grapje over wat voor mij de realiteit isquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:10 schreef Vanyel het volgende:
En je schreef over klinkers die in een ander patroon toch beter bij de sfeer pasten of was het nou ook weer niet zó erg?
Ghehe.. dat dachten sommige mensen 2 a 3 jaar geleden ookquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hier ook aan het kijken voor een huis maar het lijkt wel gratis zo snel als alles verkocht word.quote:Op maandag 12 oktober 2020 06:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ghehe.. dat dachten sommige mensen 2 a 3 jaar geleden ook![]()
Corona heeft ook nog niet echt geleid tot een ingestorte markt. Sterker nog er worden nog steeds meer huizen verkocht.. Waardoor verwacht jij dat de markt in gaat storten dan?
Herkenbaarquote:Op maandag 12 oktober 2020 06:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier ook aan het kijken voor een huis maar het lijkt wel gratis zo snel als alles verkocht word.
Niet alleen meer, maar de prijzen stijgen ook nog steeds flink.quote:Op maandag 12 oktober 2020 06:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ghehe.. dat dachten sommige mensen 2 a 3 jaar geleden ook![]()
Corona heeft ook nog niet echt geleid tot een ingestorte markt. Sterker nog er worden nog steeds meer huizen verkocht.. Waardoor verwacht jij dat de markt in gaat storten dan?
Klinkt als een voetbalclub?quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:26 schreef Tele6 het volgende:
Zo had ik vanavond een vergadering van 2 uur van m'n sportclub, een bizar mengsel van frustratie en verveling.![]()
Frustratie: meer dan de helft van de lampen op het terrein doet het niet, en de terreincommissie "ziet het niet als prioriteit" dus we mogen van trainersbudget lampen kopen als we willen.De groeten. Vanaf nu regel ik wel dat ik alleen nog overdag training geef.
Frustratie 2: het bestuur wil niet dat we een limiet stellen aan het aantal mensen dat naar een training komt, dus als er ineens 50 man staan moeten we het ermee doen. De groeten, dan geef ik wel geen training. Met mij nog een paar trainers. Maar niet zoveel dat het onhoudbaar is, dus het bestuur houdt vol.
Verveling: bovenstaande is zo'n tien keer besproken, waarbij iedere keer dezelfde conclusie werd bereikt
Wel leuk: omdat ik de afgelopen weken iedere week de beginners heb lesgegeven, ben ik tot Trainer Van De Periode uitgeroepen
Bizar de prijzen ja. Huis hier in de straat werd laatst voor 687k aangeboden. Stond er echt van te kijken. Dacht no way dat iemand dat koopt. Helemaal niet in die prijsklasse.quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Niet alleen meer, maar de prijzen stijgen ook nog steeds flink.
Mss door de kerona? Dat mensen meer thuis zijn en tijd hebben?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, waar komen podcasts ineens toch weer vandaan? Ze waren hip, toen jaren niet meer en nu zijn ze back with a vengeance?
Ik luister ook best wel wat podcasts. Perfect voor in de auto en onder het wandelen. En ik luister specifieke onderwerpen dus het is vaak ook nog wel leerzaam.quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Mss door de kerona? Dat mensen meer thuis zijn en tijd hebben?
Ik vind het ook heerlijk, zo'n vast uurtje per dag en er is zoveel keus!! Ik wissel wel af met luisterboeken.
Vroeger moest je ze op je ipod zetten, op een andere manier. Maar wel met heul veul gedoe.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, waar komen podcasts ineens toch weer vandaan? Ze waren hip, toen jaren niet meer en nu zijn ze back with a vengeance?
Dit is lowkey het plan van de man. We wonen nu in mijn huis en zitten op het geld van de verkoop van zijn huis. Tot het huis van de buren hopelijk voor 2 kwartjes te koop komt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |