Dit werkt niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet mijn probleem.
Donder maar op.
10/10quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:14 schreef onlogisch het volgende: Hopelijk spelen mijn goede vrienden @:Lange_Lans @:Muskusboktor57 @:KingRoland @:Scrummie @:JanCees @:Caland @:GGMM @:Lenny_Leonard @:Wereldgozer @:AFCNiels @:Adames @:Buitendam @:DonRaja @:coco @:Drizzt_Dourden @:fetx @:maxi-mus @:Littlerabbit dit ook. Als je niet bij de mention staat interesseert me het ook geen flikker wat je score is.
Oude kutjes, beste kutjes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot je moeder vanavond!
#AnnounceTBCquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:24 schreef Scrummie het volgende:
@:onlogisch @:Littlerabbit @:knutdeijsbeer
Insogod vraagt wanneer weer weer komen WoW'en.
Ja daarom. Anders kan ik mijn broek na een halve minuut weer ophijsen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof je een knakworstje door de gymzaal pleurt
Laten we hopen van niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
Beter komt Inso hier weer even posten.
Religie is opium van het volk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Godsdienstwaanzinnige halvegare.
Ik mis de discussies tussen hem en @Saind wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ook. Als een hernia met kiespijn erbovenop.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik mis de discussies tussen hem en @:Saind wel.
Hou je bekquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb niks met mannen die in jongensslipjes graaien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
quote:Ook na elf dagen leiden de nieuwe coronamaatregelen niet tot het afvlakken van het aantal besmettingen. De GGD’s hebben de afgelopen 24 uur 6504 nieuwe positieve coronatests geregistreerd, blijkt vandaag uit cijfers van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Dat zijn er ruim 500 meer dan gisteren, toen het aantal positieve tests toenam met 5.983.
Wij hebben een GROOT PROBLEEMquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Wereldgozer
@:Coco
@:Scrummie
@:Lenny_Leonard
De kroegen kunnen dus weer open tot diep in de nachtquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Wereldgozer
@:Coco
@:Scrummie
@:Lenny_Leonard
Tilburg valt wel mee maat. Vooral Rotterdam en omstreken nu.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij hebben een GROOT PROBLEEM
Oh, tag dan onze Rotterdamse vrienden even.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tilburg valt wel mee maat. Vooral Rotterdam en omstreken nu.
Hopelijk bidt @:KingRoland morgen voor me.
@Mikeyttquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, tag dan onze Rotterdamse vrienden even.
8/10quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:14 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk spelen mijn goede vrienden @:Lange_Lans @:Muskusboktor57 @:KingRoland @:Scrummie @:JanCees @:Caland @:GGMM @:Lenny_Leonard @:Wereldgozer @:AFCNiels @:Adames @:Buitendam @:DonRaja @:coco @:Drizzt_Dourden @:fetx @:maxi-mus @:Littlerabbit dit ook.
Als je niet bij de mention staat interesseert me het ook geen flikker wat je score is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |