Haha.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb 20 jaar geleden voor het laatst naar Rolland Garros gekeken, toen stonden Djokovic en Nadal in de finale. Waar kunnen we ons nu op verheugen?
Het Roland, met één L.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb 20 jaar geleden voor het laatst naar Rolland Garros gekeken, toen stonden Djokovic en Nadal in de finale. Waar kunnen we ons nu op verheugen?
Je vergist je, want toen stonden Kuerten en Norman in de finale.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Vette pot was dat, wel jammer dat de demagoog Kuerten won.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:51 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Je vergist je, want toen stonden Kuerten en Norman in de finale.
6-0, 6-0, 6-0 zou niet onaardig zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Van Kuerten weet ik alleen nog dat hij nog harder kreunde dan Nadal.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:51 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Gustavo Kuerten was wel een held van mij vroeger. Net als Nicolas Lapenti, Marcelo Rios en Paradorn Srichaphan. Mooie jongens waren dat.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:51 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ja zie je vaak genoeg..en dan zitten ze bij elkaar in het wielquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Echt nuttig die snelheden en dat kruijswijk dan 19 rijdt en kelderman 13 km/h
Kafelnikovquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gustavo Kuerten was wel een held van mij vroeger. Net als Nicolas Lapenti, Marcelo Rios en Paradorn Srichaphan. Mooie jongens waren dat.
Goran Ivani¨evićquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kafelnikov. Ik vond die servicebeesten altijd geweldig. Philippoussis, Roddick
.
Roddick was echt een kanon inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
.
Safin, Ivanisevic, Rusedski, Rafter. Tennis is echt ruk tegenwoordig.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
.
Die kreeg toen na zijn carrière nog een datingshow a la de Bachelorquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |