Op black friday heb je waarschijnlijk twee jaar voor dat geld, maar dit terzijde.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:38 schreef Roceco het volgende:
[..]
Ik dacht: laat ik het dan ook gelijk goed doen ook, gelijk een jaar.
Ach, 3.33 per maand vind ik al redelijk zat en ik heb em per direct nodig.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Op black friday heb je waarschijnlijk twee jaar voor dat geld, maar dit terzijde.
Idd, vorig jaar gedaan voor 20 euro per jaarquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Op black friday heb je waarschijnlijk twee jaar voor dat geld, maar dit terzijde.
Woest.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ja, goede voorbeelden, zijn inderdaad losers die nog niets bereikt hebben.
Vooral omdat Gent-Wevelgem bezig is en ook nog volop koers. Hier gebeurt weinig toch?quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:12 schreef franklop het volgende:
Toch veel meer rust hier nu het op de pleeur gekeken moet worden
Moet niks. Ik heb geen player en kijk ook.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:12 schreef franklop het volgende:
Iets met koers in Vlaanderen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:12 schreef franklop het volgende:
Multitasken en overal reageren moet wel lukken tochquote:
Ik heb hier G-W en P-T op staan, Giro kijk ik straks wel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Multitasken en overal reageren moet wel lukken toch
Onder de vier minuten ...quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Het altijd vervelende peloton mag vandaag wel een rustdag nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |