Ken ik nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dot!![]()
Heeft iemand hier Jane the Virgin gezien?
Toen ik de pilot zag dacht ik echt WTFquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik 10 min en toen gestopt. Sprak mij niet aan.
Het is wel een beetje een wijvenserie.quote:
Ja maar heb nog andere open staan die ik af moet kijkenquote:
Oh laat dan maarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een wijvenserie.
Nog 10 afleveringen en dan is het klaar, finito, op
Misschien moet ik dan toch verder kijkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik de pilot zag dacht ik echt WTFMaar ik vind het hilarisch, leuk verhaal ook, lekker over the top.
Maar smaken verschillen natuurlijk
zweet parels?quote:
Hoeveel series kijk je ? Meerdere of steeds 1quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja maar heb nog andere open staan die ik af moet kijken
nu tweequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoeveel series kijk je ? Meerdere of steeds 1
quote:
vanaf 19 oktober weerquote:
Wordt ze dan ontmaagd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een wijvenserie.
Nog 10 afleveringen en dan is het klaar, finito, op
Nu al hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vanaf 19 oktober weer![]()
![]()
zit nu op einde married first side australie.. is een soap op zich zegquote:
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zit nu op einde married first side australie.. is een soap op zich zeg
hier kan het ook verse van een turkse supermarkt als het moetquote:
daar ben ik ook uit heel lang gevolgdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Ik volgde The bold maar ook al maanden niet meer
Nee een hoop te doen vandaag.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemiddag mazaru![]()
Vandaag weer een luie dag?
uhquote:
Op zondag altijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan maak je er morgen weer een luie dag van
Is die chat ergens terug te lezenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:56 schreef mazaru het volgende:
Ik wou dat ik mijn mond kon houden als die aluminiumhoedjes weer uit hen nek lopen te lullen. Een hele chat die me aan het vervloeken is![]()
Wel typerend voor het niveau van die weirdo's.
Ik sinds de pauze door Corona. En nou geen zin meer inquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
daar ben ik ook uit heel lang gevolgd
Hehe beetje tegen de schenen trappen zo nu en danquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:56 schreef mazaru het volgende:
Ik wou dat ik mijn mond kon houden als die aluminiumhoedjes weer uit hen nek lopen te lullen. Een hele chat die me aan het vervloeken is![]()
Wel typerend voor het niveau van die weirdo's.
En niet zo'n beetje ookquote:
Uitpuffen van het trainen.quote:
Nee had maar een uurtje dus ben extra hard gegaan in dat uurquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even pauze en Wat water drinken
Is de moeite niet waard hoor. Je kan zelf wel verzinnen wat ze roepen. Dat is namelijk altijd hetzelfde. Het begint met 'schaap' en het eindigt met 'ik hoop dat je kanker krijgt'.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is die chat ergens terug te lezen![]()
Nijntjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is die chat ergens terug te lezen![]()
11 van de 10 keer komt het daar wel op neerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is de moeite niet waard hoor. Je kan zelf wel verzinnen wat ze roepen. Dat is namelijk altijd hetzelfde. Het begint met 'schaap' en het eindigt met 'ik hoop dat je kanker krijgt'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |