Lekker uiteten vanavond, niks mis mee.quote:
Ik ga Indonesisch eten als toetje.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:42 schreef hhh38 het volgende:
Als toetje kunnen we vanavond ook nog GENIETEN van de tweede interland van Frank de Boer
Er heeft nog nooit iemand een grote ronde gewonnen met nederigheid en bescheidenheid.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Harm is er wel erg snel iets te veel in gaan geloven.
Heb je daar een belang bij?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Het altijd vervelende peloton mag vandaag wel een rustdag nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je daar een belang bij?Visconti mag in een ravijn donderen hahahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Bij Belgjes is het altijd genieten. Omdat zelfvertrouwen van nature niet bij ze voor komt, denken ze dat ze dat kunnen uitstralen door gigantische zelfoverschatting te combineren met stuitende arrogantie en grootspraak. PatLef en R.Ev zijn hiervan uitstekende voorbeelden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:14 schreef Beregd het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit iemand een grote ronde gewonnen met nederigheid en bescheidenheid.
Ja, goede voorbeelden, zijn inderdaad losers die nog niets bereikt hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bij Belgjes is het altijd genieten. Omdat zelfvertrouwen van nature niet bij ze voor komt, denken ze dat ze dat kunnen uitstralen door gigantische zelfoverschatting te combineren met stuitende arrogantie en grootspraak. PatLef en R.Ev zijn hiervan uitstekende voorbeelden.
Wij Nederlanders zijn in dat opzicht een stuk volmaakter.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bij Belgjes is het altijd genieten. Omdat zelfvertrouwen van nature niet bij ze voor komt, denken ze dat ze dat kunnen uitstralen door gigantische zelfoverschatting te combineren met stuitende arrogantie en grootspraak. PatLef en R.Ev zijn hiervan uitstekende voorbeelden.
Waarom hebben jij en @Slobeend zo'n oneindig vertrouwen in Rossetto?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:15 schreef wimderon het volgende:
Rossetto jongen, je had van voren moeten demarreren in plaats van van achteren!
Had ook voor 6,99 gekund!quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:34 schreef Roceco het volgende:
Vooruit dan maar, zojuist 40 eurie in die player gepompt.
Uitstekende investering.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:34 schreef Roceco het volgende:
Gefeliciteerd! Daar heb je een jaar plezier van.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:34 schreef Roceco het volgende:
Op black friday heb je waarschijnlijk twee jaar voor dat geld, maar dit terzijde.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:38 schreef Roceco het volgende:
[..]
Ik dacht: laat ik het dan ook gelijk goed doen ook, gelijk een jaar.
Ach, 3.33 per maand vind ik al redelijk zat en ik heb em per direct nodig.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Op black friday heb je waarschijnlijk twee jaar voor dat geld, maar dit terzijde.
Idd, vorig jaar gedaan voor 20 euro per jaarquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Op black friday heb je waarschijnlijk twee jaar voor dat geld, maar dit terzijde.
Woest.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ja, goede voorbeelden, zijn inderdaad losers die nog niets bereikt hebben.
Vooral omdat Gent-Wevelgem bezig is en ook nog volop koers. Hier gebeurt weinig toch?quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:12 schreef franklop het volgende:
Toch veel meer rust hier nu het op de pleeur gekeken moet worden
Moet niks. Ik heb geen player en kijk ook.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:12 schreef franklop het volgende:
Iets met koers in Vlaanderen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:12 schreef franklop het volgende:
Multitasken en overal reageren moet wel lukken tochquote:
Ik heb hier G-W en P-T op staan, Giro kijk ik straks wel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Multitasken en overal reageren moet wel lukken toch
Onder de vier minuten ...quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Het altijd vervelende peloton mag vandaag wel een rustdag nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |