Dan mag Castro er wel aan beginnen.quote:
Sparen voor, ja, voor wat eigenlijk?quote:
Je suggereert dat Wilco in staat is om zelf te bepalen of hij roze pakt?quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat ze volgende week nog graag het werk aan Deceuninck willen overlaten.
Als ze de koers heel hard maken, dan zie ik Almeida inderdaad afhaken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je suggereert dat Wilco in staat is om zelf te bepalen of hij roze pakt?
Ze houden in ieder geval net wat te weinig rekening met hem.quote:
RG finale is op zich niet zo gekquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:39 schreef Mani89 het volgende:
Krijgen we nu serieus tannes in plaats van koers?
Ik kijk via de Ziggo Go app. Daar kan ik blijkbaar wel Eurosport 2 kijken zonder extra kosten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:39 schreef Mani89 het volgende:
Heb je nou geen Player?quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik had hoop.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben was een paar dagen geleden nog ziek, buiten het feit dat hij er sowieso geen reet van kan.
Met 8 man naar de voet rijden is in feite het tegenovergestelde van sparen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sparen voor, ja, voor wat eigenlijk?
actquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb 20 jaar geleden voor het laatst naar Rolland Garros gekeken, toen stonden Djokovic en Nadal in de finale. Waar kunnen we ons nu op verheugen?
Een flopshow met aan het einde die kontkrabber die de beker omhoog tilt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb 20 jaar geleden voor het laatst naar Rolland Garros gekeken, toen stonden Djokovic en Nadal in de finale. Waar kunnen we ons nu op verheugen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |