SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
Goedemorgen dame, heer.quote:
quote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:42 schreef peaceman het volgende:
Morguh, zo weer naar het voetbalveld.
Als taxi chauffeur mag dat jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Mag je wel blijven kijken?
Klopt. Dan ben je begeleider. Rare regel ook.quote:
Ben allang blij dat ie niet thuis speelt, want dan zou ik niet mogen kijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Dan ben je begeleider. Rare regel ook.
Snap ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ie niet thuis speelt, want dan zou ik niet mogen kijken.
Mag er bij jullie na de wedstrijd nog wel gedouched worden ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ie niet thuis speelt, want dan zou ik niet mogen kijken.
Hier mag dat niet, niemand van de ouders mag op het terrein komen.quote:
Volgens mij niet nee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
Mag er bij jullie na de wedstrijd nog wel gedouched worden ?
Bij hockey mag het niet..
Bij korfbal mag het nog wel...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
Mag er bij jullie na de wedstrijd nog wel gedouched worden ?
Bij hockey mag het niet..
Zeker bij uitwedstrijden vind ik het wel terecht dat je mag kijken. Anders is het bij verre uitwedstrijden wel lang wachten hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier mag dat niet, niemand van de ouders mag op het terrein komen.
Zag net op weg naar de bakker een hele partij ouders op de weg staan, waar aan de overkant van de sloot de voetbalvelden liggen...
Ik weet niet het bij jullie is, maar hier heb je dan ineens 30 taxi vaders en moeders per team...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker bij uitwedstrijden vind ik het wel terecht dat je mag kijken. Anders is het bij verre uitwedstrijden wel lang wachten hoor.
Maar ik ga wel op afstand staan.
Ook lekker duidelijk dit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:44 schreef just me het volgende:
Bij een van de voetbalteams is een speler besmet met Corona, hij heeft dit keurig doorgegeven, zijn team is ingelicht. Bestuur is op de hoogte gebracht. Speler woont in een studentenhuis en is keurig in quarantaine.
Trainingen zijn voor dit team tijdelijk afgelast en de wedstrijd van vandaag gaat ook niet door.
Trainster heeft navraag gedaan bij de GGD en RIVM. De een zei dat als er binnen 1,5 meter van elkaar gedouched is er besmetting zou kunnen zijn, de andere instantie zei dat het geen probleem was.
Er is nu nog 1 speler die zich laat testen omdat hij klachten heeft..
Ben benieuwd
Als team gezamenlijk in quarantaine moeten creëert ook een 'wij'-gevoel...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook lekker duidelijk dit.
Zou me niets verbazen als ze komende week alle amateurcompetities tijdelijk stil leggen.
gezellig met elkaar onder de douchequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als team gezamenlijk in quarantaine moeten creëert ook een 'wij'-gevoel...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:51 schreef just me het volgende:
[..]
gezellig met elkaar onder de douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |