Ik denk dat Lucia het niet met je eens isquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jawel, aanklagers zijn juist goed!
Meningen? Ik lees hier alleen maar feiten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, gek hé. Al die meningen op een forum.
Het hoger beroep wordt gedaan via een poll in WGR.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:34 schreef Questular het volgende:
Als die advocaten,rechters en ovj's hier.
Is dat zo? Dit geldt meer voor jou dan voor mij want ik zeg niet dat Jos veroordeeld moet worden op mijn punten, enkel dat jullie de dingen zeer makkelijk naast jullie neerleggen met de meest debiele verklaringen. Jullie doen alsof Jos een volkomen onschuldig en helemaal niet verdacht iemand is. Niemand van jullie wil een duimbreed toegeven.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:31 schreef Petpampim het volgende:
[..]
Als jij rechter was, zou het aantal gerechtelijke dwalingen flink in aantal toenemen.
Op wat baseer je dat ik die zaken zeer gemakkelijk naast me neer leg? Ik vind het juridisch onvoldoende bewijs en vind dat hij daarom moet worden vrijgesproken. Dat zou in mijn ogen geen gerechtelijke dwaling zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:39 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Is dat zo? Dit geldt meer voor jou dan voor mij want ik zeg niet dat Jos veroordeeld moet worden op mijn punten, enkel dat jullie de dingen zeer makkelijk naast jullie neerleggen met de meest debiele verklaringen. Jullie doen alsof Jos een volkomen onschuldig en helemaal niet verdacht iemand is. Niemand van jullie wil een duimbreed toegeven.
Ik ben juist blij dat jij geen rechter bent want inderdaad, de gerechterlijke dwalingen zou flink in aantal toenemen dan.
Je hebt een ontkenning teveelquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:41 schreef Petpampim het volgende:
Een doodsoorzaak vaststellen zal helemaal het probleem niet zijn in deze zaak. Mensen maken dit onderdeel problematischer dan het is. In het strafrecht komt het met enige regelmaat voor dat een exacte doodsoorzaak niet vast te stellen is. Maar als de rechtbank vaststelt dat een niet-natuurlijke doodsoorzaak met een aanzienlijke mate van waarschijnlijkheid kan worden uitgesloten, dan kan dat onder omstandigheden voldoende zijn om van een misdrijf te kunnen spreken. Uiteraard is het een andere vraag of de verdachte dan ook aan dat misdrijf gekoppeld kan worden. Het OM heeft dat in deze zaak geprobeerd met een vorm van schakelbewijs (i.c.m. het vermeende seksueel misbruik), maar dat is naar mijn mening zeer zwak en onvoldoende bewijs.
Een man, of Jos B?quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]
Er is zeker melding gedaan van een man die rondsloop op het kampterrein. Om 02:00 uur, 4 uur voordat Nicky verdween.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:56 schreef Harvest89 het volgende:
Vrijspraak is echt de enige optie.
Als hier een straf uit volgt heeft de rechter zich laten beïnvloeden door de hysterie van buitenaf.
Nee, door het gebrek aan bewijs.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:59 schreef blackmirror het volgende:
[..]![]()
Als het vrijspraak wordt heeft de rechter zich laten beïnvloeden door de onverschilligheid van buitenaf.
He hallo, ik reageer op zijn absurde post. Kom nou niet met iets realistisch. Als een rechter Jos vrijspreekt komt het vast en zeker door aliens/groepsdruk/de vervuilde zee/zijn sokjes die qua kleur niet bij elkaar passen.quote:
Een man met een hoed en een puntkin, gezien door de meiden van de meidentent op het kamp van Jos.quote:
Ja, zou dat wettig overtuigend bewijs zijn? Vraag het me af.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een man met een hoed en een puntkin, gezien door de meiden van de meidentent op het kamp van Jos.
En het daarna doden van het kind, was dat ook een bekende werkwijze van Jos?quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]
Dat was ook niet de bekende werkwijze van Jos, die besloop kinderen van achteren. Hand voor de mond en hand in de broek.
Voor alles een eerste keer.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:18 schreef Petpampim het volgende:
[..]
En het daarna doden van het kind, was dat ook een bekende werkwijze van Jos?
En dat is dus niet hoe het werkt. De essentie van een modus operandi is nou juist dat de hoofdlijnen van de handelswijze steeds min of meer gelijk blijven. Als dat niet zo is, zoals in dit geval, dan kun je er geen enkele conclusie uit trekken en ook geen enkel bewijs aan ontlenen.quote:
Het is geen absurde post.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:09 schreef blackmirror het volgende:
[..]
He hallo, ik reageer op zijn absurde post. Kom nou niet met iets realistisch. Als een rechter Jos vrijspreekt komt het vast en zeker door aliens/groepsdruk/de vervuilde zee/zijn sokjes die qua kleur niet bij elkaar passen.
En ja je hebt gelijk. Maar doe niet meer storen als ik op onzinnige postjes reageer, oke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |