SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
Goedemorgen dame, heer.quote:
quote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:42 schreef peaceman het volgende:
Morguh, zo weer naar het voetbalveld.
Als taxi chauffeur mag dat jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Mag je wel blijven kijken?
Klopt. Dan ben je begeleider. Rare regel ook.quote:
Ben allang blij dat ie niet thuis speelt, want dan zou ik niet mogen kijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Dan ben je begeleider. Rare regel ook.
Snap ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ie niet thuis speelt, want dan zou ik niet mogen kijken.
Mag er bij jullie na de wedstrijd nog wel gedouched worden ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ie niet thuis speelt, want dan zou ik niet mogen kijken.
Hier mag dat niet, niemand van de ouders mag op het terrein komen.quote:
Volgens mij niet nee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
Mag er bij jullie na de wedstrijd nog wel gedouched worden ?
Bij hockey mag het niet..
Bij korfbal mag het nog wel...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
Mag er bij jullie na de wedstrijd nog wel gedouched worden ?
Bij hockey mag het niet..
Zeker bij uitwedstrijden vind ik het wel terecht dat je mag kijken. Anders is het bij verre uitwedstrijden wel lang wachten hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier mag dat niet, niemand van de ouders mag op het terrein komen.
Zag net op weg naar de bakker een hele partij ouders op de weg staan, waar aan de overkant van de sloot de voetbalvelden liggen...
Ik weet niet het bij jullie is, maar hier heb je dan ineens 30 taxi vaders en moeders per team...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker bij uitwedstrijden vind ik het wel terecht dat je mag kijken. Anders is het bij verre uitwedstrijden wel lang wachten hoor.
Maar ik ga wel op afstand staan.
Ook lekker duidelijk dit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:44 schreef just me het volgende:
Bij een van de voetbalteams is een speler besmet met Corona, hij heeft dit keurig doorgegeven, zijn team is ingelicht. Bestuur is op de hoogte gebracht. Speler woont in een studentenhuis en is keurig in quarantaine.
Trainingen zijn voor dit team tijdelijk afgelast en de wedstrijd van vandaag gaat ook niet door.
Trainster heeft navraag gedaan bij de GGD en RIVM. De een zei dat als er binnen 1,5 meter van elkaar gedouched is er besmetting zou kunnen zijn, de andere instantie zei dat het geen probleem was.
Er is nu nog 1 speler die zich laat testen omdat hij klachten heeft..
Ben benieuwd
Als team gezamenlijk in quarantaine moeten creëert ook een 'wij'-gevoel...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook lekker duidelijk dit.
Zou me niets verbazen als ze komende week alle amateurcompetities tijdelijk stil leggen.
gezellig met elkaar onder de douchequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als team gezamenlijk in quarantaine moeten creëert ook een 'wij'-gevoel...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:51 schreef just me het volgende:
[..]
gezellig met elkaar onder de douche
Dat is inderdaad heel wat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:37 schreef livelink het volgende:
Net mijn dochter aan de telefoon gehad. Ze gaat zich zo testen. School eiste toch dat ze zich liet testen, want ze wilden van de GGD bericht krijgen dat ze positief was. Ze voelt zich nu behoorlijk ziek ook.
Is wel vervelend hoor dat we nu niks voor haar kunnen doen. Mijn instinct wil naar haar toe gaan en haar naar huis halen, maar ik heb natuurlijk ook nog mijn zoon en ik wil niet dat hij risico loopt. Dus ze moet het allemaal helemaal alleen doen. Maar ze doet het wel en dat vind ik knap van haar. Ziek als ze is, stapt ze zo toch op de fiets om naar de andere kant van Utrecht te fietsen.
Gestopt met z'n studie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
Het is aan de andere kant ook leuk om te zien hoe zelfstandig ze is geworden. Ik zie dat ook bij Twan. Hij is gestopt met zijn studie en heeft geregeld dat hij nu 40 uur per week werkt. Hij had gedoe met het terug betalen van zijn zo goed als nieuwe studieboeken. Hij zou maar 300 van de 800 euro terugkrijgen. Hij heeft zelf geregeld dat hij alsnog 800 euro terugkrijgt.
Er waren van ons 8 ouders, waaronder 2 trainers. Ik heb keurig op afstand gestaan. Kon ook prima. Helaas wel dik verloren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet het bij jullie is, maar hier heb je dan ineens 30 taxi vaders en moeders per team...
Dus niemand komt er in, wachten mag je buiten het hek.
Straftraining dan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er waren van ons 8 ouders, waaronder 2 trainers. Ik heb keurig op afstand gestaan. Kon ook prima. Helaas wel dik verloren.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er waren van ons 8 ouders, waaronder 2 trainers. Ik heb keurig op afstand gestaan. Kon ook prima. Helaas wel dik verloren.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
@:madmaster bij ons mag 1 ouder mee als begeleiding. Iedereen houdt zich daar ook netjes aan.
Wie maakt er dan ook een zwembad op een honkbalveld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:56 schreef MadMaster het volgende:
Het honkballen is alweer afgelast wegens een zwembad op het veld in R'dam.
Ergens in maart zullen alle van de maximaal 7 wedstrijden wel gespeeld zijn...
Hullie...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie maakt er dan ook een zwembad op een honkbalveld.
Nou ook voor de trainers dan, want ik begreep niks van de opstelling. Lennon speelde eigenlijk prima. Als 1 van de weinigen. En ik ben de meest kritische ouder als het om Lennon gaatquote:
Zo meteen dan maar naar de haven IJmuiden waar we met 4 man in de open lucht een mini whisky tasting op afstand gaan doen. Je moet toch wat...quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo meteen dan maar naar de haven IJmuiden waar we met 4 man in de open lucht een mini whisky tasting op afstand gaan doen. Je moet toch wat...
Wel zin en hij gaat ook wel weer studeren, maar hij vond de studie niets. Ook het online college thuis krijgen, vindt hij niet erg fijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Gestopt met z'n studie?
Had hij geen zin meer om te leren?
Gestopt met zijn studiequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
Het is aan de andere kant ook leuk om te zien hoe zelfstandig ze is geworden. Ik zie dat ook bij Twan. Hij is gestopt met zijn studie en heeft geregeld dat hij nu 40 uur per week werkt. Hij had gedoe met het terug betalen van zijn zo goed als nieuwe studieboeken. Hij zou maar 300 van de 800 euro terugkrijgen. Hij heeft zelf geregeld dat hij alsnog 800 euro terugkrijgt.
Nee na 5 weken...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Gestopt met zijn studie![]()
Voordat hij begonnen was? En hoeven jullie nu ook geen collegegeld te betalen? Wij hebben al een factuur gehad van DUO van ¤ 1200,-
Maar 800 euro aan studieboeken is wel heel erg veel hoor. Ik was zo'n 200 euro kwijt aan boeken en licenties. Vorig jaar moest ze natuurlijk wel een MacBook aanschaffen, dus die hakte er toen wel in.
Hopelijk hoeft het zover niet te komen. Het is wel verschillend per hogeschool en opleiding. Twans opleiding was het hele collegejaar online. Ik hoor van collegas ooi andere verhalen zoals toch 2 middagen naar school of meteen stage.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:23 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon gaat zeker ook niet beginnen aan een HBO-opleiding als het online wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |