abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195568897
Ben nu al een tijdje geïntrigeerd door video's waarop onverklaarbare spoken of geesten (of wat het ook is) te zien zijn.

Ellende is alleen dat er veel materiaal is dat duidelijk, of minder duidelijk, nep is. Maar er is ook veel dat echt lijkt te zijn. Ik zoek naar een manier om voor mezelf eens op een rij te zetten welke videos ik nu echt onverklaarbaar vind, dus waarom niet meteen een topic in TRU, kunnen jullie ook meekijken en denken.

Dit zijn de video's die ik het meest geloofwaardig vind:
Geest op zolder
De filmer heeft recent wat vreemds meegemaakt in zijn huis en filmt daarom nu sommige zaken. Zijn honden en kat vertonen raar gedrag dus gaat hij filmen. Dan hoort hij wat op zolder en gaat daar filmen. Vind het geloofwaardig omdat het een lang shot is en zijn reactie ook realistisch overkomt.

Horton Mine
Een youtuber die verlaten mijnen verkent. Het zal mijn hobby niet zijn.. Geloofwaardig omdat hij een hele reeks aan videos over mijnen heeft, en deze opeens met onverklaarbare zaken erin. Lijkt me stug dat het in scene is gezet.

Paranormal activity in the kitchen
Een Youtuber die tutorials over knutselen o.i.d. maakt, en achter hem opeens een kastje open en dicht gaat. Geloofwaardig want hij heeft vooral tutorials op zijn channel, deze video is een vreemde eend in de bijt.

Vreemde schaduw in vliegtuig
Ook een leuke job, een leeg donker vliegtuig moeten checken omdat je geluiden hebt gehoord. Vind het vooral een geloofwaardige reactie van de filmer.

Fluistergeluiden in een mijn
Weer een mijn. Geloofwaardig omdat hij zichzelf probeert te overtuigen dat het niks bijzonders is, maar ondertussen maar snel naar de uitgang gaat.

Dat zijn er even vijf voor nu. Ben er al meer tegengekomen, maar ze zitten vaak verstopt in 'Top 10' achtige verzamelingen, dus de oorspronkelijke vinden is wat lastiger.

Aanvullingen zijn welkom!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195569983
Heb je een ander linkje van die eerste video? Geest op zolder is niet gevonden ;)
  zondag 11 oktober 2020 @ 16:52:34 #3
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195570013
Ik vind dit ENG.

Btw: linkje 1 doet het niet.
pi_195570674
Ik heb het eerste deel niet geopend toen, dus de links mag je zelf gaan zoeken :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195573171
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb het eerste deel niet geopend toen, dus de links mag je zelf gaan zoeken :P
Tja als je op YouTube zoekt naar Ghost on attic krijg je tig video's. Heb dus geen idee welke je bedoelt.
pi_195574927
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:08 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Tja als je op YouTube zoekt naar Ghost on attic krijg je tig video's. Heb dus geen idee welke je bedoelt.
Ik heb gewoon een nieuw deel geopend. Maar deel gerust nieuwe filmpjes :)

Misschien kan een mod er een reeks van maken?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195577093
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een nieuw deel geopend. Maar deel gerust nieuwe filmpjes :)

Misschien kan een mod er een reeks van maken?
Heb hem gekoppeld aan de eerste :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 11 oktober 2020 @ 21:48:49 #8
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_195577514
Dank voor openen van nieuwe deel!

quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 16:51 schreef Sushilover het volgende:
Heb je een ander linkje van die eerste video? Geest op zolder is niet gevonden ;)

Dacht dat het deze was. Maar weet het niet meer zeker, vind deze inmiddels niet meer zo indrukwekkend..
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 11 oktober 2020 @ 22:30:42 #9
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_195578380
Mijn 'best of' uit het eerste deel:

Een skeptische nieuwsdame die wel een nacht in een berucht kasteel wil doorbrengen.

`
Vanaf 1:27 - angstig meisje (lijkt me) ziet rare activiteit in de keuken. Vooral dit soort beelden met een bewegende camera en inclusief reactie van een persoon vind ik nog meest geloofwaardig.

Blijft één van mijn favorieten.

Ben zelf weer verbaasd bij het opnieuw kijken. Kijk die TV gaan vanaf 8:07. En vanaf 09:08 nog beter in beeld gebracht. Geen idee hoe dat kan, super intrigerend.

Dappere gast.

Lijkt me niet zo leuk om nachtbewaker te zijn. Vanaf 4:47.

Oké, dat zijn er wel even genoeg. Check vooral het vorige topic TRU / Meest geloofwaardige 'spook/geest' video's?.

Nieuwe content is hier welkom!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_195578490
quote:
88s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:32 schreef Natalie het volgende:

[..]

Heb hem gekoppeld aan de eerste :)
Goed bezig O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195578542
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dank voor openen van nieuwe deel!
[..]


Dacht dat het deze was. Maar weet het niet meer zeker, vind deze inmiddels niet meer zo indrukwekkend..
Volgens mij was deze ook al debunked, weet alleen even niet waar ik dat gelezen heb.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:28:50 #12
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_195894719
Duurde even maar eindelijk weer een aardige lijst van Nuke's Top 5.


Nr. 4 vanaf hier: wtf is dat voor zwarte vlek..
Nr. 1 vanaf hier : die deur die dichtgaat, en die stoeltjes er achteraan. Later weer andere kant op. Andere deuren zo open en dicht. Intrigerend filmpje.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  maandag 2 november 2020 @ 23:19:17 #13
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_196011845
Maandagavond, Nuke's nieuwe lijst, altijd leuk.


De nr. 9 van de lijst is echt creepy. Dat gezichtje in die kast.. :o

En de nr. 1 vind ik gewoon geloofwaardig qua setting en reacties van dat stelletje.

Wat jullie?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_196043826
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 22:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Duurde even maar eindelijk weer een aardige lijst van Nuke's Top 5.


Nr. 4 vanaf hier: wtf is dat voor zwarte vlek..
Nr. 1 vanaf hier : die deur die dichtgaat, en die stoeltjes er achteraan. Later weer andere kant op. Andere deuren zo open en dicht. Intrigerend filmpje.
Die laatste in Rusland was wel tof, alleen vermoed ik dat er ook veel in scene is gezet. In het begin hoor je dat er iemand bij is, en die hoor je verder niet meer. Het kan goed zijn dat hij voor dat gebonk zorgt, de deuren en de stoelen die bewegen, en de voetstappen. Ook dat de hoofdfilmer bijna van de trap wordt geduwd, kan fake zijn. Wel erg interessant allemaal :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196055130
Hmm, zo eens kijken. Als het lef heb, hoor. :X
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_196055731
quote:
88s.gif Op woensdag 4 november 2020 17:11 schreef Natalie het volgende:
Hmm, zo eens kijken. Als het lef heb, hoor. :X
Moet iemand je handje vasthouden? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 4 november 2020 @ 17:40:53 #17
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196055795
Zo, vanavond even bekijken als het donker is. 😐
Praat over de hel en je komt er.
pi_196059391
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 23:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Maandagavond, Nuke's nieuwe lijst, altijd leuk.


De nr. 9 van de lijst is echt creepy. Dat gezichtje in die kast.. :o

En de nr. 1 vind ik gewoon geloofwaardig qua setting en reacties van dat stelletje.

Wat jullie?
Nr.1 vind ik ook geloofwaardig :Y
pi_196059407
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 17:40 schreef Scheepskok het volgende:
Zo, vanavond even bekijken als het donker is. 😐
Jij durft oO<
pi_196059511
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 17:40 schreef Scheepskok het volgende:
Zo, vanavond even bekijken als het donker is. 😐
Jij liever dan ik, hoor :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_196059531
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 17:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Moet iemand je handje vasthouden? :P
Ik betwijfel of het zal helpen. Beter overdag kijken & daarna mezelf afleiden met vrolijke dingen ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 4 november 2020 @ 20:29:31 #22
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_196059662
quote:
88s.gif Op woensdag 4 november 2020 20:23 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik betwijfel of het zal helpen. Beter overdag kijken & daarna mezelf afleiden met vrolijke dingen ;)
Nee joh, dan mis je de vibe.

Ik kijk altijd na 23 uur, daarna in het donker door het huis de deuren checken.. :'(
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_196059758
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 20:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Nee joh, dan mis je de vibe.

Ik kijk altijd na 23 uur, daarna in het donker door het huis de deuren checken.. :'(
Ik durf, als ik zoiets 's avonds kijk, niet eens alleen de trap op :')
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_196060205
quote:
88s.gif Op woensdag 4 november 2020 20:34 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik durf, als ik zoiets 's avonds kijk, niet eens alleen de trap op :')
Kun je nagaan als je eerst zoiets gezien hebt. Dan durf je helemaal niet meer naar boven oO< :o
pi_196061007
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 20:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nr.1 vind ik ook geloofwaardig :Y
Redelijk, maar nog steeds is er veel dat in scene gezet kan worden. Dat deurtje dat open gaat, die deur die dicht gaat, zelfs die vliegende bidon.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196061061
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 21:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Redelijk, maar nog steeds is er veel dat in scene gezet kan worden. Dat deurtje dat open gaat, die deur die dicht gaat, zelfs die vliegende bidon.
Ja, nu je het zegt ..
pi_196061246
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 21:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, nu je het zegt ..
Er zijn dingen lastiger te verklaren, zoals dat balletje dat wegrolt en die dingen die van de muur vallen, maar ook dat kan in scene gezet worden. Het is erg interessant om te zien, maar het is allemaal te toevallig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196061280
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 21:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Er zijn dingen lastiger te verklaren, zoals dat balletje dat wegrolt en die dingen die van de muur vallen, maar ook dat kan in scene gezet worden. Het is erg interessant om te zien, maar het is allemaal te toevallig.
Je zal best gelijk hebben, maar het blijft creepy :D oO<
pi_196061357
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 21:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je zal best gelijk hebben, maar het blijft creepy :D oO<
Oh dat zeker, ben ik ook met je eens hoor :) Maar de scepticus in mij gaat automatisch op zoek naar een verklaring. Met al die technieken van tegenwoordig is het steeds makkelijker om zulke dingen in scene te zetten, wat het tegelijkertijd creepy en veel geloofwaardiger laat overkomen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196061876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 21:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh dat zeker, ben ik ook met je eens hoor :) Maar de scepticus in mij gaat automatisch op zoek naar een verklaring. Met al die technieken van tegenwoordig is het steeds makkelijker om zulke dingen in scene te zetten, wat het tegelijkertijd creepy en veel geloofwaardiger laat overkomen.
Ja, die technieken zijn geweldig. Daar kun je inderdaad alles geloofwaardig mee maken.
  woensdag 4 november 2020 @ 22:50:00 #31
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_196062717
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, die technieken zijn geweldig. Daar kun je inderdaad alles geloofwaardig mee maken.
Dan zou ik toch ook wel filmpjes verwachten over 'how-to-make-a-fake-ghost-video'.
Of makers die opbiechten dat iets fake is.

Daarnaast kijk ik ook naar de reacties van de personen in beeld. Timing en reacties zeggen veel over de geloofwaardigheid.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_196062823
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 22:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Dan zou ik toch ook wel filmpjes verwachten over 'how-to-make-a-fake-ghost-video'.
Of makers die opbiechten dat iets fake is.

Daarnaast kijk ik ook naar de reacties van de personen in beeld. Timing en reacties zeggen veel over de geloofwaardigheid.
Dat zullen ze nooit doen want dan verliezen ze alle kijkers :P En er zullen ook wel video's zijn over hoe je een spookvideo kan faken. Zal eens zoeken morgen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196063038
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 22:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Dan zou ik toch ook wel filmpjes verwachten over 'how-to-make-a-fake-ghost-video'.
Of makers die opbiechten dat iets fake is.

Daarnaast kijk ik ook naar de reacties van de personen in beeld. Timing en reacties zeggen veel over de geloofwaardigheid.
Dat zullen ze vast niet willen. Net zoals goochelaars hun geheimen niet verklappen.
  woensdag 4 november 2020 @ 23:27:22 #34
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_196063350
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 23:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zullen ze vast niet willen. Net zoals goochelaars hun geheimen niet verklappen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 1 december 2020 @ 23:26:45 #35
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_196508707

Leuk lijstje weer.

Eerste twee video's niet zo interessant.
Derde video is aardig geloofwaardig vind ik.
Vierde video erg creepy totdat het einde het verpest.
Laatste video, erg bijzonder met die accordeon.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_196513375
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 23:26 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Leuk lijstje weer.

Eerste twee video's niet zo interessant.
Derde video is aardig geloofwaardig vind ik.
Vierde video erg creepy totdat het einde het verpest.
Laatste video, erg bijzonder met die accordeon.
De derde is interessant, maar ik heb wel het een en ander gezien wat logisch te verklaren valt. Die 'ogen' op de wasmachine kunnen ook een reflectie zijn van een lichtbron. De lamp die barst kan puur toeval zijn. Deur openen met een draadje, en als je de lamp een flinke zet geeft blijft ie voorlopig ook wel zwaaien. De schim in de kamer kan ook een object zijn wat er al stond, of schaduw.

De vierde even vooruit geskipt, maar die zwarte massa kan ook de schaduw zijn die zijn zaklamp maakt. En dat laatste... tja dat is wel heel makkelijk.

De vijfde is creepy, maar de schaduw die je ziet lijkt door hemzelf te worden veroorzaakt. De accordeon is wel erg tof :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 15 december 2020 @ 22:56:46 #37
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_196756043

Meeste van deze top 5 niet zo interessant, maar het tweede filmpje zeker wel.
Niks patato cam, maar HD en hele omgeving goed in beeld.

Schaduwfiguren blijf ik wat vaag vinden (hehe), maar de beweging van dat gordijn is wel bijzonder. Zat nog even te denken aan een ventilator oid maar lijkt me niet mogelijk. Creepy stuff.

Tweede filmpje vanaf hier
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 19 januari 2021 @ 00:02:42 #38
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_197498014

Eindelijk weer een nieuw lijstje van Nuke. :)

Met zowaar een Nederlands filmpje: A haunting in Holland

Best creepy, maar niet geheel overtuigend. Al komt haar angst wel redelijk authentiek over. En grappig om Nederlands te horen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 2 maart 2021 @ 23:55:28 #39
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_198295977
» Er is al 42 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.

Natuurlijk is dat zinvol!

Vandaag een vervolg op het Nederlandse filmpje. Komt de geloofwaardigheid ten goede, het is niet meer zomaar een anoniem eenmalig filmpje. Wat langer fragment dit keer. Het ziet er gewoon echt gebeurd uit. Dat licht knipperen, en die wekker die wat heen en weer schuift en dan valt. En een stem die zegt 'ga weg' en 'jij hoort hier niet' (of zoiets).

Ik was al zes keer verhuist in ieder geval.. :o


Directe link naar Nederlands fragment.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_198491091
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 23:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
» Er is al 42 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.

Natuurlijk is dat zinvol!

Vandaag een vervolg op het Nederlandse filmpje. Komt de geloofwaardigheid ten goede, het is niet meer zomaar een anoniem eenmalig filmpje. Wat langer fragment dit keer. Het ziet er gewoon echt gebeurd uit. Dat licht knipperen, en die wekker die wat heen en weer schuift en dan valt. En een stem die zegt 'ga weg' en 'jij hoort hier niet' (of zoiets).

Ik was al zes keer verhuist in ieder geval.. :o


Directe link naar Nederlands fragment.
Huh wat bizar dat dat gezicht achterin die taxi zo duidelijk weergegeven kan worden.
pi_198492980
Haha klikaan klikuit schakelaar, of philips hue kan je ook kloten met lichten.
Ik zeg FAKE!
Leuk ge edit sabia
  zondag 14 maart 2021 @ 17:24:32 #43
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_198498814
quote:
Thx! ook interessant om te kijken waar ruimte zit voor fakes. Al valt er op deze debunk ook wel wat aan te merken.

Mooi ook dat Sabia zelf reageert op de debunk video in de comment.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 20 april 2021 @ 23:47:09 #44
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_199093082

Nr 5 en nr 2 van dit lijstje vallen wel op.

Met name hoe (bij nr 5) die tafel valt/beweegt ziet er onnatuurlijk uit.
Vanaf hier
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_199155988
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 23:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Nr 5 en nr 2 van dit lijstje vallen wel op.

Met name hoe (bij nr 5) die tafel valt/beweegt ziet er onnatuurlijk uit.
Vanaf hier
Bij die tafel vind ik het 'verdacht' dat een van de tafelpoten echt midden voor de deuropening staat. Ik heb de indruk dat iemand die tafel heel snel heeft omgedraaid, zij het met de hand, of met iets anders.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_201027493
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Bij die tafel vind ik het 'verdacht' dat een van de tafelpoten echt midden voor de deuropening staat. Ik heb de indruk dat iemand die tafel heel snel heeft omgedraaid, zij het met de hand, of met iets anders.
Ik weet niet wat ik met die 'voetstappen die van de trap komen' aan moet. Iemand kan ook nabij even flink hebben staan stampen... en dan vervolgens zeggen dat het van de trap komt. Dat 'iemand' naar beneden rende.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201033507
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 14:45 schreef Celestien het volgende:

[..]
Ik weet niet wat ik met die 'voetstappen die van de trap komen' aan moet. Iemand kan ook nabij even flink hebben staan stampen... en dan vervolgens zeggen dat het van de trap komt. Dat 'iemand' naar beneden rende.
Precies, dat ook. Soms vliegt die camera op zo'n gekke manier in het rond dat het makkelijk te truuken is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 22 augustus 2021 @ 21:14:57 #48
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_201033611
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Bij die tafel vind ik het 'verdacht' dat een van de tafelpoten echt midden voor de deuropening staat. Ik heb de indruk dat iemand die tafel heel snel heeft omgedraaid, zij het met de hand, of met iets anders.
Van die tafel zag ik later een debunk inderdaad. Er was geknoeid met de snelheid van het filmpje, en in het ruwe materiaal kon je de heren eerder al horen praten over wat ze met de tafel wilden gaan doen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')