Ik heb vorige week nog lamsvlees gehadquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gegeten. Maar ik sla het alsnog over![]()
Lamsvlees
Schapenvlees weet ik eigenlijk ook al nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Schapenkaas vind ik wel lekker, maar geitenkaas toch wat minder.
Oude schapenkaas is wel goddelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ja zo smaakt geiten- en schapenkaas ook
Dank jequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Veel plezier alvast Met de kleine![]()
En geniet nog even van je plek 5
Dat maakt het misschien ook lekker. Dat je het niet zo vaak eet. Anders werd het te gewoontjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog lamsvlees gehad
Jammer dat het zo duur is, anders hadden we het vaker gegeten.
Lamsvleesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gegeten. Maar ik sla het alsnog over![]()
Lamsvlees
Lekker vandaag chil dag morgen werken . Uiteten afscheids diner🥳🥳🥳quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jacqie godin![]()
![]()
Hoe is je weekend?
Vochtige bolkquote:
Lekker geslapen?quote:
Nee mijn auto startte niet 😎quote:
Ah wat heb je ermee gedaan jaqciequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee mijn auto startte niet 😎
Wij gaan gewoon ook😎quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lijkt beetje standaard bij jou in het weekend
Niets was geintjih😳😊quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah wat heb je ermee gedaan jaqcie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |