De meesten van die veldneukers hebben ze opgenomen in het grootschalige dna onderzoek, en geen match.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Klopt helemaal, de vraag is, is te bewijzen dat Jos Nicky heeft misbruikt en gedood of een andere vieze man. Geen bewijs genoeg dat Jos dat was wat mij betreft dus die hoeft dan niet te hangen voor een andere vieze man. (Dat Jos een ranzige pedo is lijkt me duidelijk, alleen jammer dat om en politie hard faalt in hun onderzoek dus)

quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:18 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Hou eens op met dat zeuren op de advocaat. De beste man doet gewoon zijn werk, niet meer niet minder.
Als een volwassen man de hand stevig op de mond van Nicky legt dan doet een jochie van 11 jaar oud niet veel meerquote:Op de plaats waar #nicky is gevonden zijn ook geen sporen van een worsteling, van verzet van een 11-jarig jongetje dat zich verzet tegen seksueel misbruik. De grond is niet omgewoeld, zegt Roethof #nickyverstappen #nicky #josbrech

Wat ik dus al een hele tijd opper. Zou hij dan toch op dit forum meelezen? :-)quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:20 schreef ootjekatootje het volgende:
]
[..]
Hij oppert nog ff over deze mogelijkheid...
[ twitter ]
Bah bah

Ja hij kletst als broekman om een topadvocaat te worden als ie deze zaak wint dan kan het tarief met 500 % omhoogquote:

quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:25 schreef Brybry het volgende:
Het kan aan mij liggen maar zie ik nergens overtuigend bewijs....
Wel heel aannames en emotie...
wat bedoelt ie met Necrofilie , vind Jos dat fijn ??quote:Er dient dus vrijspraak te volgen, stelt Roethof.
Als de sporen op de onderbroek wel contact met Brech aantonen, zegt het nog niets.
Het klinkt gruwelijk, maar necrofilie is ook mogelijk.
Dat toont niet aan dat er sprake is van misbruik bij leven. #NickyVerstappen #JosB #JosBrech

Is het ook maar dat betekent nog steeds niet dat Brech iets te maken heeft met z'n dood.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
wat bedoelt ie met Necrofilie , vind Jos dat fijn ??
Ik vind sex met een dood kind net zo erg

Saskia heeft daar niet over getwitterd, die geeft gewoon haar eigen draai aan een verslag.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]

Het OM is al aan het woord geweest hoor met hun tunnelvisie.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]
Gaat die clown er nu vanuit dat Nicky enige kans kon hebben tegen Jos B?
Die grond was niet omgewoeld dus geen misdrijf?
Hadden die jongens in 1985 wel tegen gestribbeld dan? En wat valt er tegen te stribbelen aan een volwassen vent...

Echter is sex met een dood kind niet strafbaar. Vandaar dat het als mogelijkheid wordt aangedragen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]

Hij doet alles om Jos uit de gevangenis te houden .quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Echter is sex met een dood kind niet strafbaar. Vandaar dat het als mogelijkheid wordt aangedragen.

No shit Sherlock, het is zijn advocaatquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hij doet alles om Jos uit de gevangenis te houden .

ik vind Necrofilie een hele slechte smoesquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
No shit Sherlock, het is zijn advocaat

Onzin, Nicky is zelf dat veld niet ingelopen, geen sporen daarvan op zijn pyjama.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:31 schreef Petpampim het volgende:
[ twitter ]
En misschien heeft niet iedereen het door, maar met deze uitspraak heeft Roethof het OM schaakmat gezet. De genadelap. De rechtbank is nu juridisch verplicht om hierop in te gaan. Zij moeten dit alternatieve scenario in overweging meenemen. Een alternatief scenario dat niet is uit te sluiten, dus er is gerede twijfel.
En inderdaad, zoals al vaak is aangehaald hier: necrofilie is niet strafbaar en het is dus ook niet ten laste gelegd.

Gaat hij nu de rechter vertellen wat hij moet oordelen ??????????????quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:33 schreef Barlexus het volgende:
Wat een verschrikkelijke schertsvertoning.
Jos B wordt 100% veroordeeld.
Kom liever met bewijs dat Jos B het niet gedaan heeft met zoveel materiaal.
misscjien issie gedragenquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Onzin, Nicky is zelf dat veld niet ingelopen, geen sporen daarvan op zijn pyjama.
Wel ff opletten.

Wat heeft dat te maken met de mogelijkheid van necrofilie?quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Onzin, Nicky is zelf dat veld niet ingelopen, geen sporen daarvan op zijn pyjama.
Wel ff opletten.

Dat ging over het feit dat Jos hem daar vond, dat Nicky dus zelf in de struiken is gekropen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:36 schreef Petpampim het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met de mogelijkheid van necrofilie?

Maar je reageert op een bericht van mij. En mijn bericht gaat over iets heel anders.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat ging over het feit dat Jos hem daar vond, dat Nicky dus zelf in de struiken is gekropen.
Dat is al aangetoond met het stuifmeel en de andere biologische sporen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |