abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195576399
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 11 oktober 2020 @ 21:06:14 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195576453
Huis verkopen vind ik nog niet zo'n gedoe. Beetje opruimen enzo is nog wel overzichtelijk.
Iets nieuws vinden is deze markt lijkt me een hel
pi_195576468
Ha, nu heb ik zin in echte lekkere sambal!
Als m'n potjes leeg zijn (ik moet ze helemaal alleen leegeten, dus het duurt wel even), dan ga ik vast eens zo'n pot met milde specialiteit bestellen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195576495
Misschien koop ik nog wel eens een huis. Verkopen niet, denk ik.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195576498
quote:
14s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:06 schreef sigme het volgende:
Ha, nu heb ik zin in echte lekkere sambal!
Als m'n potjes leeg zijn (ik moet ze helemaal alleen leegeten, dus het duurt wel even), dan ga ik vast eens zo'n pot met milde specialiteit bestellen.
Houdt je lief niet van pittig? :)
pi_195576530
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Houdt je lief niet van pittig? :)
Jawel, maar z'n ingewanden niet. Helaas. En het wordt langzaam steeds gevoeliger.
pi_195576671
quote:
7s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Jawel, maar z'n ingewanden niet. Helaas. En het wordt langzaam steeds gevoeliger.
Aw, balen zeg!
  Official ESF Kreviewer zondag 11 oktober 2020 @ 21:15:58 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195576729
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:06 schreef gcjoel het volgende:
Huis verkopen vind ik nog niet zo'n gedoe. Beetje opruimen enzo is nog wel overzichtelijk.
Iets nieuws vinden is deze markt lijkt me een hel
Nu verkopen. Jaar wachten. Ingestorte markt, kopen. Kassa.
pi_195576762
Ik ging voor de lol eens kijken naar huizen in de buurt.
Ik blijk een te dure smaak voor mijn budget te hebben. Maar zag wel dat de woning naast mijn favoriete friettent te koop stond :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195576781
quote:
14s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:15 schreef Kreator het volgende:

[..]

Jaartje in een eenpersoonsbed met je chickie in haar bezemkast moet te doen zijn, toch? *O*
pi_195576787
quote:
7s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat vervelend!

Mijn J houdt er niet zo van. Maar hij krijgt er geen medisch last van dus ik sneak nog wel eens iets in het eten. Meestal heb ik jalapenos of sambal er naast als dat bij het gerecht hoort voor mij.
Ik hou erg van pepers maar vooral vanwege de smaak en niet per se voor de pittigheid. De pepers die ik kweek zijn meestal mild. En de scherpste zijn nog maar rond de 20.000 SCU.
Spoilers!
pi_195576808
Mijn J. houdt juist wel van allerlei soorten sambal en andere pittige toestanden. Maar goed, hij houdt eigenlijk van alles dat eetbaar is. :7
pi_195576904
Wij eten sowieso dezelfde maaltijd vaak op verschillende manier. Gisteren had ik die Mexicaanse extravaganza met een miljoen heftige smaken en texturen. J at steak, friet, mayo en een wat salade met feta. En een hap van mijn maïskolf omdat ik hem dwong (ik wilde mijn euforie delen). Allebei precies wat we willen *;
Spoilers!
  zondag 11 oktober 2020 @ 21:27:11 #14
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195576987
quote:

[..]

Dat zou wel ideaal zijn! *O*
pi_195577095
Bluh. Ik moet voor mijn wekelijkse Eftelingnieuwsupdate een hele podcastaflevering beluisteren en ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat podcasts luisteren. Stel het al de halve avond uit maar ik *moet* voor middernacht mijn stukje uploaden dus het moet maar even. :') Laterz!
pi_195577325
Ja, waar komen podcasts ineens toch weer vandaan? Ze waren hip, toen jaren niet meer en nu zijn ze back with a vengeance?
Spoilers!
pi_195577410
quote:

[..]

Dit is grofweg het plan, zonder eerst verkopen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195577442
Is minilot eindelijk in de SC, ga ik naar bed ;(

Vasten gaat mij trouwens veel makkelijker af dan ik verwacht had, hoewel dat vaak bij 16/18 uur blijft. En scheelt inderdaad gedoe en geld. :7
pi_195577623
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:32 schreef minilot het volgende:
Bluh. Ik moet voor mijn wekelijkse Eftelingnieuwsupdate een hele podcastaflevering beluisteren en ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat podcasts luisteren. Stel het al de halve avond uit maar ik *moet* voor middernacht mijn stukje uploaden dus het moet maar even. :') Laterz!
*boks*

Vriend hier is er dol op. Ik vind het echt verschrikkelijk. Dat eeuwige geratel dat 9 van de 10x nergens over gaat. Ik praat liever mét mensen.

Sterkte!
pi_195577843
@Kreator van de week moest ik aan dit dorp denken https://www.jaap.nl/te-ko(...)ht/utrecht/langbroek

Lazy sunday >:O
  Official ESF Kreviewer zondag 11 oktober 2020 @ 22:10:07 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195577904
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 22:06 schreef AnneX het volgende:
@:Kreator van de week moest ik aan dit dorp denken https://www.jaap.nl/te-ko(...)ht/utrecht/langbroek

Lazy sunday >:O
Best ok huis. Ook wel. Qua locatie en prijs.

Maar wat een droevig slechte foto's. :').

Edit. Doorgaande weg. Is kut daar. Toch bedankt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kreator op 11-10-2020 22:15:51 ]
pi_195577948
quote:
7s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

*boks*

Vriend hier is er dol op. Ik vind het echt verschrikkelijk. Dat eeuwige geratel dat 9 van de 10x nergens over gaat. Ik praat liever mét mensen.

Sterkte!
Het is er een van anderhalf uur ook echt. Grmbl. *ploeter*
pi_195578032
quote:
81s.gif Op zondag 11 oktober 2020 22:10 schreef Kreator het volgende:

[..]

Best ok huis. Ook wel. Qua locatie en prijs.

Maar wat een droevig slechte foto's. :').
Tja...jaap hé. Doorheen kijken.
Verder zag ik een haard, bijgebouwen, tuin, ruime kamers.
pi_195578541
Heh @ bijgebouwen :)
pi_195578579
Goed. Er waren maar liefst twee ongevallen in de Efteling deze week, er ging een nieuwe Aquanurashow in premiere, er was een interview met de parkdirecteur en er kwam een stel nieuwe animatronics en toch perste ik er met de hoogst mogelijke moeite een paar alineas uit. :O Gauw uploaden. En dan hoeft het weer een week niet. :Y)
pi_195579205
En je schreef over klinkers die in een ander patroon toch beter bij de sfeer pasten of was het nou ook weer niet zó erg?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_195579348
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 23:10 schreef Vanyel het volgende:
En je schreef over klinkers die in een ander patroon toch beter bij de sfeer pasten of was het nou ook weer niet zó erg?
Jij maakt een grapje over wat voor mij de realiteit is O+
pi_195579499
Zo had ik vanavond een vergadering van 2 uur van m'n sportclub, een bizar mengsel van frustratie en verveling. _O-
Frustratie: meer dan de helft van de lampen op het terrein doet het niet, en de terreincommissie "ziet het niet als prioriteit" dus we mogen van trainersbudget lampen kopen als we willen. :') De groeten. Vanaf nu regel ik wel dat ik alleen nog overdag training geef.
Frustratie 2: het bestuur wil niet dat we een limiet stellen aan het aantal mensen dat naar een training komt, dus als er ineens 50 man staan moeten we het ermee doen. De groeten, dan geef ik wel geen training. Met mij nog een paar trainers. Maar niet zoveel dat het onhoudbaar is, dus het bestuur houdt vol.
Verveling: bovenstaande is zo'n tien keer besproken, waarbij iedere keer dezelfde conclusie werd bereikt ;(

Wel leuk: omdat ik de afgelopen weken iedere week de beginners heb lesgegeven, ben ik tot Trainer Van De Periode uitgeroepen O+
pi_195579531
Ik dacht dat het de Eftelist was, minilot! Ik was benieuwd wat je nu in elkaar geflanst had, maar dus niet daar :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195579549
En gefeliciteerd met je nieuwe titel, Tele6 *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195579606
Goede titel @Tele6

En dat bestuur o|O veiligheid boven alles toch?
We have far more in common than that which devides us..
pi_195579696
Ha, bedankt *O*
Ik ben al eens eerder tot Trainer Van De Periode uitgeroepen, maar dat was in afwezigheid - dezelfde beginnerscursus heb ik destijds met succes gegeven tot een week voor ik opgenomen werd, wat ze toen bijzonder knap van me vonden :X

Veiligheid boven alles lijkt niet helemaal het motto te zijn van dit bestuur :')
Ik ga van harte het nieuwe bestuur instemmen op de ALV binnenkort O+
  maandag 12 oktober 2020 @ 06:01:44 #33
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195581351
quote:

[..]

Ghehe.. dat dachten sommige mensen 2 a 3 jaar geleden ook :+
Corona heeft ook nog niet echt geleid tot een ingestorte markt. Sterker nog er worden nog steeds meer huizen verkocht.. Waardoor verwacht jij dat de markt in gaat storten dan?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 12 oktober 2020 @ 06:06:34 #34
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195581366
En feli voor Tele!
Altijd leuk als je werk gewaardeerd wordt en je erkenning voor krijgt ^O^

En van die besturen zijn altijd lastig.. of nouja.. ieder groepje goedwillende amateurs die een vereniging (sport, VVE,vrijwilligerswerk etc) wil besturen levert vroeg of laat gezeik op.. ik waag me er niet meer aan.. "vrijwillig" is altijd een lastig begrip en de budgetten altijd gezeik :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_195581380
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 06:01 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Corona heeft ook nog niet echt geleid tot een ingestorte markt. Sterker nog er worden nog steeds meer huizen verkocht.. Waardoor verwacht jij dat de markt in gaat storten dan?
Hier ook aan het kijken voor een huis maar het lijkt wel gratis zo snel als alles verkocht word.
pi_195581503
Ik word ssteeds vroeger wakker joh.
pi_195581646
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 06:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier ook aan het kijken voor een huis maar het lijkt wel gratis zo snel als alles verkocht word.
Herkenbaar :Y Je moet er echt bovenop zitten als je wat wilt vinden :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195581655
En goedemorgen *O* Gister de hele dag koppijn ondanks de paracetamol. Vandaag is het gelukkig over want drukke dag *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195581893
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 06:01 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Niet alleen meer, maar de prijzen stijgen ook nog steeds flink.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_195581935
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 23:26 schreef Tele6 het volgende:
Zo had ik vanavond een vergadering van 2 uur van m'n sportclub, een bizar mengsel van frustratie en verveling. _O-
Frustratie: meer dan de helft van de lampen op het terrein doet het niet, en de terreincommissie "ziet het niet als prioriteit" dus we mogen van trainersbudget lampen kopen als we willen. :') De groeten. Vanaf nu regel ik wel dat ik alleen nog overdag training geef.
Frustratie 2: het bestuur wil niet dat we een limiet stellen aan het aantal mensen dat naar een training komt, dus als er ineens 50 man staan moeten we het ermee doen. De groeten, dan geef ik wel geen training. Met mij nog een paar trainers. Maar niet zoveel dat het onhoudbaar is, dus het bestuur houdt vol.
Verveling: bovenstaande is zo'n tien keer besproken, waarbij iedere keer dezelfde conclusie werd bereikt ;(

Wel leuk: omdat ik de afgelopen weken iedere week de beginners heb lesgegeven, ben ik tot Trainer Van De Periode uitgeroepen O+
Klinkt als een voetbalclub?

Daar zitten altijd echt achterlijke mensen in het bestuur. Vaak denken ze ook dat hun eerste elftal Barcelona is, waar alles voor moet wijken. Terwijl ze gewoon 4e klasse ofzo spelen.

Overal hetzelfde gezeik.
pi_195581967
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 07:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Niet alleen meer, maar de prijzen stijgen ook nog steeds flink.
Bizar de prijzen ja. Huis hier in de straat werd laatst voor 687k aangeboden. Stond er echt van te kijken. Dacht no way dat iemand dat koopt. Helemaal niet in die prijsklasse.

1 dag in de verkoop en weg. Zal dus wel over de 7 ton zijn geboden. :o

Opzich wil ik daar mijn huis ook best voor kwijt, maar je moet er toch weer iets voor terugkopen.
pi_195582048
De trainer van welke periode? :D Wat een bijzondere benaming, maar feli *G*
pi_195582058
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, waar komen podcasts ineens toch weer vandaan? Ze waren hip, toen jaren niet meer en nu zijn ze back with a vengeance?
Mss door de kerona? Dat mensen meer thuis zijn en tijd hebben?
Ik vind het ook heerlijk, zo'n vast uurtje per dag en er is zoveel keus!! Ik wissel wel af met luisterboeken.
pi_195582132
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 07:47 schreef Blues het volgende:

[..]

Mss door de kerona? Dat mensen meer thuis zijn en tijd hebben?
Ik vind het ook heerlijk, zo'n vast uurtje per dag en er is zoveel keus!! Ik wissel wel af met luisterboeken.
Ik luister ook best wel wat podcasts. Perfect voor in de auto en onder het wandelen. En ik luister specifieke onderwerpen dus het is vaak ook nog wel leerzaam.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 oktober 2020 @ 08:46:46 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195582716
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vroeger moest je ze op je ipod zetten, op een andere manier. Maar wel met heul veul gedoe.
Nu heeft iedereen een telefoon en is het klik klik en luisteren maar. Ook het maakproces is versimpeld door betere technologie.

Morning :W. Drie dagen deze week :). Lekker lang weekend wrs op vrijdag ook nog een lange wandeling.

[ Bericht 10% gewijzigd door borisz op 12-10-2020 09:08:08 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_195582891
quote:

[..]

Dit is lowkey het plan van de man. We wonen nu in mijn huis en zitten op het geld van de verkoop van zijn huis. Tot het huis van de buren hopelijk voor 2 kwartjes te koop komt.

De koophuizen in mijn blok hebben een redelijke doorloop omdat het niet echt huizen zijn om kinderen in op te voeden, dus wie weet. Al heb ik nog niet een heel duidelijk beeld bij mn directe buren, meer dan hoihoi ik ben die en die over een mondkapje heen hebben we nog niet uitgewisseld. Soms denk ik dat ze een baby hebben, maar ik hoor er heel zelden iets van.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195583063
Mogge!
Om met @golfer te spreken, even bij de vampiers geweest. Ging best snel, 1x zonder resultaat en toen maar meteen in de hand. Dat is wel gevoelig, maar zie er nu niet uit als een junk.
Maar mondkapje op als je van buiten komt en dan in combi met een bril is wel erg vervelend.

Zometeen een korte meeting en da's volgens mij de enige vandaag *O* Kan gewoon doorwerken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_195583084
Ik snap die podcasts niet en vlogs ook niet. Ik vind weinig zo leuk dat ik er real time naar wil luisteren/kijken. Lezen is toch anders, daar bepaal jij het tempo en kun je scannen en skippen zoveel je wil.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195583335
Gisteren uiteten geweest. Ik zat zo'n lekkere vegan pom. :9 Echt, top. Dat was nou net zoiets dat ik nooit had verwacht vega tegen te komen.
pi_195583338
Ik volg zo'n 20 podcasts. Ideaal bij het huishouden doen/wandelen/knutselen.
Op dit moment de Trust Nobody (wie is de mol) podcast aan het luisteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')