quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja echt hoor .. loop al jaren met zon flesje op zak. moet je eens file rijden zie je veel neuspeuteraars![]()
![]()
![]()
Proostquote:
vriend goedemorgenquote:
moet je eens kijken hoeveel mensen leuning vast houden rol trapquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hygiene is altijd belangrijk. Maar pas nu houden mensen zich er meer mee bezig
Een beetje weerstand hebben is ook belangrijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hygiene is altijd belangrijk. Maar pas nu houden mensen zich er meer mee bezig
Hoe was jou verjaardag . goedemiddagquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:22 schreef engine het volgende:
[..]
Een beetje weerstand hebben is ook belangrijk
Hey moentje![]()
Lekker series kijken en gamenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ik geen moeite mee hebben als het daar a over is waarom niet
Dobre den enginequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:22 schreef engine het volgende:
[..]
Een beetje weerstand hebben is ook belangrijk
Hey moentje![]()
Leuning hou ik nooit vast bij de roltrap of trapquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet je eens kijken hoeveel mensen leuning vast houden rol trapsnoep bij chinees zonder papiertje erom lekker iedereen met handen er in
Ja dat is wel waar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:20 schreef Limoentjuh het volgende:
ook niet en deurklinken van openbare toilettenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Leuning hou ik nooit vast bij de roltrap of trap
Ja zo gaat het lijstje doorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ook niet en deurklinken van openbare toiletten
En dat kwartje weer IN je neus toverenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wassen handen niet na toilet lekker aan geld zitten mensen
Ipv een wattenstaafje een kwartjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
En dat kwartje weer IN je neus toveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |