SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Hij jaagt wel luisteraars weg naar Heino. Bijna dan...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:34 schreef livelink het volgende:
Melting jaagt geen luisteraars weg met Heino, maar wel met Kerst.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:36 schreef brother52 het volgende:
De titel van dit liedje klopt, een van de 2 is de sigaar...
Karatekidquote:
Twisted toch? Van Svenson en Gielenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:39 schreef Melting het volgende:
Ik had verwacht dat Rataplan dit wel zou kennen.
Bekende tune en inderdaad in die richting, maar welke.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, het klinkt meer in de hoek van Ferry Corsten, Airwave, Blank & Jones...
Je had Rataplan weggejaagd, weet je nog?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:39 schreef Melting het volgende:
Ik had verwacht dat Rataplan dit wel zou kennen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:40 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Twisted toch? Van Svenson en Gielen
Heel lang.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:40 schreef ok01 het volgende:
Ik weet niet hoelang er nog gedraaid wordt, maar ik heb nog even ingeschakeld
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had Rataplan weggejaagd, weet je nog?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:40 schreef ok01 het volgende:
Hoi ok01.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:40 schreef ok01 het volgende:
Wat heb je gedraaid Meltingquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was mij te nat buiten. Dan maar kerstmuziek luisteren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkomquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:40 schreef ok01 het volgende:
Het voelt een beetje alsof ik een TROS programma binnen wandelquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:41 schreef livelink het volgende:
ok01 krijgt gewoon een persoonlijk welkomstlied.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het voelt een beetje alsof ik een TROS programma binnen wandel
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:45 schreef ok01 het volgende:
In een ander universum zet men dit op tijdens begrafenissen in plaats van Frank Sinatra
Sorry, het zal niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
MM doet het ook altijd zo. Echt irritant.
Soms is het een deceptie als je een clip ziet van een nummer dat je heel leuk vindtquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanmiddag was er op Xite wel een leuke ‘hitlijst’, boel clips gezien van nummers die ik ken maar waar ik nog nooit een clip van had gezien. Beetje overdosis Dave Grohl, maar da’s niet erg
Op de begrafenis van Nikki Lauda draaiden ze Amazing Racequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:45 schreef ok01 het volgende:
In een ander universum zet men dit op tijdens begrafenissen in plaats van Frank Sinatra
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op de begrafenis van Nikki Lauda draaiden ze Amazing Race
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op de begrafenis van Nikki Lauda draaiden ze Amazing Race
Wu-Tang Clanquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:48 schreef Rataplan79 het volgende:
Texas met die rappers - Say what you want
Gaat op voor elk nummerquote:
Dit is gewoon willekeurig af en toe oh, oh roepen in een bestaand nummer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:48 schreef Rataplan79 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:48 schreef Rataplan79 het volgende:
Elke keer weer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:53 schreef Symphonic het volgende:
De slotscene van Schindlers List...
Kippenvel
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:01 schreef DJ11 het volgende:
Toevallig gisteren nog gedraaid, zelf (als in: privé)
Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:03 schreef Melting het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de clip voor het nummer van Kate Bush in de Efteling is opgenomen?
Nee, geen idee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:03 schreef Melting het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de clip voor het nummer van Kate Bush in de Efteling is opgenomen?
Die van Kaboutertjes ook, toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:03 schreef Melting het volgende:
Neequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:03 schreef Melting het volgende:
Meerdere nummers. Kate is gek op de Eftelingquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die van Kaboutertjes ook, toch?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:04 schreef livelink het volgende:
Meghan Trainor - titel weet ik niet.
6 Nummers inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Meerdere nummers. Kate is gek op de Efteling
- Movingquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
ZoveelWuthering Heights ook in elk geval.
Stuk voor stuk briljante nummersquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
- Moving
- Them heavy people
- Strange phenomena
- The kick inside
En dan die jij zegt en die ik net gedraaid heb.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze heeft een vishaakje in haar navel
Ik helaas nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Zo blij dat ik deze man een keer live heb gezien
Dire Straits?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:18 schreef Melting het volgende:
Dit nummer vind ik een erg fijn nummer. Vandaar dat deze er tussen zit.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah dit had ik op geen enkele manier geweten
Ik kan deze meezingen. Telt dat ook?quote:
Ik voel een (coronaproof) optreden aankomenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan deze meezingen. Telt dat ook?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan deze meezingen. Telt dat ook?
Kerken zijn coronaproof naar het schijntquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik voel een (coronaproof) optreden aankomen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik voel een (coronaproof) optreden aankomen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kerken zijn coronaproof naar het schijnt
Deze keer niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:34 schreef ACT-F het volgende:
Ich bin wie duuuuuuuuuu
Komt hierna nog een Duits nummer met Du?
Ik kon niet op de naam van de artiest komen, maar die werd in het intro gewoon genoemd....quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nooit geraden, maar wel een aanstekelijk nummer.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:36 schreef ok01 het volgende:
Overigens is dit m'n cue om nog een biertje te nemen
Goed bezig. Mijn derde is al bijna opquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:36 schreef ok01 het volgende:
Overigens is dit m'n cue om nog een biertje te nemen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed bezig. Mijn derde is al bijna op
Dan heb ik te diep in het flesje gekeken. Niet gemerktquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kon niet op de naam van de artiest komen, maar die werd in het intro gewoon genoemd....
Ik zit aan mijn 5e.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed bezig. Mijn derde is al bijna op
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn 5e.
Deze is wel zwaar. 10.5%
Ex-girlfriend Eisbock Barrel aged.
121 dagen in cognac vaten.
Ook goedquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:37 schreef livelink het volgende:
Ik ben alcoholloos. En blijf dat vanavond ook maar.
Ik hou het bij een 5%quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn 5e.
Deze is wel zwaar. 10.5%
Ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ook goed. Ik merk dat ik tegenwoordig alleen nog drink tijdens de shows van Melting, ik vraag me af of daar een correlatie tussen zit.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ook goed. Ik merk dat ik tegenwoordig alleen nog drink tijdens de shows van Melting, ik vraag me af of daar een correlatie tussen zit.
Zeg!quote:
Jij kan echt goed tegen alcohol. Ik zou niet meer kunnen typen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn 5e.
Deze is wel zwaar. 10.5%
Heb inmiddels veel ervaring.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij kan echt goed tegen alcohol. Ik zou niet meer kunnen typen.
Ik heb foutloos geschreven artikelen geschreven in zwaar beschonken toestandquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij kan echt goed tegen alcohol. Ik zou niet meer kunnen typen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb geen idee welk nummer, maar het is zeker weten The Killers (cq. de stem van Brandon Flowers)
Moet wel, alleen moet ik bekennen dat ik buiten de shows ook wel eens een biertje nuttig, maar tijdens de shows meer dan normaal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:44 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Moet wel, alleen moet ik bekennen dat ik buiten de shows ook wel eens een biertje nuttig, maar tijdens de shows meer dan normaal.
Goed voor de creativiteitquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:44 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Moet wel, alleen moet ik bekennen dat ik buiten de shows ook wel eens een biertje nuttig, maar tijdens de shows meer dan normaal.
Ik heb 1x in beschonken toestand een paper geschreven en ingeleverd. Ik kreeg het terug met de vraag of ik dronken was toen ik het schreef. En ik dacht zelf dat het eigenlijk nog best goed was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb foutloos geschreven artikelen geschreven in zwaar beschonken toestand
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:44 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb 1x in beschonken toestand een paper geschreven en ingeleverd. Ik kreeg het terug met de vraag of ik dronken was toen ik het schreef. En ik dacht zelf dat het eigenlijk nog best goed was.
[..]
Ik heb 1x in beschonken toestand een paper geschreven en ingeleverd. Ik kreeg het terug met de vraag of ik dronken was toen ik het schreef. En ik dacht zelf dat het eigenlijk nog best goed was.
[..]
Beter iets ingeleverd dan helemaal niksquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:45 schreef livelink het volgende:
[..]
In mijn geval was het onacceptabel omdat ik nieuwsartikelen publiceerde zonder tussenkomst van een corrector of hoofdredacteur. Schrijven en erop knallen. De volgende ochtend was ik met halve alcoholvergiftiging verbaasd dat het foutloos wasquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Beter iets ingeleverd dan helemaal niks
Wat heb je dan gedaan? Gewerkt voor een nieuwssite?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In mijn geval was het onacceptabel omdat ik nieuwsartikelen publiceerde zonder tussenkomst van een corrector of hoofdredacteur. Schrijven en erop knallen. De volgende ochtend was ik met halve alcoholvergiftiging verbaasd dat het foutloos was
Ja, nog steeds wel een beetje maar lang niet zoveel als vroeger. Het was maar lokaal nieuwsquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan? Gewerkt voor een nieuwssite?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:52 schreef ACT-F het volgende:
Tonie Braxton - It's a sadd love song.?
Oké, grappigquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, nog steeds wel een beetje maar lang niet zoveel als vroeger. Het was maar lokaal nieuws
Ja..... je was te vroeg voor een zaterdag!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:54 schreef livelink het volgende:
Ik ga zo afsluiten, Melting. Ik was vanochtend om 05.00 al op.
Het Goede Doel
We zullen doorgaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:54 schreef livelink het volgende:
Het Goede Doel
Trustenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:54 schreef livelink het volgende:
Het Goede Doel
Supertogquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:55 schreef Rafeiro het volgende:
Maar tog om prullebak hier weer te zien trouwens.
Ja, inderdaad. Veel te vroeg. Ik luister Nooduitgang nog even af.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... je was te vroeg voor een zaterdag!
Wou ik aardig blijven en je geen vuilnisbak noemen....quote:
Graag gedaan. Slaap lekker alvast.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Veel te vroeg. Ik luister Nooduitgang nog even af.
Dank je wel voor een fijne show! En iedereen voor de gezelligheid.
Vuilnisbakkenras. Je weet togquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wou ik aardig blijven en je geen vuilnisbak noemen....
Zo beschouw ik heel FOK! wel eigenlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:59 schreef Rafeiro het volgende:
Dat blijft wel lekker hier. Je weet "wie" het is en beetje klieren kan dan gewoon.
Fijne nacht nog.quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga afhaken. Ik ben een beetje uitgehangen achter de computer en plof nog even op de bank om wat tv te kijken. Melting, bedankt weer.Fijne voortzetting allemaal. En voor straks welterusten.
Nou vooruit dan, nog een biertjequote:Op zondag 11 oktober 2020 00:03 schreef Melting het volgende:
Ik draai nog tot 0.30.
Daarna maak ik er ook een eind aan. ga ik ook richting bed.
Trustequote:Op zondag 11 oktober 2020 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga afhaken. Ik ben een beetje uitgehangen achter de computer en plof nog even op de bank om wat tv te kijken. Melting, bedankt weer.Fijne voortzetting allemaal. En voor straks welterusten.
Afhakersquote:Op zondag 11 oktober 2020 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Dat is toch niet erg?quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:06 schreef ok01 het volgende:
Ik merk wel dat ik van bier veel sneller dronken wordt dan van wijn
Bier is fijn. Wijn is venijn. Of zoiets.....quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:06 schreef ok01 het volgende:
Ik merk wel dat ik van bier veel sneller dronken wordt dan van wijn
Wat.quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:13 schreef Melting het volgende:
Ik hoor altijd... ik heb zo'n spierpijn.....
Welterusten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:19 schreef Rataplan79 het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken. Het was weer een avond goeie muziek!
Ik dacht dat je er al in zat. Maar alsnogquote:Op zondag 11 oktober 2020 00:19 schreef Rataplan79 het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken. Het was weer een avond goeie muziek!
quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:26 schreef ACT-F het volgende:
Geweldige plaatkeuzes weer Melting. Dat wilde ik even benadrukken
Hier wil ik me bij aansluitenquote:Op zondag 11 oktober 2020 00:26 schreef ACT-F het volgende:
Geweldige plaatkeuzes weer Melting. Dat wilde ik even benadrukken
Jij ook bedanktquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:27 schreef ok01 het volgende:
Sowieso is elke Melting show zonder Koos Alberts een prima show
quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:27 schreef ok01 het volgende:
Sowieso is elke Melting show zonder Koos Alberts een prima show
Daar houd ik sowieso niet van.quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij ook bedanktHeerlijk om een dj te horen te draaien die niet bij geijkte nummers blijft hangen.
Ah gaafquote:Op zondag 11 oktober 2020 00:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 jaar geleden eindelijk live mogen zien. Uiteraard met dit nummer
Al 10 jaar inmiddelsquote:Op zondag 11 oktober 2020 00:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar houd ik sowieso niet van.
Afwisseling. Dat wil zeggen voor iedereen wat. Van Duitstalig tot palingsound tot rock.
Fijn dat het zo bevalt.
Zekerquote:Op zondag 11 oktober 2020 00:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar houd ik sowieso niet van.
Afwisseling. Dat wil zeggen voor iedereen wat. Van Duitstalig tot palingsound tot rock.
Fijn dat het zo bevalt.
Is wat minder bekend, maar zeker een goed nummerquote:Op zondag 11 oktober 2020 00:30 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah gaaf![]()
Ik heb deze nog nooit gehoord van ze
Ik val zelf bijna in slaap. Dat laatste biertje hakte er wel in.quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:31 schreef ACT-F het volgende:
Bedankt MeltingJe mag wel even doorgaan, want het bier is nog niet op
Te veel alcohol hèquote:Op zondag 11 oktober 2020 00:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik val zelf bijna in slaap. Dat laatste biertje hakte er wel in.
Met alles wat ik ervoor heb gehad wel.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Met alles wat ik ervoor heb gehad wel.
Fijne nacht allemaal.
Goedemorgen Rafeiro. Weer wat opgeknapt?quote:
Ik geloof het wel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 06:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Rafeiro. Weer wat opgeknapt?
Vroeg het mezelf ook af haha.quote:
Je hebt je thermometer dus nog niet gevonden? Als je je ook beter voelt, zal het wel goed zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2020 07:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vroeg het mezelf ook af haha.
Een beetje "verkouden" ben ik eigenlijk altijd wel. Al jaren lang.
Maakt het wel lastig om te zeggen. Maar mien kop is minder warm geloof ik
Of mijn hand kouder, haha.
Nee, niet gevonden, dat blijft raar.quote:Op zondag 11 oktober 2020 07:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt je thermometer dus nog niet gevonden? Als je je ook beter voelt, zal het wel goed zijn.
Vind jij het normaal zo laat op te staan?quote:Op zondag 11 oktober 2020 07:35 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zeg, vinden jullie dat normaal om zo vroeg op te staan op zondag?
Goedemorgen trouwens.
Op zondag wel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 07:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vind jij het normaal zo laat op te staan?
Hihi.
Nee, ik vind het niet normaal. Baal er ook wel van. Maar ach...quote:Op zondag 11 oktober 2020 07:35 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zeg, vinden jullie dat normaal om zo vroeg op te staan op zondag?
Goedemorgen trouwens.
Is het nog wel lekker rustig in huis.quote:Op zondag 11 oktober 2020 08:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet normaal. Baal er ook wel van. Maar ach...
Goedemorgen Melting
Zo met de kabouters wandelen, joho joho to the Woods we goquote:
Veel plezier.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:07 schreef just me het volgende:
[..]
Zo met de kabouters wandelen, joho joho to the Woods we go
Kaplaarzen aan en springen in de plassen!quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:07 schreef just me het volgende:
[..]
Zo met de kabouters wandelen, joho joho to the Woods we go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |