Ja, aerogene verspreiding in de trant van de 'zware druppels', niet de 'lichte' waar Maurice de Hond cs de hele tijd op hameren. Dat verschil is wel al heel vaak aan bod gekomen hier.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Bij de Hauptübertragungswege:
[..]
Als Duitsland net zo faalde als Nederland,België en Frankrijk was dat terecht maar nu is het gewoon onzin. Relatief gezien gaat het daar het minst slecht. Is toch goed juist om dan te kijken en spiegelen aan je oosterburen waar het gras evident groener is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:45 schreef Da_Sandman het volgende: [..] Ik ga graag mee met het heersende niveau.
Het is wel een gevalletje van "die van mij is langer/dikker" ja. Ongeregeld zooitje. Waarom is er een OMT als iedereen toch maar zijn/haar standpunt zonder enige nuance de media in loopt te flikkeren.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:47 schreef TheVulture het volgende:
Wel fijn dat de 30 man uit het OMT weer individueel hun standpunt in de media flikkeren voordat ze bij elkaar hebben gezeten
en dan de Gommertjes en noem ze maar op ook weer, superirritantquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:47 schreef TheVulture het volgende:
Wel fijn dat de 30 man uit het OMT weer individueel hun standpunt in de media flikkeren voordat ze bij elkaar hebben gezeten
Ongecoördineerde Meningen Team, want 'managen' doen ze 't niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:53 schreef Kyran het volgende:
Sorry voor het kapen, maar er waren posts verwijderd, waardoor er geen nieuwe topic geopend kon worden
[..]
Het is wel een gevalletje van "die van mij is langer/dikker" ja. Ongeregeld zooitje. Waarom is er een OMT als iedereen toch maar zijn/haar standpunt zonder enige nuance de media in loopt te flikkeren.
Wellicht de vrees dat ze weer gebypassed worden?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:53 schreef Kyran het volgende:
Sorry voor het kapen, maar er waren posts verwijderd, waardoor er geen nieuwe topic geopend kon worden
[..]
Het is wel een gevalletje van "die van mij is langer/dikker" ja. Ongeregeld zooitje. Waarom is er een OMT als iedereen toch maar zijn/haar standpunt zonder enige nuance de media in loopt te flikkeren.
Zou me niets verbazen dat dit komt, doordat het OMT meer hun geluid willen laten horen. Dat zou ik niet meer dan terecht vinden overigens (met al die hobbyisten tegenwoordig).quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:47 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou misschien ook kunnen ja.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat dit komt, doordat het OMT meer hun geluid willen laten horen.
Zonder enige nuance?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:53 schreef Kyran het volgende:
Waarom is er een OMT als iedereen toch maar zijn/haar standpunt zonder enige nuance de media in loopt te flikkeren.
Maar ze moeten toch begrijpen dat dat voor een hele rare situatie bij de bevolking leidt? De experts zeggen A, de regering doet B, dus naar wie moet ik dan luisteren? Of: De experts zeggen dat het niet nodig is en de regering wel, dus dan zal het wel niet nodig zijn. Etc..quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat dit komt, doordat het OMT meer hun geluid willen laten horen. Dat zou ik niet meer dan terecht vinden overigens (met al die hobbyisten tegenwoordig).
Mja, iedereen die de media opzoekt doet dat vanuit zijn/haar standpunt en voor zijn/haar achterban. Niet vanuit het standpunt van het groter geheel. Misschien is mijn woordkeuze niet de juiste, maar dat is wat ik bedoel.quote:
Sneltest?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:56 schreef nattermann het volgende:
09:00 afspraak gemaakt, 11:20 getest en nu wachtbankje
Lekker snel welquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:56 schreef nattermann het volgende:
sneltest?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:56 schreef nattermann het volgende:
Dit, hou je verhaal gewoon intern, geef advies en laat het kabinet regeren. Misschien is dat OMT ook gewoon te groot. Waaron moeten daar 5-10 virologen in zitten bijvoorbeeld?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar ze moeten toch begrijpen dat dat voor een hele rare situatie bij de bevolking leidt? De experts zeggen A, de regering doet B, dus naar wie moet ik dan luisteren? Of: De experts zeggen dat het niet nodig is en de regering wel, dus dan zal het wel niet nodig zijn. Etc..
De rol van het OMT is om het kabinet te adviseren, niet om in de kerktoren te roeptoeteren, dat zorgt alleen maar voor verdeeldheid.
Mooi dat dat zo snel kon, succes met wachten. Beterschap.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:58 schreef nattermann het volgende:
Nee gewoon met die stick in je neus etc.
Ook een sneltest werkt vaak nog met een stick in je neus.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:58 schreef nattermann het volgende:
Nee gewoon met die stick in je neus etc.
Met je laatste zin beaam je precies wat dat gezegde nou exact behelst.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Als Duitsland net zo faalde als Nederland,België en Frankrijk was dat terecht maar nu is het gewoon onzin. Relatief gezien gaat het daar het minst slecht. Is toch goed juist om dan te kijken en spiegelen aan je oosterburen waar het gras evident groener is.
Welke achterban heeft iemand als Menno de Jong dan?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, iedereen die de media opzoekt doet dat vanuit zijn/haar standpunt en voor zijn/haar achterban. Niet vanuit het standpunt van het groter geheel. Misschien is mijn woordkeuze niet de juiste, maar dat is wat ik bedoel.
Ohja? Wist ik niet. Dit was gewoon een "normale" afspraak via de coronatest website in een reguliere teststraat.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ook een sneltest werkt vaak nog met een stick in je neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |