quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, heerlijk Blues!
Wij hebben vanmorgen de boodschappen in huis gehaald en gaan vanmiddag naar het nieuwe huis. Dingen opmeten, beslissen. De eerste ruzie om een wcrolhouder (ja, echt waar) is er al geweest...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Leuke jasquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:30 schreef AnneX het volgende:
@Lucky_Strike Dolorus besteld, in de kleur lavendel.
Lastig ook nog, omdat er meerdere modellen zijn.
Haha Cat ook al? Wat was jouw keus, Cat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuke jasIs dat dezelfde als Cat?
Ik heb net gechat met de webwinkel. Ik heb een annuleringsmail gekregen maar in de webwinkel staat hij nog wel op voorradig. Ik wil wel een andere kleur bestellen maar dan moet de voorraadinformatie wel kloppen. Maar ik moet maandag bellen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben J via Whatsapp door de Lidl aan het loodsen. Het gaat redelijk tot nu toe. Ik ben benieuwd waar hij mee thuis komt.
Kan best volgens mij. Maar ik ben een slechter bakker want ik denk altijd dat alles wel kan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:59 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Wie weet? In dit recept via mini https://iamafoodblog.com/pumpkin-bread/ wil ik 2 grote eieren - heb ik niet - vervangen door 3 kleine?
Kan toch best wel?
quote:Het beeld dat zich nu aftekent suggereert dat het immuunsysteem bij mensen die door corona ernstig ziek zijn, te scherp staat afgesteld. Dat is dus voor een deel erfelijk bepaald.’’
In het lichaam vindt bij zulke patiënten een ‘te heftige respons’ plaats op het virus. Je kunt het ook een ‘overreactie’ noemen. Daardoor wordt het eigen lichaam schade berokkend. ,,Dat gebeurt vooral in de longen.’’
Dit is toch niet iets nieuws?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:18 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)epaald-26094860.html
[..]
Eigenlijk is het die mensen hun eigen schuld dus?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:18 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)epaald-26094860.html
[..]
Ziek worden is heel scherp gezien altijd de schuld van het lichaam zelf jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het die mensen hun eigen schuld dus?
Maar serieuzer... verklaart wel waarom soms hele families tegelijk hartstikke ziek worden.
En andere mensen gewoon niet of nauwelijks en dan ook niet met het hele gezin tegelijk ziek zijn.
qft.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan best volgens mij. Maar ik ben een slechter bakker want ik denk altijd dat alles wel kan.
Ik kon het niet laten die opmerking.. sorryquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziek worden is heel scherp gezien altijd de schuld van het lichaam zelf ja
Ja! Dezelfdequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha Cat ook al? Wat was jouw keus, Cat?
Het was al meerdere malen voorbij gekomen op fb als advertentie.
En mijn huidige onder de 5o jas is uit de vorige eeuw en kostte 50 DM.
Op de terugweg gekocht van wintersport waar wij bijtijds weg konden na een week ingesneeuwd. En toen een extra dagje in Zuid Duitsland en geshopt.
Geen koffie en sex op je lijstje?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zwaar leven jongens. Moest mijn dekbed en kussens helemaal naar de bank verslepen om Hyrule te redden.
Al op! Homemade EN lekkere van de bakker beneden die met het broodje meekwamquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen koffie en sex op je lijstje?
Goed bezigquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Al op! Homemade EN lekkere van de bakker beneden die met het broodje meekwam
Sex staat niet in de verwachtingen voor vandaag. Ik prijs de hemel met een dag alleen thuis
Bezig is een beetje overdrevenquote:
Compleet andere visie op leven en eigen verantwoordelijkheid natuurlijk, dat is erg lastig te rijmen met overheidsadviezen en zulksquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)rplichting~a7c18887/
Van solidariteit hebben die gelovigen nooit gehoord denk ik
Ik zeg: hek eromheen. Het is de wil van God.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Compleet andere visie op leven en eigen verantwoordelijkheid natuurlijk, dat is erg lastig te rijmen met overheidsadviezen en zulks
De rol/tol van God
Hij staat in de oven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Luie ochtend gehad, nu even wat actiever worden en ondertussen wachten op een pakketje
@:AnneX, ooit eens ergens iets gelezen wat voor gewicht je moet aanhouden voor eieren, maar kan het zo snel niet terugvinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |