Ik ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw![]()
Wat wil ik toch graag een keer naar Noorwegen
De natuur daar johquote:
Understatementquote:
Ja, ik ook graagquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw![]()
Wat wil ik toch graag een keer naar Noorwegen
Als Noorwegen nou had gewonnen met Keiino hadden we lekker een Fok! huisje kunnen huren (@Greys weet vast wel wat te vinden) en dan lekker daar twee weken zitten ofzoquote:
Galmt het lekker in de bergen door ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik ook graagKunnen we daar geen karaokemeet doen?
Ik wil ditquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als Noorwegen nou had gewonnen met Keiino hadden we lekker een Fok! huisje kunnen huren (@:Greys weet vast wel wat te vinden) en dan lekker daar twee weken zitten ofzo
Er zijn jaren geweest dat de interval het hoogtepunt wasquote:
Jaaaaa lekker joikenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik ook graagKunnen we daar geen karaokemeet doen?
twee jaar eerder nog.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn jaren geweest dat de interval het hoogtepunt was
Het zijn er niet veel
Ja, maar dat is dan ook echt ongeëvenaardquote:
Volgens mij is @Greys vooral een zweden expert. Met z`n allen wat geld inleggen en dan hebben we die 75000 zo bij elkaar. Mag Greys er gaan wonen en komen wij op bezoek.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als Noorwegen nou had gewonnen met Keiino hadden we lekker een Fok! huisje kunnen huren (@:Greys weet vast wel wat te vinden) en dan lekker daar twee weken zitten ofzo
Kunnen we ook met zijn allen naar Melfestquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Volgens mij is @:Greys vooral een zweden expert. Met z`n allen wat geld inleggen en dat hebben we die 75000 zo bij elkaar. Mag Greys er gaan wonen en komen wij op bezoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |