Ah, dat was een Holland/Polandquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
Ah, Spanje. Zouden ze ons punten geven of kiezen ze toch voor Polen?
bedankt dat je er was! tot volgende week bij eurovision again?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:48 schreef koffieleuk het volgende:
Ik houd het hier voor gezien. Was weer gezellig!
Dit is de reden dat we als The Netherlands aangesproken moeten worden als we punten krijgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:49 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ah, dat was een Holland/Poland
Nog niet zeker, ik probeer het welquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:49 schreef Sableheart het volgende:
[..]
bedankt dat je er was! tot volgende week bij eurovision again?
Ik snap dat echt nog steeds niet, De scrutineer van dienst kent alle uitslagen toch al.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
Ah, Spanje. Zouden ze ons punten geven of kiezen ze toch voor Polen?
Ja, dat dacht ik ook. En de puntenopnoemer kan toch ook zeggen dat er iets fout gegaan is?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik snap dat echt nog steeds niet, De scrutineer van dienst kent alle uitslagen toch al.
Dankje, denk het wel er is niet zo veel te doen nu.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ook voor jou: bedankt dat je er was, en hopelijk tot volgende week!
Oostenrijk was ons wel gunstig gezind in die jaren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
12 punten van Oostenrijk!![]()
![]()
De Noorse commentator moet er een beetje om lachen.
Moet je eens een puntentelling met commentaar van Terry Wogan terugkijken. Hij vond het maar belachelijk dat de punten zo konden verschillen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:59 schreef Sableheart het volgende:
Zit nog steeds erg dicht bij elkaar, allemaal. De meningen zijn erg verdeeld.
In een jaar als dit is het volledig terecht. Er zijn zo veel goede nummers.quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Moet je eens een puntentelling met commentaar van Terry Wogan terugkijken. Hij vond het maar belachelijk dat de punten zo konden verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |