SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Druk en typefouten onder voorbehoud.
Geweldig zegquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ze hebben al gevraagd of ik hier kom werken. Gisteren zelfstandig gedoucht, vandaag weer en gelijk lekker mijn bed verschoont. @:girlpower
Jij ook maatjequote:Op zondag 11 oktober 2020 14:10 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Geweldig zegkeep up the good work
![]()
2quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:12 schreef praadje het volgende:
Hoeveel is Max geworden? Had het hier opstaan maar vergat te kijken
Door het uitvallen van Bottas 2de.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:12 schreef praadje het volgende:
Hoeveel is Max geworden? Had het hier opstaan maar vergat te kijken
quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Door het uitvallen van Bottas 2de.
Dankjewel, praadjequote:Op zondag 11 oktober 2020 17:19 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
Diversen
18.00: Border Security VER
20.30; Wie van de drie (nieuw) SBS6
21.15; Zondag met Lubach NPO3
21.30 Dossier van den Heuvel RTL4
21.40; Anita wordt opgenomen NPO1
22.30; Frank en Rogier checken in RTL4
Docu;
20.20; Nederland Fraudeland NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/2doc-nederland-fraudeland/97267741
Sport;
17.50; Voetbal nations league NPO1 Bosnië en Herzegovina - Nederland https://www.tvgids.nl/spo(...)frank-de-boer-bosnie
22.40; Studio Voetbal NPO1
Lieve groet, jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
Typefouten onder voorbehoud
Oja Lubach vanavond nog meepakken, handig zo'n tvgidsquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:19 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
Diversen
Docu;
20.20; Nederland Fraudeland NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/2doc-nederland-fraudeland/97267741
Sport;
17.50; Voetbal nations league NPO1 Bosnië en Herzegovina - Nederland https://www.tvgids.nl/spo(...)frank-de-boer-bosnie
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:20 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oja Lubach vanavond nog meepakken, handig zo'n tvgids
Thanks Nou nog ff bedenken wat ik wil kijkrnquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:19 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
Diversen
Docu;
Sport;
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:19 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
Diversen
Docu;
Sport;
Ik kijk nu een slechte film op Veronica Rampagequote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik kijk nu een slechte film op Veronica Rampage
Avond praadjequote:
Haha ik moest even goed kijken. In jouw bericht staat de a onder ' avond' en als ik hem quote onder de Pquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha ik moest even goed kijken. In jouw bericht staat de a onder ' avond' en als ik hem quote onder de P
Avond allerliefste
Ja het gekke is dat als je hem quote hij onder de p staat maar als je hem dan plaatst staat hij weer onder de aquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:48 schreef Snowsquall het volgende:
[..]ik had alles onder de p staan...
Nouja, het idee was goed en je hebt het gezienquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja het gekke is dat als je hem quote hij onder de p staat maar als je hem dan plaatst staat hij weer onder de a
Het idee is zeker goed.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:56 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nouja, het idee was goed en je hebt het gezien![]()
Weet je al wanner je weg mag?
oh geweldig !!quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Het idee is zeker goed.Als alles mee zit morgenochtend.
Die eigenwijze oude groentenboer. Oude docu, maar wel leuk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:21 schreef praadje het volgende:
Ik kijk nu 2doc. Nederland Fraudeland.
Edit: Huh, dit lijkt me een hele andere docu.
Heb hem al een paar keer gezien maar word er altijd weer een beetje verdrietig van.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die eigenwijze oude groentenboer. Oude docu, maar wel leuk.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die eigenwijze oude groentenboer. Oude docu, maar wel leuk.
Ja, hier ook al een keer gezien. Dat hij het maar niets vond dat die zus op vakantie ging en als ze dan belt er even goed inwrijven dat het echt niet gaat. Bahquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heb hem al een paar keer gezien maar wordt er altijd weer een beetje verdrietig van.Net of je naar een kat zit te kijken met een gewonde poot.
Ja joh... oude man, geen kinderen volgens mij, heeft bedrijf van zijn vader overgenomen en ziet dit echt als zijn levenswerk. Niet netjes wat hij daar deed, maar als je het vanuit zijn standpunt bekijkt niet vreemd: hij was bang om de zaak kwijt te raken. In zijn hart weet hij het, maar durft er niet aan toe te geven. Tot de ziekenhuisopname...quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:14 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Ja, hier ook al een keer gezien. Dat hij het maar niets vond dat die zus op vakantie ging en als ze dan belt er even goed inwrijven dat het echt niet gaat. Bah
Oh vanuit zijn standpunt begrijp ik het maar het is wel heel manipulatief.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja joh... oude man, geen kinderen volgens mij, heeft bedrijf van zijn vader overgenomen en ziet dit echt als zijn levenswerk. Niet netjes wat hij daar deed, maar als je het vanuit zijn standpunt bekijkt niet vreemd: hij was bang om de zaak kwijt te raken. In zijn hart weet hij het, maar durft er niet aan toe te geven. Tot de ziekenhuisopname...
Ik begrijp het welquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh vanuit zijn standpunt begrijp ik het maar het is wel heel manipulatief.
Oeh, ik haat dat soort verrassingen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:47 schreef WcPot het volgende:
Ik heb ook weer wat. Ik dacht breng even mijn Zweedse tank weg voor een APK keuring komt er als gewoonlijk met twee vingers in de neus doorheen. Maar ik heb een brommetje in de auto zitten als de airco aanstaat dan hoor je tijdens het gas geven Prrrrrrrrr en het geluid gaat met het toerental van de auto omhoog heel irritant vooral omdat ik een stille auto heb hoor je het extra goed. Nieuwe aircopomp laten bestellen. Hebben ze de verkeerde besteldDe goedkopere past niet. Mijn Zweedse prinsesje heeft natuurlijk weer een duurdere aircopomp nodig. ¤ 450.-ex BTW dat is niet fantastisch. Nu heb ik een gare Ford Ka leenauto meegekregen en die maakt nog meer lawaai dan mijn Volvo met een versleten aircopomp lager. Luxeprobleem ik weet het. Maar ik moest dit even met jullie delen
Daar is maar een woord voor. WAARDELOOS.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:47 schreef WcPot het volgende:
Ik heb ook weer wat. Ik dacht breng even mijn Zweedse tank weg voor een APK keuring komt er als gewoonlijk met twee vingers in de neus doorheen. Maar ik heb een brommetje in de auto zitten als de airco aanstaat dan hoor je tijdens het gas geven Prrrrrrrrr en het geluid gaat met het toerental van de auto omhoog heel irritant vooral omdat ik een stille auto heb hoor je het extra goed. Nieuwe aircopomp laten bestellen. Hebben ze de verkeerde besteldDe goedkopere past niet. Mijn Zweedse prinsesje heeft natuurlijk weer een duurdere aircopomp nodig. ¤ 450.-ex BTW dat is niet fantastisch. Nu heb ik een gare Ford Ka leenauto meegekregen en die maakt nog meer lawaai dan mijn Volvo met een versleten aircopomp lager. Luxeprobleem ik weet het. Maar ik moest dit even met jullie delen
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Das balen ja........ Maar je weet zeker dat het de aircopomp is? en niet toevallig de looprol of spanrol van de multiriem, dat komt nl. ook nog wel eens voor?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:47 schreef WcPot het volgende:
Als de airco uit is dan is het stil. Lijkt mij wel dan wel airco gerelateerd maar woensdag weet ik het zekerquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:46 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Das balen ja........ Maar je weet zeker dat het de aircopomp is? en niet toevallig de looprol of spanrol van de multiriem, dat komt nl. ook nog wel eens voor?
Vergis je niet, het kan ook zijn dat er dan minder spanning op staat want een airco trekt natuurlijk wel zwaar aan het geheel.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:55 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als de airco uit is dan is het stil. Lijkt mij wel dan wel airco gerelateerd maar woensdag weet ik het zeker
Dat hoop ik ook. Anders stuur ik Alberto en Kees van der Spekquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:03 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Vergis je niet, het kan ook zijn dat er dan minder spanning op staat want een airco trekt natuurlijk wel zwaar aan het geheel.
Ik hoop niet voor je dat het dat toch uiteindelijk is want anders heb je nu een hoop centjes onnodig teveel uitgegeven
Altijd leuk om naar te kijkenquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Lang leve de liefde SBS6
19.25; First Dates NPO3
19.30; Meester Frank Visser SBS6
21.28; In Overtreding (nieuw seizoen) RTL5
20.30; Chateau Meiland SBS6
20.30; Bij ons op het kamp RTL5
20.35; Radar NPO1
22.05; Jinek RTL4
22.20; OP1 NPO1
Docu;
20.25 2doc De Zandvoort Formule NPO2 https://www.tvgids.nl/tv-(...)-moet-wijken-voor-f1 NPO2
Sport;
20.29; RTL7 Darts RTL7
20.30; Veronica Inside VER
Goedenavond Allen!quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
19.25; First Dates NPO3
21.28; In Overtreding (nieuw seizoen) RTL5
20.30; Bij ons op het kamp RTL5
20.35; Radar NPO1
22.05; Jinek RTL4
22.20; OP1 NPO1
Docu;
20.25 2doc De Zandvoort Formule NPO2 https://www.tvgids.nl/tv-(...)-moet-wijken-voor-f1 NPO2
Sport;
20.29; RTL7 Darts RTL7
Ik ben thuis. Vanaf de middag ongeveer en het gaat supergoed.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]![]()
Al bekend wanneer je naar huis mag?
Hoeveel sterren krijgt je hotelquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ben thuis. Vanaf de middag ongeveer en het gaat supergoed.
Goed om te horenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ben thuis. Vanaf de middag ongeveer en het gaat supergoed.
Mijn budget bedrag is niet heel erg gestegen hoe kan dat eigenlijk.quote:
Veranderd pas om 19.59quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mijn budget bedrag is niet heel erg gestegen hoe kan dat eigenlijk.
Oh dat is het ik dacht dat ik het best goed gedaan had in de manager met Hamilton als winnaar en Sainz scoorde ook goed.quote:
Ga jij wijzigenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Oh dat is het ik dacht dat ik het best goed gedaan had in de manager met Hamilton als winnaar en Sainz scoorde ook goed.
Ik zou eigenlijk niet weten wat ik kan wijzigen. Ik heb het wel aardig goed staan al zeg ik het zelf.quote:
Ik twijfel om Gasly te vervangenquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten wat ik kan wijzigen. Ik heb het wel aardig goed staan al zeg ik het zelf.
Nico Hulkenberg doet het eigenlijk ook wel goed als je ziet wat hij kost in de manager. En Alex Albon is eigenlijk wel te duur in het lijstjequote:Op maandag 12 oktober 2020 20:20 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik twijfel om Gasly te vervangen
Ik kan helemaal niet kopen wat ik wilquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:20 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik twijfel om Gasly te vervangen
Wat wil je graag kopenquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet kopen wat ik wil
Hamilton en ik wil mij. AT onderdelen wisselen voor een williams onderdeel en een RP onderdeel. Ok kom net wat geld tekort voor een RP onderdeel.quote:
Ik had dit weekend wel heel erg veel geluk. Ik was eigenlijk van plan om Norris te kopen maar ik kwam 300.- tekort toen maar Sainz en dat was goed afgelopenquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hamilton en ik wil mij. AT onderdelen wisselen voor een williams onderdeel en een RP onderdeel. Ok kom net wat geld tekort voor een RP onderdeel.
Misschien dat ik alleen een RP onderdeel koop. Eerst maar afwachten op zoeken enzo. Zonde om nu geld te spenderen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik had dit weekend wel heel erg veel geluk. Ik was eigenlijk van plan om Norris te kopen maar ik kwam 300.- tekort toen maar Sainz en dat was goed afgelopen
Dat is misschien ook wel verstandig nog even sparen en dan kopen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Misschien dat ik alleen een RP onderdeel koop. Eerst maar afwachten op zoeken enzo. Zonde om nu geld te spenderen.
Autocorrectie. Wachten met kopen tot vrijdag. Je weet nooit of er iemand ziek wordt. Het is dan zonde van je geld.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is misschien ook wel verstandig nog even sparen en dan kopen.
Ik ben nu bezig met mijn zomervakantie in de herfstvakantiequote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
19.25; First Dates NPO3
20.30; Kees van der Spek RTL5
20.30; Getekend voor het leven SBS6
20.35; Opsporing verzocht NPO1
21.29; De andere kant van Nederland RTL5 https://www.tvgids.nl/tv-(...)een-voor-een-prikkie (nieuw seizoen)
21.55; Nachtdieren NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)kers-en-nachtwerkers (nieuw seizoen)
Aktueel;
19.00; Persconferentie NPO1
22.06; Jinek RTL4
22.25; OP1 NPO1
Docu;
22.40; 2doc kort, Zouden ze het weten NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/2doc-kort-zouden-ze-het-weten/96765391
Met vriendelijke groet, jullie online omroepster![]()
Het was kiezen of delen. Of ik had 18:00:00uur gehad maar geen vier op een rijquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Voor je 4 op een rij.
Voor het tijdstip.
Tja, soms moet je keuzes maken. 1 uit 2 is ook primaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het was kiezen of delen. Of ik had 18:00:00uur gehad maar geen vier op een rij
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefste. Nog 6 daagjes wachten.
Oei, dan moet je inderdaad voorzichtig zijn. Kijk maar uit. Hier gaan over een week de nietjes eruit. Hechten ging niet omdat mijn huid te dun is en dan zou scheuren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:21 schreef Snowsquall het volgende:
[..]ja klopt....eerst maar eens wachten of die wond in mn lies goed heelt
want makkelijk lopen is het niet en nu de hechtingen weg zijn moet ik toch voorzichtig doen..
Best wel balen ja, ik wil wel een hoop bewegen maar durf het niet zo goed. Zolang het niet erger wordt zing ik het wel uit tot maandag, dan kunnen ze er naar kijken. Jij hebt ook nog een weg te gaan met herstel hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Oei, dan moet je inderdaad voorzichtig zijn. Kijk maar uit. Hier gaan over een week de nietjes eruit. Hechten ging niet omdat mijn huid te dun is en dan zou scheuren.
Als je niet durft moet je het niet doen hoor. Ik doe eigenlijk teveel maar ik moet het wel bekopen dus de komende tijd weer even rustig aan doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:23 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Best wel balen ja, ik wil wel een hoop bewegen maar durf het niet zo goed. Zolang het niet erger wordt zing ik het wel uit tot maandag, dan kunnen ze er naar kijken. Jij hebt ook nog een weg te gaan met herstel hoor![]()
Zeg het hem dat hij voor 18:00:00 uur klaar moet zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:08 schreef praadje het volgende:
Bij deze alvast de televisiegids want de buurman komt sebiet mijn nieuwe pc aansluiten en ik weet niet of hij om 18.00.00 klaar is.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zeg het hem dat hij voor 18:00:00 uur klaar moet zijn
Heel toevallig heb ik sinds 1.5 week ook een nieuwe computer (na-aperquote:
Avond skatjequote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:08 schreef praadje het volgende:
Bij deze alvast de televisiegids want de buurman komt sebiet mijn nieuwe pc aansluiten en ik weet niet of hij om 18.00.00 klaar is.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heel toevallig heb ik sinds 1.5 week ook een nieuwe computer (na-aper![]()
![]()
)
Avond allerliefstequote:
Doet je nieuwe kompjoeter het goed?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:20 schreef praadje het volgende:
En goedenavond alle andere schatjes. 4 op een rij![]()
![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Doet je nieuwe kompjoeter het goed?
Heel goedquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:45 schreef praadje het volgende:
Ik heb niet goed opgelet bij de aanschaf en hij werkt niet via Wifi maar via een internetkabel die ik en de buurman niet in huis hebben. Dus die heb ik nu besteld bij Bol en als het goed is komt hij morgen of overmorgen binnen. Voordeel is wel dat via de internetkabel sneller internet heb dan via de Wifi.
Dus nu tik ik op mijn oude vertrouwde werklaptop. Ik ben niet voor een gat te vangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt trouwens ook Wifi USB adaptersquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:45 schreef praadje het volgende:
Ik heb niet goed opgelet bij de aanschaf en hij werkt niet via Wifi maar via een internetkabel die ik en de buurman niet in huis hebben. Dus die heb ik nu besteld bij Bol en als het goed is komt hij morgen of overmorgen binnen. Voordeel is wel dat via de internetkabel sneller internet heb dan via de Wifi.
Dus nu tik ik op mijn oude vertrouwde werklaptop. Ik ben niet voor een gat te vangen.
Had ook gekund inderdaad maar ik heb net 10 meter kabel besteld voor 10 euro. Maar thanks voor het meedenken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt trouwens ook Wifi USB adapters
Zoiets als dit bijvoorbeeld:
https://www.bol.com/nl/p/(...)_8_9.12.ProductImage
Is dat trouwens niet zo'n ding dat vroeger een Dongel heette? Daar heb ik niet zulke goede ervaringen mee.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt trouwens ook Wifi USB adapters
Zoiets als dit bijvoorbeeld:
https://www.bol.com/nl/p/(...)_8_9.12.ProductImage
Yep, ik heb tijden zo'n dongle gebruikt voor mijn laptop omdat die niet de 5GHz frequentieband ondersteunde. Merkte dat daardoor Wifi een stuk stabieler was (omdat de rest van de buurt allemaal de 2.4GHz band gebruikte). Mijn huidige PC op zolder is gewoon weer bedraad met een ethernetkabel. Voor gamen en streamen is dat de meest optimale oplossing.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Is dat trouwens niet zo'n ding dat vroeger een Dongel heette? Daar heb ik niet zulke goede ervaringen mee.
Dat is goed om te horen. Gamen en streamen doe ik niet maar snel internet is wel fijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, ik heb tijden zo'n dongle gebruikt voor mijn laptop omdat die niet de 5GHz frequentieband ondersteunde. Merkte dat daardoor Wifi een stuk stabieler was (omdat de rest van de buurt allemaal de 2.4GHz band gebruikte). Mijn huidige PC op zolder is gewoon weer bedraad met een ethernetkabel. Voor gamen en streamen is dat de meest optimale oplossing.
Oh, dat ziet er ook heel handig uit. Maar hier overbodig. Ik woon in een ruim appartement en alles is dus gelijkvloers en ik heb alleen internet nodig in de slaapkamer en in de woonkamer.. Dus niet boven ofzo. Maar anders zou ik ook zoiets overwegen, scheelt een hoop kabels trekken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:15 schreef monkyyy het volgende:
Mijn modem staat in de meterkast en op een gegeven moment had ik allemaal wifi repeaters in huis opgehangen, werkte prima, totdat er een uitviel, en die dingen vallen nog weleens uit zo af en toe. En dan rende ik weer vloekend door huis heen op knopjes te drukken, resetten weet ik veel wat.![]()
Toen stond ik voor de keus: ga ik kabels door m'n hele huis laten trekken met van die contact dozen voor LAN aansluitingen (1x voor tv benden, tv boven, werklaptop boven, privé pc's boven), dat zag ik niet zitten.![]()
Toen heb ik deze dingen gekocht. Gewoon in een stopcontact steken, kabeltje erin, klaar.
Ik heb even alle afleveringen teruggekeken. Leuke serie.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog wel, straks ga ik Waar doen ze het van? kijken.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:47 schreef praadje het volgende:
Hahaha wat ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, 37 is hij toch ofzo? Hij ziet eruit als iemand mid 50quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met deze levensstijl wordt ie denk ik niet oud
Yep, zijn vrouw is ongeveer even oud maar ziet er 25 jaar jonger uit.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, 37 is hij toch ofzo? Hij ziet eruit als iemand mid 50
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag:
Diversen;
18.00 Lang leve de liefde SBS6
19.25; First Dates NPO3
19.30: Meester Frank Visser SBS6
21.30; Meester Frank Visser SBS6
21.35; Klem NPO1
Reportage:
21.05; Danny op straat NPO2
21.40; De Outsiders NPO3
22.30; Ajouad en de top 600 NPO3 https://www.tvgids.nl/tv/ajouad-en-de-top-600/96764751
Aktueel;
22.05; Jinek RTL4
22.30; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster
![]()
Owhw dat is soort piano wat ik natuurlijk doe, Maar had dus paar weken geleden een gitaar gekocht. Hahaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope, ik heb heel vroeger accordeon gespeeld.
Sbs avondjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag:
Diversen;
19.25; First Dates NPO3
21.30; Meester Frank Visser SBS6
21.35; Klem NPO1
Reportage:
21.05; Danny op straat NPO2
21.40; De Outsiders NPO3
22.30; Ajouad en de top 600 NPO3 https://www.tvgids.nl/tv/ajouad-en-de-top-600/96764751
Aktueel;
22.05; Jinek RTL4
22.30; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster
![]()
Ja ik had het gelezen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
Owhw dat is soort piano wat ik natuurlijk doe, Maar had dus paar weken geleden een gitaar gekocht. Haha
Ook liedje gehoord wat ik ff in elkaar knutselde?quote:
Ha dus toch een herhaling van Ajouad. Ik wist het niet zeker maar dan heb ik hem ook gezien. Was wel interessant. Wie van de drie heb ik niet gezien maar SBS gaat inderdaad best goed met Martien, Meester Visser, Steenrijk, straatarm en Massa is kassa.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sbs avondjeSinds Martien daar zit, gaat het echt de goede kant op met sbs. Chateau Meiland doet het goed, Wie van de drie deed het goed.
Programma van Ajouad is wel tof. Al gezien dus ga niet kijken, maar wel een tipje ja.
Ook een goedenavond an iedereenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha dus toch een herhaling van Ajouad. Ik wist het niet zeker maar dan heb ik hem ook gezien. Was wel interessant. Wie van de drie heb ik niet gezien maar SBS gaat inderdaad best goed met Martien, Meester Visser, Steenrijk, straatarm en Massa is kassa.
Fijne trashtv als je geen zin hebt in moeilijke dingen.
Een een goedenavond lieverd
Dag mevrouw Cremequote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:17 schreef praadje het volgende:
Wat ik me afvroeg vandaag, wat zijn jullie leeftijden eigenlijk? Hier 51 jaar.
@WcPot 31![]()
35quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:17 schreef praadje het volgende:
Wat ik me afvroeg vandaag, wat zijn jullie leeftijden eigenlijk? Hier 51 jaar.
Netjesss, thanksquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:25 schreef WcPot het volgende:
WcPot 31
Tassendief
Ole
potjecreme
Oostblokkert
StephanL 35
kree
monkyyy
Snowsquall
Van_Poppel
praadje 51
Ja makkelijk. Hoop dat het allemaal goed gaat. Jij kan ook makkelijk 35 jaar treinen. Je bent nog niet op de helftquote:
En maar betalen aan Brussel. En in Spanje Griekenland en Italië maar lekker vroeg stoppen en subsidie ontvangenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja makkelijk. Hoop dat het allemaal goed gaat. Jij kan ook makkelijk 35 jaar treinen. Je bent nog niet op de helft![]()
![]()
Drama die Nederlandse aow leeftijd die hoger is dan de rest van Europa.
Jip. En bijna geen belasting volgens mijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
En maar betalen aan Brussel. En in Spanje Griekenland en Italië maar lekker vroeg stoppen en subsidie ontvangen
Avond allerliefstequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:32 schreef Snowsquall het volgende:
Soww, 38 nwe posts sinds 14u, die ga ik niet allemaal lezen, sorry![]()
Avond allemaal![]()
Avond schatjequote:
Yepquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:34 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Avond schatjeHet wordt een SBS6 avondje
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Ik ga even een dutje doen, die operatie heeft er toch ingehakt
Bezorgdienst Albert Heijn kan grote drukte niet aanquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik bestel alles met mijn iPad (zelfs de boodschappen)...ideaal
Lekker vroegquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:30 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag:
Diversen;
19.25; First Dates NPO3
22.00; Ik geloof in mij SBS6 (nieuw) https://www.tvgids.nl/tv-(...)-streven-naar-de-top
Sport;
Aktueel;
22.03; Jinek RTL4
22.20; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster![]()
Goedenavondquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:30 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag:
Diversen;
19.25; First Dates NPO3
22.00; Ik geloof in mij SBS6 (nieuw) https://www.tvgids.nl/tv-(...)-streven-naar-de-top
Sport;
Aktueel;
22.03; Jinek RTL4
22.20; OP1 NPO1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:58 schreef Ole het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:33 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes.![]()
De tv gids was wat vroeger want we waren met de pc bezig. En die werkt en snel ook nog eens
Avond lieve praadjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:30 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag:
Diversen;
19.25; First Dates NPO3
Sport;
Aktueel;
22.03; Jinek RTL4
22.20; OP1 NPO1
Settings => Overig => Verberg blok met frontpageitemsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:58 schreef praadje het volgende:
Wie weet hoe ik die balk met foto's onderaan een topic weg krijg?
Edit; is al geluktquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:58 schreef praadje het volgende:
Wie weet hoe ik die balk met foto's onderaan een topic weg krijg?
Ditquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Settings => Overig => Verberg blok met frontpageitems
Thanks Poppeltje en een hele goedenavondquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Settings => Overig => Verberg blok met frontpageitems
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:01 schreef WcPot het volgende:
https://www.mdr.de/sachse(...)s1dgpuGJTl0PM7ebhUb0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |