Dan heb je best wel onder een steen geleefd als je dat niet weet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij wist het niet. Dat is wat anders dan niet boeien.
Volgens deze logica verdient Hamilton hooguit 2008.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, 2 of 3 WK's had die wel verdiend.
Meer niet.
Eens.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens deze logica verdient Hamilton hooguit 2008.
Wie niet, wat een geweldig spel was dat <3quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Lewis heeft vroeger ook Geoff Crammond's Grand Prix II gespeeld op de computer
1999 was het jaar van het gebroken been en de tweede titel voor Mika Häkkinenquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:04 schreef beantherio het volgende:
[..]
Schumacher heeft 2 kampioenschappen gepakt (in 1994 en 1999) in auto's die niet de beste van het veld was. Dat zie ik Hamilton nog niet doen.
Dus omdat iedereen het wist kan je de conclusie trekken dat het hem niet boeide. Iedereen wist dat Hulk de eerste keuze is om iemand van RP te vervangen. Maar dat boeide jou niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:01 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Dat is op zich al knap. De rest vd wereld wist het wel. Dus boeide het hem idd niet.
Zeker. De Benetton helemaal, zeker in de eerste helft van 1994 en 1995.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:02 schreef Nattekat het volgende: [..] Ferrari 2003 de beste noemen
Benetton de beste noemen
![]()
Ik deed mee aan een team met eigen livery en website en allesquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:06 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Wie niet, wat een geweldig spel was dat <3
Het jaar dat Schumacher in dienst van Irvine moest rijden na z'n cumbek.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1999 was het jaar van het gebroken been en de tweede titel voor Mika Häkkinen
Dat gebroken been maakte het alleen maar knapper.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1999 was het jaar van het gebroken been en de tweede titel voor Mika Häkkinen
't Is geen MotoGP.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:06 schreef Nattekat het volgende:
In mijn hoofd speelt straks nog het Italiaanse volkslied
Maar niet weten is gewoon niet hetzelfde als niet boeien.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan heb je best wel onder een steen geleefd als je dat niet weet.
Maar ik wist het welquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dus omdat iedereen het wist kan je de conclusie trekken dat het hem niet boeide. Iedereen wist dat Hulk de eerste keuze is om iemand van RP te vervangen. Maar dat boeide jou niet.
Max doet alles alleenquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Duidelijk dat Red Bull nog een grote achterstand heeft op de Merc’s ja.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zeker. De Benetton helemaal, zeker in de eerste helft van 1994 en 1995.
En hij had zowaar een keer kunnen winnen, vandaag, als godverdomme de goede Mercedes eens kapot ging.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:07 schreef Newone82 het volgende:
Max verwacht trouwens dit jaar geen races meer te winnen.
https://www.gptoday.net/n(...)jaar-geen-races-meer
Klopt. Wolff zegt ook dat zijn coureurs leven als een kluizenaar om te voorkomen dat ze besmet worden door Covid-19quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan heb je best wel onder een steen geleefd als je dat niet weet.
Nou ja, dat bedoelde ik nog niet eensquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Serieus? Je verdedigt dit?quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt. Wolff zegt ook dat zijn coureurs leven als een kluizenaar om te voorkomen dat ze besmet worden door Covid-19
Binnenkort weer spullen op Instagramquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:09 schreef tralalala het volgende:
Albon wordt echt helemaal kapot gemaakt in de media.
moet ie maar harder rijden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:09 schreef tralalala het volgende:
tHeY RePoRt Me So HaRdquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:09 schreef tralalala het volgende:
Was ook wel een stomme opmerkingquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:09 schreef tralalala het volgende:
Tsja. Red Bull is gewoon niet goed genoegquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En hij had zowaar een keer kunnen winnen, vandaag, als godverdomme de goede Mercedes eens kapot ging.
Als je ziet wat een middelmatige coureur als perez kan met de roze merc dan wil ik wel eens weten wat max ermee kan.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:09 schreef tralalala het volgende:
MaaR dAn noG kAn hIj niEuWs SiteS VoLgeN.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt. Wolff zegt ook dat zijn coureurs leven als een kluizenaar om te voorkomen dat ze besmet worden door Covid-19
Zal ik happen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hulkenberg in de punten is een formaliteit met zo’n auto
(lol)quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:09 schreef tralalala het volgende:
Als 't 'm wel zou boeien zou hij het wel geweten hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar niet weten is gewoon niet hetzelfde als niet boeien.
Waarom niet? Iets niet weten is anders dan dat het hem niet boeit.quote:
Of opletten in de paddockquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
MaaR dAn noG kAn hIj niEuWs SiteS VoLgeN.
Alleen als het Peijnenburg is natuurlijk.quote:
Totaal oneensquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarom niet? Iets niet weten is anders dan dat het hem niet boeit.
Exactquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als 't 'm wel zou boeien zou hij het wel geweten hebben.
Die twee zaken hebben enige samenhang.
Mick Schumacher in de F1 is zo'n beetje het grootste F1 nieuws van het jaar.
AUquote:
Dat wij al het nieuws bijhouden w niet zeggen dat hij dat ook doetquote:
Laat hem eerst maar eens bewijzen wat hij kan in de f1. Tot nu toe is het gebakken lucht op basis van zijn naam.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als 't 'm wel zou boeien zou hij het wel geweten hebben.
Die twee zaken hebben enige samenhang.
Mick Schumacher in de F1 is zo'n beetje het grootste F1 nieuws van het jaar.
Dat hoeft ook helemaal niet om dat te wetenquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat wij al het nieuws bijhouden w niet zeggen dat hij dat ook doet
Vandaag vraagt ie daar ook gewoon om met z'n radiobericht.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:09 schreef tralalala het volgende:
Nou ja, het weer is weer kouder. Dus iets in huis hebben voor de openhaard is geen gek idee.quote:
Hij lijkt op stoom te konen na 1,5 jaar in een nieuwe klasse.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar eens bewijzen wat hij kan in de f1. Tot nu toe is het gebakken lucht op basis van zijn naam.
Ditquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat wij al het nieuws bijhouden w niet zeggen dat hij dat ook doet
Hij heeft zelf toch ook internet?quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat ze dat doen. Hij moet de kar trekken bij Alpha Tauri dat meer een zusterteam dan een junior team aan het worden is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:15 schreef Middelpunt het volgende:
Gasly voor mij DoD. 6 plaatsen gewonnen en een aantal hele dappere inhaalacties.
Die verdiend echt een 2e kans bij RB.
Einde oefening hoor hoop ik.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:16 schreef Dazalbest het volgende:
Vraag me wel af hoe ze Albon nog kunnen verdedigen, dit was wel heel erg....
Gasly rijdt super bij AT, maar gaat hopeloos falen als hij weer in die RB komt. Dat ding is amper te besturen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:15 schreef Middelpunt het volgende:
Gasly voor mij DoD. 6 plaatsen gewonnen en een aantal hele dappere inhaalacties.
Die hem dat niet hoeven te vertellenquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij heeft zelf toch ook internet?
En ook nog een heel team aan managers, voorlichters, coaches en persoonlijke assistenten..
Verdientquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:15 schreef Middelpunt het volgende:
Hou toch op. Het is geen potje volleybal. Het is racen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:17 schreef potjecreme het volgende:
Om het toch op te nemen voor Albon. Ik kan mij voorstellen dat Gasly en Kvyat steviger verdedigen bij Albon dan bij een ander. Zeker als je moet vechten om het 2de stoeltje bij rbr.
Zou ik denken ik ook zo laten. Hij doet het daar goed en voelt zich thuis.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat ze dat doen. Hij moet de kar trekken bij Alpha Tauri dat meer een zusterteam dan een junior team aan het worden is.
Gaat niet gebeuren denk ik.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:15 schreef Middelpunt het volgende:
Maar dan nog wordt niet ieder nieuwtje gedeeld. Weet jij wie de andere rookies waren die ook mochten rijden?quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En ook nog een heel team aan managers, voorlichters, coaches en persoonlijke assistenten..
Uiteraard zijn ze dubbel gemotiveerd, maar Albon belandt er keer op keer achter, daar gaat het fout.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:17 schreef potjecreme het volgende:
Om het toch op te nemen voor Albon. Ik kan mij voorstellen dat Gasly en Kvyat steviger verdedigen bij Albon dan bij een ander. Zeker als je moet vechten om het 2de stoeltje bij rbr.
5 jaar geleden was heel nederland en vele daar buiten er van overtuigd dat max een van de grootste talenten in de f1 zou zijn, hij zou spoedig wereldkampioen gaan worden en records gaan verbetern. 5 jaar later staat hij daar verder van weg dan ooit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij lijkt op stoom te konen na 1,5 jaar in een nieuwe klasse.
Ja. Ilott.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar dan nog wordt niet ieder nieuwtje gedeeld. Weet jij wie de andere rookies waren die ook mochten rijden?
Die hem kennelijk niks verteld hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar doordat hij race na race als eerste naar binnen wordt gehaald komt hij er ook achter.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Uiteraard zijn ze dubbel gemotiveerd, maar Albon belandt er keer op keer achter, daar gaat het fout.
Hij is wel het grootste talent in de F1.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
5 jaar geleden was heel nederland en vele daar buiten er van overtuigd dat max een van de grootste talenten in de f1 zou zijn, hij zou spoedig wereldkampioen gaan worden en records gaan verbetern. 5 jaar later staat hij daar verder van weg dan ooit.
Dat is niet geheel zijn schuld maar laat wel zien dat verwachtingen gebakken lucht zijn, zeker als dat verwachtingen zijn omdat de coureur in het goede nest is geboren.
Moet ie maar beter met z'n banden omgaanquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar doordat hij race na race als eerste naar binnen wordt gehaald komt hij er ook achter.
Hij IS 1 vd grootste talenten. Geen twijfel over mogelijk. En niemand in de paddock die dat zal tegenspreken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
5 jaar geleden was heel nederland en vele daar buiten er van overtuigd dat max een van de grootste talenten in de f1 zou zijn, hij zou spoedig wereldkampioen gaan worden en records gaan verbetern. 5 jaar later staat hij daar verder van weg dan ooit.
Dat is niet geheel zijn schuld maar laat wel zien dat verwachtingen gebakken lucht zijn, zeker als dat verwachtingen zijn omdat de coureur in het goede nest is geboren.
En ook dat had hij deze wedstrijd aan zichzelf te danken door die dikke flatspot te veroorzaken in de eerste ronde.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar doordat hij race na race als eerste naar binnen wordt gehaald komt hij er ook achter.
Toen Hamilton 23 was maakte hij nog maar net zijn debuut in Formule 1. Verstappen staat op die leeftijd al op 9 overwinningen, tig podiums en 5 seizoenen waarin ie steeds met de echte toppers in gevecht is. Je verwachtingen zijn echt veel te hoog.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nou dit is de derde of vierde keerquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En ook dat had hij deze wedstrijd aan zichzelf te danken door die dikke flatspot te veroorzaken in de eerste ronde.
RB heeft hem eerder in het seizoen wel een keer als proefkonijn gebruikt voor een vroege stop, maar dat is geen terugkerend thema.
Max vind 'm ook niet prettig.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:21 schreef TjjWester het volgende:
Ik zag laatst een artikel dat de rb dusdanig slecht is gebouwd dat alleen max er goed mee om kan gaan/prettig vind.
Nope maar Mick Schumacher heeft z'n naam mee.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar dan nog wordt niet ieder nieuwtje gedeeld. Weet jij wie de andere rookies waren die ook mochten rijden?
Komt ook doordat hij zijn banden te twee keer toe blokkeert. En hij vastzat achter Leclerc.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat mag wel zo zijn maar dat heeft zich tot op heden niet uitbetaald. En de toekomst ziet er zwarter dan ooit uit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij is wel het grootste talent in de F1.
Dus die verwachting heeft hij waargemaakt.
Bij Mick moeten we het inderdaad nog afwachten, maar ik wil dat geen gebakken lucht noemen.
Dat is een beetje zoals in de MotoGP de Honda Repsol/RedBull ontwikkeld is voor Marc Marquez en zonder hem het hele seizoen lastig is gebleken voor hen om in de top te rijden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:21 schreef TjjWester het volgende:
Ik zag laatst een artikel dat de rb dusdanig slecht is gebouwd dat alleen max er goed mee om kan gaan/prettig vind.
Als Hulkenberg die eerste keer van start had gekund had ie misschien zelfs evenveel of meer punten als Vettel gehadquote:
Plus, je moet maar net bij het juiste team zijn op het juiste moment.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Toen Hamilton 23 was maakte hij nog maar net zijn debuut in Formule 1. Verstappen staat op die leeftijd al op 9 overwinningen, tig podiums en 5 seizoenen waarin ie steeds met de echte toppers in gevecht is. Je verwachtingen zijn echt veel te hoog.
Mick Schumacher is geen groot talent.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat mag wel zo zijn maar dat heeft zich tot op heden niet uitbetaald. En de toekomst ziet er zwarter dan ooit uit.
Als schumacher echt zo groot talent is dan moet max gaan uitkijken dat hij niet gesandwich wordt tussen de gamilton generatie en de nieuwe generatie.
Moet Schumacher eerst bij eenbeter team terechtkomen. Voorlopig is dat niet aan de orde.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat mag wel zo zijn maar dat heeft zich tot op heden niet uitbetaald. En de toekomst ziet er zwarter dan ooit uit.
Als schumacher echt zo groot talent is dan moet max gaan uitkijken dat hij niet gesandwich wordt tussen de gamilton generatie en de nieuwe generatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |